jodå det går undan ibland synd bara att en av packboxarna tydligen inte tätade. jag köpte ju alltså motorn färdig för att jag inte ville riva sånt själv.. lite onäödigt kanske såhär efteråt när vi får göra om sakerna som inte var rätt:( men jag har ju kört runt kvarteret ialla fall! fan vad skönt det var:D Mvh Mats
uppdatering igen.. jag har ju lite annat att göra ibland så idag blev det bara en snabbis i garaget igen:)
boxen till ms:et skulle moddas lite.. Youask löder ju och fixar iordning i boxen.. den biten klarar jag bara inte av..
inte as snyggt kanske.. men den passade ju ialla fall.. det var ju huvudsaken
sen släppte jag ner vinkel-växeln och lossade på dom issta bultarna till oljetråget! det var väl allt just nu.. så nu stannar tråden i nån vecka igen som vanligt när jag ska jobba Mvh Mats
måste ha varit grymt härligt att få provköra den, som du sa...
Kan låta meddela att den lät riktigt rå det lilla vi hade igång den Tyvärr satte ju Murphy käppar i hjulen för oss nu, men det ska snart vara åtgärdat får vi tro.
Kan låta meddela att den lät riktigt rå det lilla vi hade igång den Tyvärr satte ju Murphy käppar i hjulen för oss nu, men det ska snart vara åtgärdat får vi tro.
Kul att höra! Ajdå? va äre då för problems?
Okej, kämpa på hursom helst!
Oljeläckage från packboxen vid oljepumpen... Fast varför är man förvånad egentligen. Allting har flutit på nästan oförskämt bra med bilen under vintern, så egentligen har man väl nästan gått och väntat på att något sånt här skulle hända. Men skam den som ger sig
packning till bröst kåpan och oljetråget och oljefilter hållaren dådå??
Antar att herr Griffin har nån lösning på det då jag endast blev tillsagd att fixa dessa två Får ta upp det med honom vid nästa telefonkonferens och se vad han har att komma med till sitt försvar
jag har en NY kamrem oxå, vet inte om det är så smart att köra med den insmorda remmen, ses i helgen, med lite rom å cola
men då tjuter den ju inte när den slirar.................
hahaha...
I just Griffins garage bor bara Griffins 2a och Flandrs 3a i evoväg. Youask håller till på annat håll, likaså Björn med den silverfärgade 1an. Hewrans trädälskande röda 3a bor fortfarande på plåtverkstan, men flyttar kanske(?) in i samma garage som Griffin så småningom