Min förstabil, en bmw 316i e30 -89 Kanonbil på vintern, passade bra med nummerplåten också, BRE.. (alltid BRE-ställ) ;D
/Davve
sålde du den ellr? har för mej att den rullade här i vallvik
Tror det var den, känner igen regnummret från att den låg ute på blocket och kommer ihåg att när ja kolla den så fanns den där utåt skogarna.. låg dock ute bra länge utan att bli såld verkade det som..
Min förstabil, en bmw 316i e30 -89 Kanonbil på vintern, passade bra med nummerplåten också, BRE.. (alltid BRE-ställ) ;D
/Davve
sålde du den ellr? har för mej att den rullade här i vallvik
Tror det var den, känner igen regnummret från att den låg ute på blocket och kommer ihåg att när ja kolla den så fanns den där utåt skogarna.. låg dock ute bra länge utan att bli såld verkade det som..
aa visst fan är det den okej,om de är den bilen så vet ja vem som hadde den oxå
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
har ju 525'an som ligger bland gamla bilar på min sida, den höll EN dag sen rasade växellådan ^^
sen blev det mercedes 300 touring med aut. som blev min egentliga första bil. inte riktigt drömbilen för en student utan jobb, då den drog omkring 1.3 L/Mil vid lugn körning..
men man åkte så jävla skönt i den bilen så det var inte sant (:
Nu lär jag ju bli kallad bortskämd ett antal gånger. Hade faktiskt en "vanlig" 900 innan, men tror knappt att jag körde den... Sålde den ett år innan jag fick körkort när jag bytta upp mig mot den här apelsinfärgade saken: