mitt bidrag, tycker att r32 är en av dom absolut snyggaste bilarna - delar väll den platsen med ferrari 250 gto.. får väll hålla till godo med mina bilder, gör väll inte bilen riktig rättvisa
Tänkta bara tillägga att jag vill ha alla bilar som har nämnst (utom hummer h1) sen vill jag också åka skyline Sen alfa romeo compertizione 8C är det snyggaste som finns! Och tillslut vill jag lägga in mitt bidrag!
Det där är ju en av bilarna som är med på listan över världens fulaste. Den tillsammas med Supran och Ford -32. Varför? alla bygger ju om dom så de måsta ju vara fruktansvärt fula Jagga E-type är ju utseed till världens vackraste bil, men den är inte med på min lista. Men Pro Touring stukade 50-60-tals jänkare är ju alltid jävligt läckra
haha! Du är min stalker eller något? Snyggaste bilen utan att styla är nog... hmm... *kliar mig i huvudet*....men det måste nog vara... Skyline GT-R
Antingen så älskar man den eller så hatar man den. Jag fullkomligt dyrkar den, har lovat mig själv att äga en sån nån gång i mitt liv (det bästa, d e inte så dyra). http://www.gameprofi.de/Z3/a.JPG Någon mer än jag som älskar den eller är jag ensam där ute?
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho