ett par frågor till alla singlar???? *vuxna*

Glavonja
19 oktober 2007 · 125 Inlägg

dum jävla tråd!!!!!!

Senast redigerat av Glavonja (19 oktober 2007)

MrTobias
19 oktober 2007 · 1 297 Inlägg

Ingen här kan ge svaret på varför just din kompis vill vara singel. Du har fått några olika anledningar nu, mer kan vi nog inte hjälpa. Du får hitta en annan kompis och gå på parmiddag.

Sklass
19 oktober 2007 · 44 Inlägg

Anna_ skrev:
Sklass: Alla är nog inte som dig vettu wink

Själv trivs jag utmärkt som singel, men har även hunnit med två samboförhållanden på 7 år styck. Både samboliv och singellivet har sina fördelar och olika tider i livet passar det ena bättre än det andra. Just nu passar det sistnämnda mig bäst. Har helt enkelt inte tiden eller energin som krävs för att driva ett förhållande nu. smile

Att ha en partner är faktiskt inte allt här i världen. Bara för att man är singel betyder ju inte det att man behöver vara ensam. Vännerna blir ens självvalda "familj" i stället och har man lust att vara ifred en kväll...? Då stänger man av telefonen, lägger sig till rätta på soffan och sen ingen kan störa en. Underbart! big_smile

OK
nej alla är inte som jag.inte som du heller wink
min sambo la sig en timma sen.jag är helt ensam .dvs ifred smile
jag tycker en partner i livet gör livet mer värt .och jag får ändå va fri
mecka bil.göra vad jag vill förutom vara otrogen då.,men det är man inte
om man är riktigt kär i nån.då behöver man inte på annat håll.om man har glödande
het passion och kärlek

så keep on svara

Sklass
19 oktober 2007 · 44 Inlägg

är jag en lyckans man? och mogen kanske? min kompis har inte samma flyt och mognad
kanske?

DETTA MED *TID* köper ja inte heller tyvär
har själv haft flera företag *jobbat enormt mycket*

george bush som är världens mest busy MAN kanske? är gift och många andra som
har ont om tid.men tid för äkta kärlek hittar man eller hur? och behöver?

kompisar? aaah de inte samma sak.man har inga djupa känslor .som true love.att man ger allt man har.sexuella luster mm .mycket tillfredställerser

mer svar tack

Senast redigerat av Sklass (19 oktober 2007)

beemern .......
19 oktober 2007 · 2 655 Inlägg

knohultarn skrev:
Hmm, varför man är singel. Bra fråga du.. jag har inte sett röken av ett fruntimmer de senaste 5 åren, har iofs inte letat så noga heller då jag tycks verka som en magnet för kommuns största idioter och är tämligen less på det. Vissa klarar inte att leva utan ett förhållande, andra tycks klara det ganska bra. Folk är ju olika, så enkelt är det bara.

håller me dej, samma sak för mej, har varit singel i snart 2 år nu, inte blivit ett skit trots dejt och så. har typ slutat leta helt nu. lägger energin på bilen iställe tongue...

Cerran Starter
19 oktober 2007 · 98 Inlägg

Hmm, så mitt svar dög inte? *Skrattar*

Kanske lät lite bitter. Men jag var ärlig. Dock trivs jag väldigt bra som singel just nu smile

knohultarn Sporthojspilot Deluxe
19 oktober 2007 · 42 Inlägg

beemern skrev:

knohultarn skrev:
Hmm, varför man är singel. Bra fråga du.. jag har inte sett röken av ett fruntimmer de senaste 5 åren, har iofs inte letat så noga heller då jag tycks verka som en magnet för kommuns största idioter och är tämligen less på det. Vissa klarar inte att leva utan ett förhållande, andra tycks klara det ganska bra. Folk är ju olika, så enkelt är det bara.

håller me dej, samma sak för mej, har varit singel i snart 2 år nu, inte blivit ett skit trots dejt och så. har typ slutat leta helt nu. lägger energin på bilen iställe tongue...

Hmm, då man umgås med bilen i garaget en lördagkväll på tu man hand.. räknas det som dejt? Isf har jag dejat ganska mycket under de senaste åren.

good ´ol chicken
Ford SIERRA 2.0 "Bjärndräparn" (1986)
Anna_ GirlsGoFast
19 oktober 2007 · 172 Inlägg

knohultarn skrev:
Hmm, då man umgås med bilen i garaget en lördagkväll på tu man hand.. räknas det som dejt? Isf har jag dejat ganska mycket under de senaste åren.

Har du djupa känslor för henne? Ger hon dig tillfredställelse och true love? I såna fall så räknas det nog! wink

Senast redigerat av Anna_ (19 oktober 2007)

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)
Akakapukko
19 oktober 2007 · 1 779 Inlägg

ja va singel i 7år.. :S mellan åldern 15-22år.
varför ja va de? varför hitta sig en tjej i så tidigt ålder. man vet att de inte kommer att hålla hela livet i vilket fall. (för vissa funkar de).
nu har ja min flicka iaf. och för att ja va singel s va de för att ja ville kunna leva mitt ungdomsliv som ja ville. inte vara upptagen med tjejen när massa kul saker händer med kompisar. valde helt enkelt kompisarna före förhållande.. men nu när ja e 22 så börjar ja tänka på framtiden.

varför skulle man vart ful m.m för att man vart singel mer än ett år? ska vi se upp till dig för du haft ett så långt förhållande? och säger som en annan skrev... vart vill du kommer? =S ska vi tycka att du e bättre än alla andra eller? varför stressa å skaffa tjej? tycker du man e knäpp om man inte skaffar unge, hund, volvokombi och radhus innan man e 25 med eller? så man blir en riiktigt svensson..

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum
Volvo S40 T4 "5 Bultad" (2003)
Cerran Starter
19 oktober 2007 · 98 Inlägg

Jag tycker akakaboto har en poäng..

Akakapukko
19 oktober 2007 · 1 779 Inlägg

Cerran skrev:
Jag tycker akakaboto har en poäng..

då står vi på samma sida av bäcken då. big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum
Volvo S40 T4 "5 Bultad" (2003)
Anna_ GirlsGoFast
19 oktober 2007 · 172 Inlägg

Sklass skrev:
är jag en lyckans man? och mogen kanske? min kompis har inte samma flyt och mognad
kanske?

Tror du har klartgjort för oss hur otroligt lyckligt lottad du är nu. smile

Sklass skrev:
DETTA MED *TID* köper ja inte heller tyvär
har själv haft flera företag *jobbat enormt mycket*

Hur jag väljer att prioritera min tid och mitt liv är min sak. Det är för mig ganska likgiltligt vad du tycker om saken faktiskt... Sorry! wink

Sklass skrev:
george bush som är världens mest busy MAN kanske? är gift och många andra som
har ont om tid.men tid för äkta kärlek hittar man eller hur? och behöver?

Och hur vet vi att han är så lycklig då?


Sklass skrev:
kompisar? aaah de inte samma sak.man har inga djupa känslor .som true love.att man ger allt man har.sexuella luster mm .mycket tillfredställerser

Hmm, true love och du ligger inte tillsängs och tillfredställer dig nu? wink

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)
Malm3n Fotograf @ Team Insane Racing
19 oktober 2007 · 1 781 Inlägg

jag har då varit singel i hela mitt liv..
har ingen aning om varför men dem fallen som jag har hittat en tjej som jag tycker så har slutresultatet varit att dem hellre vill vara min vän än partner

har dock ingen aning om varför har inte fått något vettigt svar ännu.. men man ska inte ha bråttom med förhållanden har jag lärt mig.. tids nog så kommer man att hitta någon som man tycker om och förhoppningsvis tycker om en lika mycket.

nä.. ska jag ha nått förhållande så får tjejerna komma till mig... orkar inte hålla på att leta förgäves

Har en liten fråga bara.. varför har det blivit en "tradition" att det är killarna som skulle ta första steget.. för tänk om en tjej skulle göra det nån gång? skulle ju vara förödande... *not*

Team Insane Racing
Akakapukko
19 oktober 2007 · 1 779 Inlägg

Malm3n skrev:
jag har då varit singel i hela mitt liv..
har ingen aning om varför men dem fallen som jag har hittat en tjej som jag tycker så har slutresultatet varit att dem hellre vill vara min vän än partner

har dock ingen aning om varför har inte fått något vettigt svar ännu.. men man ska inte ha bråttom med förhållanden har jag lärt mig.. tids nog så kommer man att hitta någon som man tycker om och förhoppningsvis tycker om en lika mycket.

nä.. ska jag ha nått förhållande så får tjejerna komma till mig... orkar inte hålla på att leta förgäves

Har en liten fråga bara.. varför har det blivit en "tradition" att det är killarna som skulle ta första steget.. för tänk om en tjej skulle göra det nån gång? skulle ju vara förödande... *not*

håller med dig helt. tjejen ja har nu. de tog oss ett år innan vi tog de "stora" steget att bli ett par.. varför som sagt ha brottom

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum
Volvo S40 T4 "5 Bultad" (2003)
Akakapukko
19 oktober 2007 · 1 779 Inlägg

Sklass skrev:
jag fick tillfredställens innan hon somna.är nu här ensam.tills ja kryper brevi
,,,,,mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmm mmmmmm gosigt

de va nog mer än va vi behövde veta wink

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum
Volvo S40 T4 "5 Bultad" (2003)
MissMotor_
19 oktober 2007 · 274 Inlägg

akakaboto skrev:

Sklass skrev:
jag fick tillfredställens innan hon somna.är nu här ensam.tills ja kryper brevi
,,,,,mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmm mmmmmm gosigt

de va nog mer än va vi behövde veta wink

lol

Sklass
19 oktober 2007 · 44 Inlägg

vi gav varandra det vi behövde.hon somna sen av njutningen.jag plev piggare och hamna här med denna diskussion.bush är busy.men lyckligt gify läste jag

det handlar 75% känslor.... 25% mognad.om man ska kunna dela på kärlek gissar vilt smile

FreddeK
19 oktober 2007 ·

är du helt sann? Dina inlägg är ju totalt meningslösa och det hela verkar bara vara som om du vill vara bättre än alla andra.
varför man är singel, jadu det ska jag förklara. man vill kunna dra en taj ibland utan att tjejen blir sur. man vill kuna slaska i sig en kebabpizza och låtta kartongerna växa ut i hallen, man vill kunna gå ut när man vill utan att höra vad ska du osv. man vill dra och fiska när som helst utan att behöva höra att man är tråkig, man vill slippa ta ner toaringen efter varje gång man pissat osv osv...bara fördelar att vara singel.

är du en stekare eller vill du bara få oss att tro att du har det så bra?

Sklass
19 oktober 2007 · 44 Inlägg

Freddeponken skrev:
är du helt sann? Dina inlägg är ju totalt meningslösa och det hela verkar bara vara som om du vill vara bättre än alla andra.
varför man är singel, jadu det ska jag förklara. man vill kunna dra en taj ibland utan att tjejen blir sur. man vill kuna slaska i sig en kebabpizza och låtta kartongerna växa ut i hallen, man vill kunna gå ut när man vill utan att höra vad ska du osv. man vill dra och fiska när som helst utan att behöva höra att man är tråkig, man vill slippa ta ner toaringen efter varje gång man pissat osv osv...bara fördelar att vara singel.

är du en stekare eller vill du bara få oss att tro att du har det så bra?

`

ja har det bra
tack du wink

Bobo
19 oktober 2007 ·

Föt att vara singel är mycket roligare har haft 2 längre förhållanden och jag lessnar efter ett tag och då känns det rätt meningslöst att ha ett förhållande. Sedan ska det alltid vara familjemiddagar, hjälpa till med saker och ting, skönt att bara vara för sig själv och göra det man vill, komma hem när man vill osv

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang