1764
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

1 174 Inlägg
2 november 2007
Trådstartare
ja det stämmer maxi vid högskolan..

"If you're in control, you're not going fast enough"

1 833 Inlägg
3 november 2007
Tack för idag, det var treligt. Dock vääligt lite bilar sad Men fick iaf se Halmstad Centrum typ 5 ggr smile

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

424 Inlägg
3 november 2007
Jag körde bara in snabbt o snackade med en där inne. Men jag tyckte mest att det såg ut som en Epa-träff.....iallafall då! Sedan är det ju så jäkla korkat att köra runt och burna där inne. Hur bra rykte tror ni att 'träffarna' får då? Nästa gång kommer förmodligen polisen och blåser av allting innan det har börjat. Jag var inne nån minut, för jag vill inte bli förknippad med någon olaglig körning.
Senast redigerat av C70 (3 november 2007)

1 174 Inlägg
3 november 2007
Trådstartare
Ja träffen igår va ju inte direkt den bästa.. Får be om ursäkt till er som körde från götet, va tråkigt att det va så lite bilar, ni skulle ha kommit förra fredan..
Vad har vi lärt oss nu?
Jo, träffarna ska ha större mellan rum och inte 1 träff varje vecka. Vintern är ju snart här så fin bilarna ställs ju snart in också.
Men om man har träffen i slutet på månaden så kanske det kommer fler folk + att man får mer tid på sig att samla ihop lite mer folk..

1 833 Inlägg
3 november 2007
Blomman! Blev det några bilder eller?

152 Inlägg
3 november 2007
samt att lösa problemet med de som tror att parkeringen är deras egen drifting arena.

Har inget intresse av att få min bil påsladdad eller grusblästrad av någon person som inte har något vett i skallen.

23 Inlägg
3 november 2007
Den 30/10 har vell varit?
eller kommer det nytt datum?

Kör du förs så väntar jag där framme.

1 833 Inlägg
3 november 2007
30e har varit ja, det var träff igår, 2/11 big_smile

23 Inlägg
3 november 2007
Squadron skrev:

jag stog vid er och pratad med han som hade den silvriga s40.
är nästa träff 2/11?

23 Inlägg
3 november 2007
Squadron skrev:

oj tänkte fel där det var i fredegs det ju=i går

1 779 Inlägg
3 november 2007
snacka om att planera in i framditen, med tanke på att han redigerade imorse. tongue hahaha
men om ni ska planera så långt fram kan ni inte planera nån i sommar med. tongue

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 833 Inlägg
3 november 2007
akakaboto skrev:
snacka om att planera in i framditen, med tanke på att han redigerade imorse. tongue hahaha
men om ni ska planera så långt fram kan ni inte planera nån i sommar med. tongue

hahahah w0rd!

1 174 Inlägg
4 november 2007
Trådstartare
Squadron skrev:
akakaboto skrev:

hahahah w0rd!

Haha ja preics vi kan ju lika bra ta ett datum till sommarn med när vi ändå är igång;) Nej men jag tänkte bara så man har lite tid på sig att fixa folk så man inte kommer 4 dagar innan och säger att det ska vara en träff.. sen va det bara ett prelimenärt datum..
Senast redigerat av -Blomman- (4 november 2007)

123 Inlägg
4 november 2007
Squadron skrev:
Tack för idag, det var treligt. Dock vääligt lite bilar sad Men fick iaf se Halmstad Centrum typ 5 ggr smile

Hehe men det va la trevligt;) men vi glömde ju 2saker sen hade ni sett allt.. Gessle å Statoil eurostop:P

å du c70 snubbe skaffa glasögon.

Gör som Ford köp Volvo!

424 Inlägg
4 november 2007
Karlstrand_ skrev:

Dom sitter på. Nyslipade och fina. Tror inte att någon kan förneka att det stod A-traktor/EPA där.

Såg en riktigt fin S60 R där, lät jävligt gott! big_smilelol

123 Inlägg
5 november 2007
C70 skrev:
Karlstrand_ skrev:

Dom sitter på. Nyslipade och fina. Tror inte att någon kan förneka att det stod A-traktor/EPA där.

Såg en riktigt fin S60 R där, lät jävligt gott! big_smilelol

du får nog slipa om dom!wink Vad ja kunde se va där en A-traktor en gång som va inne och vände..

Gör som Ford köp Volvo!

424 Inlägg
5 november 2007
Karlstrand_ skrev:
Vad ja kunde se va där en A-traktor en gång som va inne och vände..

Alltså erkänner du att det var A-traktor där. Härligt! winkbig_smile

Eftersom att EPA/A-traktor inte är tillåten på garaget.org tycker jag inte att dom borde vara tillåtna på träffarna heller! tongue

Fast o andra sidan spelar det ingen större roll för mig, eftersom jag inte tänker ställa någon bil där när folk kör runt och burnar osv....sen är det trist att alla ställer av bilarna under vintern. Jag fattar inte varför man ska ha en sämre bil på vintern, när det verkligen är viktigt att ha en bra bil!

Är jag den enda som kör bilen året runt?

2 283 Inlägg
5 november 2007
extreme94 skrev:
jag va nära att få en smäll på sidan i går pga nån som driftade in på parkeringen sad

Du är ju bara född 94 och det är din pappas bil så säg inte att jag höll på att bli påkörd...

R.I.P. Michael Jackson!

1 174 Inlägg
6 november 2007
Trådstartare
Lägg av nu.. Det va 1st epa där det såg jag med, och angående om dom ska få komma på träffen eller inte så är träffen för bil intresserade, och inte för vilken bil man har, eller inte har..
Sen angående det här med burnandet så i fortsättningen sker det på ett säkert avstånd från dom andra bilarna, det gäller ALLA, skulle någon råka tappa kontrollen eller om någonting skulle hända så är det inte kul. Och det är en regel som vi måste hjälpas åt att följa..

C70: Själv ska jag ställa av min bil för att, ifall man skulle råka tappa kontrollen av bilen när det är halt. Så hade det inte kännts så kul att förstöra en bil som man har ägnat mycket tid och pengar på. Sen även om jag skulle köra lungt och försiktigt, så finns det ju en stor grupp med folk som kör, kanske lite mer än vad dom klarar av.. Sen är det ju kul att ha en bil som man inte behöver vara så försiktig om eller.. wink

424 Inlägg
6 november 2007
-Blomman- skrev:
C70: Själv ska jag ställa av min bil för att, ifall man skulle råka tappa kontrollen av bilen när det är halt. Så hade det inte kännts så kul att förstöra en bil som man har ägnat mycket tid och pengar på. Sen även om jag skulle köra lungt och försiktigt, så finns det ju en stor grupp med folk som kör, kanske lite mer än vad dom klarar av.. Sen är det ju kul att ha en bil som man inte behöver vara så försiktig om eller.. wink

Fast du säger emot dig själv lite där.  "Sen även om jag skulle köra lungt och försiktigt, så finns det ju en stor grupp med folk som kör, kanske lite mer än vad dom klarar av"

Sen är det ju kul att ha en bil som man inte behöver vara så försiktig om eller..

Alltså är det bättre att ha en fin bil även på vintern. För då kör man lugnare = minskar olyckorna?

Sök