2007
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

326 Inlägg
5 mars 2008
blir det "regnfritt" så kommer jag.. = )

"Sweet Insane Road Maniac"

1 174 Inlägg
5 mars 2008
Trådstartare
Javisst självklart att ni ska komma ner, bara det kommer lite folk också.. Men som sagt det verkar ju som det kommer en jävla massa folk..

"If you're in control, you're not going fast enough"

Driver
195 Inlägg
5 mars 2008
blir de många på fredag?? jag tittar in i alla fall. och några andra polare från s-dalen hänger nog på big_smile

of Dalen <Drifting fore live>

123 Inlägg
5 mars 2008
Ja vi med dom berömda raddiga 740isarna kommer oxå;) Vare sig ni vill eller inte;) Hehe nae men vi kikar nog innom en sväng.

Hoppas på lite trevligt väder nu då oxå. Ser ju inte så ljust ut inför freda i nuläget iaf:/

Gör som Ford köp Volvo!

1 174 Inlägg
5 mars 2008
Trådstartare
740Drifting skrev:
blir de många på fredag?? jag tittar in i alla fall. och några andra polare från s-dalen hänger nog på big_smile

Som sagt, om alla som har sagt att dom ska komma-kommer.. Så blir vi runt 60 bilar..

Och karlstrand klart som fan ni ska komma med era "raddiga 740isar" hehe.. wink
Nej jag såg också det att vädret inte verkar bli det bästa.. Men man får ju hoppas på att det blir bättre till fredag..

21 Inlägg
5 mars 2008
Jag trillar in med 3st bilar och lite udda pack utav folk placerade i baksätena iaf smile

Måste ju faktiskt säga att, det vore så great om någon smacka upp lite bord
och sålde kul prylar för skitsummor wink  erhm.

*edit*

Fan vad alla klagar på vädret.
Jag ser det positivt ifall det är snö (Snö just nu i Båstad) eller regn och det dröser in folk med bakhjulsdrift! cool
Senast redigerat av obeo (5 mars 2008)

Teknisk konsult
7 Inlägg
6 mars 2008
Jag kan inte komma förbi med min bil på fredag! Ska direkt till Foxen efter jobbet för ett par bärs och sen vidare till teatern och kolla på Thomas Järvheden!

Men jag hoppas det blir många bilar och jag hoppas att vi kan ha lite sköna träffar till sommaren med! smile

/ Alex

738 Inlägg
6 mars 2008
Imorgon smäller de!

2 079 Inlägg
6 mars 2008
Stofer skrev:
Imorgon smäller de!

fan också, forden har fått lite motorproblem sad så det blir väl till att åka med någon dit sad

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

2 283 Inlägg
6 mars 2008
Jag kommer med vinterdäck och hela skiten eller ja utan hela skiten på xD

R.I.P. Michael Jackson!

"Mo"
58 Inlägg
6 mars 2008
Om ni ska ha någon mer garagetträff i Halmstad så PM:a mig så kan jag lägga upp er på min nya sajt där jag samlar garagetträffar i hela sverige. Började igår, men den växer stadigt. Ni kan få forumplats och jag kan även ladda upp bilder från träffar. Har börjat precis med den som sagt och har nog inte fått fram den slutgiltiga looken än, men ta en titt och se vad ni tycker. Om det blir som jag tänkt mig så kommer det bli en sida för hela sveriges små-arrangörer här på garaget.org att samlas och informera om sina träffar + att kanske prata ihop sig med andra städers arrangörer och skapa något större?

www.moiam.se

aamor_sx
97 Inlägg
6 mars 2008
kanske jag kör från malmö...  ska nog ta kontakt med några fler om de vill...   det är ju en bit att köre back n forth..  ;P

1 174 Inlägg
6 mars 2008
Trådstartare
obeo skrev:

Ja det kanske hade varit något.. Men jag har kollat med micro och dom va sugna på att ha kvälls öppet enbart för oss, om det kommer lite folk dvs.. Och det verkar det ju som det gör så jag tänkte åka upp och kolla med dom antingen idag eller imon..
Men visst ett fynd bord med roliga (bil relaterade) saker man inte behöver längre hade ju varit skoj..

123 Inlägg
6 mars 2008
obeo skrev:
Jag trillar in med 3st bilar och lite udda pack utav folk placerade i baksätena iaf smile

*edit*

Jag ser det positivt ifall det är snö (Snö just nu i Båstad) eller regn och det dröser in folk med bakhjulsdrift! cool

Sladdar man så börjar ju alla "seriöst bilintresserade fjollor" att lipa..

Gör som Ford köp Volvo!

1 174 Inlägg
6 mars 2008
Trådstartare
Enligt prognosen på smhi nu.. Så ser det ut som det blir mulet med 5-6 plusgrader imorgon kväll..

BE CE
40 Inlägg
6 mars 2008
Regn är fint! Det gör ju ändå inget om man kan hänga inne på micro wink

Trucking all over the Sverige

21 Inlägg
6 mars 2008
Karlstrand_ skrev:
obeo skrev:

*edit*

Det är bara för deras bilar inte klarar stuket själv cool

21 Inlägg
6 mars 2008
-Blomman- skrev:
obeo skrev:

Ja det kanske hade varit något.. Men jag har kollat med micro och dom va sugna på att ha kvälls öppet enbart för oss, om det kommer lite folk dvs.. Och det verkar det ju som det gör så jag tänkte åka upp och kolla med dom antingen idag eller imon..
Men visst ett fynd bord med roliga (bil relaterade) saker man inte behöver längre hade ju varit skoj..

Jo men precis smile
Lite olika grejer på lite bord, sportfilter, anslutningar, weberförknas, snurror, mätare, sladdar, speakers etc.

Fan såfall kanske man borde kunna ha med något själv också och placera på "bordet" roll

1 174 Inlägg
6 mars 2008
Trådstartare
Karlstrand_ skrev:
obeo skrev:

*edit*

Ska man sladda så får man göra det på så pass avståd så det inte kan hända något med andra bilar om olyckan är framme.. Även fast man är grym på det så kan vad som helst hända..
Tycker inte heller det är kul om det kommer en bil på bredställ 5 meter från min bil.. Dels även för det kan flyga små sten och annat skit men, som sagt, om någoting skulle hända..
Så dom som ska sladda osv får hålla sig på ett bra avstånd från dom andra bilarna och går inte det får man köra bort till biltema..

21 Inlägg
6 mars 2008
Jag kan aggera taxi förresten för bensinpengar om någon har hinder att transportera sig.
avstånd? ja bensinpengar är ju king...    Men bara för att kunna dra mer folk iaf smile 

Befinner mig i båstad skåne men är jävligt transportabel!

Vi snackade om bord och sälja grejer förresten, jag är positiv.
Skicka PM för vidare diskussion till mig tack. smile

*edit*  Måste ha svar relativt tidigt, gärna idag, såfall.
Senast redigerat av obeo (6 mars 2008)

Sök