blir de många på fredag?? jag tittar in i alla fall. och några andra polare från s-dalen hänger nog på
Som sagt, om alla som har sagt att dom ska komma-kommer.. Så blir vi runt 60 bilar..
Och karlstrand klart som fan ni ska komma med era "raddiga 740isar" hehe.. Nej jag såg också det att vädret inte verkar bli det bästa.. Men man får ju hoppas på att det blir bättre till fredag..
"If you're in control, you're not going fast enough"
Jag kan inte komma förbi med min bil på fredag! Ska direkt till Foxen efter jobbet för ett par bärs och sen vidare till teatern och kolla på Thomas Järvheden!
Men jag hoppas det blir många bilar och jag hoppas att vi kan ha lite sköna träffar till sommaren med!
Om ni ska ha någon mer garagetträff i Halmstad så PM:a mig så kan jag lägga upp er på min nya sajt där jag samlar garagetträffar i hela sverige. Började igår, men den växer stadigt. Ni kan få forumplats och jag kan även ladda upp bilder från träffar. Har börjat precis med den som sagt och har nog inte fått fram den slutgiltiga looken än, men ta en titt och se vad ni tycker. Om det blir som jag tänkt mig så kommer det bli en sida för hela sveriges små-arrangörer här på garaget.org att samlas och informera om sina träffar + att kanske prata ihop sig med andra städers arrangörer och skapa något större?
Måste ju faktiskt säga att, det vore så great om någon smacka upp lite bord och sålde kul prylar för skitsummor erhm.
Ja det kanske hade varit något.. Men jag har kollat med micro och dom va sugna på att ha kvälls öppet enbart för oss, om det kommer lite folk dvs.. Och det verkar det ju som det gör så jag tänkte åka upp och kolla med dom antingen idag eller imon.. Men visst ett fynd bord med roliga (bil relaterade) saker man inte behöver längre hade ju varit skoj..
Måste ju faktiskt säga att, det vore så great om någon smacka upp lite bord och sålde kul prylar för skitsummor erhm.
Ja det kanske hade varit något.. Men jag har kollat med micro och dom va sugna på att ha kvälls öppet enbart för oss, om det kommer lite folk dvs.. Och det verkar det ju som det gör så jag tänkte åka upp och kolla med dom antingen idag eller imon.. Men visst ett fynd bord med roliga (bil relaterade) saker man inte behöver längre hade ju varit skoj..
Jo men precis Lite olika grejer på lite bord, sportfilter, anslutningar, weberförknas, snurror, mätare, sladdar, speakers etc.
Fan såfall kanske man borde kunna ha med något själv också och placera på "bordet"
Jag trillar in med 3st bilar och lite udda pack utav folk placerade i baksätena iaf
*edit*
Fan vad alla klagar på vädret. Jag ser det positivt ifall det är snö (Snö just nu i Båstad) eller regn och det dröser in folk med bakhjulsdrift!
Sladdar man så börjar ju alla "seriöst bilintresserade fjollor" att lipa..
Ska man sladda så får man göra det på så pass avståd så det inte kan hända något med andra bilar om olyckan är framme.. Även fast man är grym på det så kan vad som helst hända.. Tycker inte heller det är kul om det kommer en bil på bredställ 5 meter från min bil.. Dels även för det kan flyga små sten och annat skit men, som sagt, om någoting skulle hända.. Så dom som ska sladda osv får hålla sig på ett bra avstånd från dom andra bilarna och går inte det får man köra bort till biltema..
Jag kan aggera taxi förresten för bensinpengar om någon har hinder att transportera sig. avstånd? ja bensinpengar är ju king... Men bara för att kunna dra mer folk iaf
Befinner mig i båstad skåne men är jävligt transportabel!
Vi snackade om bord och sälja grejer förresten, jag är positiv. Skicka PM för vidare diskussion till mig tack.
*edit* Måste ha svar relativt tidigt, gärna idag, såfall.