2276
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

227 Inlägg
6 mars 2008
Det låter bra det här ju!
Vi ses imon dårå, då kommer väl jag å nårra till rullandes.
Ska nog tvätta av min E30 lite imon se om den blir finare xD

Ha de!

Vissa faller för grupptryck, andra för laddtryck

1 174 Inlägg
6 mars 2008
Trådstartare
Låter bra..
Va på micro och snackade med chefen idag och han va väldigt sugen på att ha extra öppet för oss.. Han ville också att vi skulle ha lite tävlingar osv så skulle han fixa priser osv.. Så ju fler det kommer på träffarna desto större är chansen att micro är med och sponsrar träffarna.. Men tyvärr så va det lite för sent att komma på om dom skulle haft öppet imon för han blev ju tvungen och skaffa någon som ville jobba och sen skulle han fixa lite mer reklam om träffen osv och vi skulle även få speciella "träff priser".. Låter inte det bra eller vad?? Så kom igen nu halmstad borna och visa vad vi går för så det blir lite seriöst också och inte bara 15 bilar som står och fryser...

EDIT: Kommer mer info senare om sammarbetet med micro..
Om denna träffen är lyckad så ska jag fixa så micro har öppet på nästa träff, den träffen blir eventuellt lite tidigare på dagen och ev också på en lördag..
Senast redigerat av -Blomman- (6 mars 2008)

"If you're in control, you're not going fast enough"

123 Inlägg
6 mars 2008
Låter ju skitbra det där med att micro vill hålla öppet:) Bara bestämma ett datum frammåt, gärna ett tag fram så det blir lite bättre väder samt att man hinner sprida info!smile Skit bra jobbar blomman..!

Givetvis har vi oxå förstånd i huvudet å tänker så klart inte ligga å sladda mellan bilarna om man nu ens ska göra det.. wink

Gör som Ford köp Volvo!

2 079 Inlägg
6 mars 2008
-Blomman- skrev:
Låter bra..
Va på micro och snackade med chefen idag och han va väldigt sugen på att ha extra öppet för oss.. Han ville också att vi skulle ha lite tävlingar osv så skulle han fixa priser osv.. Så ju fler det kommer på träffarna desto större är chansen att micro är med och sponsrar träffarna.. Men tyvärr så va det lite för sent att komma på om dom skulle haft öppet imon för han blev ju tvungen och skaffa någon som ville jobba och sen skulle han fixa lite mer reklam om träffen osv och vi skulle även få speciella "träff priser".. Låter inte det bra eller vad?? Så kom igen nu halmstad borna och visa vad vi går för så det blir lite seriöst också och inte bara 15 bilar som står och fryser...

Om denna träffen är lyckad så ska jag fixa så micro har öppet på nästa träff, den träffen blir eventuellt lite tidigare på dagen och ev också på en lördag..

låter utmärkt!

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

21 Inlägg
6 mars 2008
-Blomman- skrev:
Låter bra..

Vad syftade han mer detaljerat på för slags tävlingar?
streetrace, 100m snabbast, driftkonor utan att riva, db-drag, snyggast bil, fulast bil(?).

Jo, så just tävlingar finns ju en del att ordna givetvis hehe.
Jag håller bara tummarna någon kan skänka mig en weber oavsett skick
så man kan lägga den på hyllan då ja drabbats utav en "must-have" period.

2 283 Inlägg
6 mars 2008
Najs bajs!

R.I.P. Michael Jackson!

Driver
195 Inlägg
6 mars 2008
Mackanol skrev:
Stofer skrev:
Imorgon smäller de!

fan också, forden har fått lite motorproblem sad så det blir väl till att åka med någon dit sad

Du kan åka med mig

of Dalen <Drifting fore live>

24 Inlägg
6 mars 2008
-Blomman- skrev:
Låter bra..

Fan så najs! Du har gjort ett grymt jobb hittills!

Den går aldrig loss, eller jo det gör den

1 779 Inlägg
6 mars 2008
om nån kommer uppp och hämtar mig så kan ja komma. big_smile hehe.. annars får ja komma på en annan när biln e hemma. big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

586 Inlägg
6 mars 2008
Tyvärr kan jag nu inte komma, inte denna gången heller sad

Men, nästa gång ska jag fanemej komma, och då är det nästan garanterat att 19" tummarna är på turbo-x:en smile

Ses nästa gång smile

2 079 Inlägg
6 mars 2008
740Drifting skrev:
Mackanol skrev:
Stofer skrev:
Imorgon smäller de!

fan också, forden har fått lite motorproblem sad så det blir väl till att åka med någon dit sad

Du kan åka med mig

jag ska bara testa att rensa bräsnlefiltret och se om det funkar, annars kan jag ju åka med dig, eller ta mondeon

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

1 174 Inlägg
6 mars 2008
Trådstartare
Ja det va rätt kul att dom va sugna på att ha öppet.. Vet inte riktigt vilka tävlingar exakt vad han syftade på vi snackade bara om det lite löst. Men han sa något om tipspromenad eller nått hehe.. Men ge gärna förslag på vettiga tävlingar så ska jag se vad jag kan göra.. Han verkar positiv till det mesta.. Men han sa också att jag skulle hälsa mina polare att han inte ville ha några svarta streck utanför på parkeringen. Kommer inte ihåg anledningen varför, men de va något med väla och att det hade blivit igen bommat eftersom folk va där och hade drifting tävlingar osv efter stägning.. Så vi får kanske tänka lite på det..

152 Inlägg
7 mars 2008
Det är väl bara att jaga bort den/dom som sladdar på parkeringen vid micro.

Sen om dom åker någon annanstans och sladdar så är det inte arrangörens ansvar.

227 Inlägg
7 mars 2008
fan det låter ju asbra att micro vill tongue  Bra jobbat blomman! 
Det ända som är lite tråkigt nu när det börjar närma sig är väl (vädret) hade vatt najs me klart solsken fram till 23:00 eller liknande big_smile Bara det inte börjar regna då rinner stämmnigen iväg
Senast redigerat av Bolet_boy (7 mars 2008)

2 079 Inlägg
7 mars 2008
Bolet_boy skrev:
Det ända som är lite tråkigt nu när det börjar närma sig är väl (vädret) hade vatt najs me klart solsken fram till 23:00 eller liknande big_smile Bara det inte börjar regna då rinner stämmnigen iväg

bolet boy hit å bloet boy dit, in på msn tack big_smile

1 174 Inlägg
7 mars 2008
Trådstartare
Jo men det skulle regna nu på förmiddagen sen skulle det klarna upp frammåt kvällen.. smile Så vi slipper regn iallafall så man kan ju hoppas att solen hittar fram.. Efter regn kommer solsken wink
7 tim kvar sen smäller det..

227 Inlägg
7 mars 2008
Mackanol skrev:
Bolet_boy skrev:

bolet boy hit å bloet boy dit, in på msn tack big_smile

Mackan har du hört på fan? Eriken ska inte med, han bangar så här i slutsekundrarna!!
Mycket dåligt tycker jag allt! Vi får nog slå han!

Hahahaha han ändrade sig genom starka ord på MSN big_smile
Senast redigerat av Bolet_boy (7 mars 2008)

81 Inlägg
7 mars 2008
Okej jag har inte bangat ur big_smile Jag kommer!!!!!!!! haha

738 Inlägg
7 mars 2008
De hoppas jag du gör, annars går jag med bolet_boy och slår dig : )

81 Inlägg
7 mars 2008
Hahaha Ja jag blir ju så rädd :p haha big_smile Men aja vi ses där sen!!!! Kanske åka lite RS6 big_smilebig_smile

Sök