Det är ju bättre att ha samma tråd helatiden, så slipper man leta upp den nya tråden för varje träff..
håller med!
Det är ju tur att ni inte gör det så mycket tid och energi jag lägger på bilen på dagarna hinner jag inte kolla igenom hela J*vla evenemangs forumet utan bara prenumerationerna.. Om ni gjort nytt skulle jag inte vetat om träffen vettefan om jag kommer, och isåfall hur jag kommer dit.. kanske får en brorsas polare att köra saaben...
Precis.. Så slipper man göra nya trådar för varje träff, kan ju bli lite tjatigt i längden..
"If you're in control, you're not going fast enough"
ett tips bara om ni ska få dessa träffar till att bli lyckade ... håll det inte så ofta ... kommer inte vara lika intressant , eftersom detta är en liten stad och HBG är sjukt mkt roligare på lördagar tex ... många som åker dit då ... ha träff ihalmstad kanske 1 eller 2 gånger i månaden max ... kommer nog komma mer bilar då ....
ett tips bara om ni ska få dessa träffar till att bli lyckade ... håll det inte så ofta ... kommer inte vara lika intressant , eftersom detta är en liten stad och HBG är sjukt mkt roligare på lördagar tex ... många som åker dit då ... ha träff ihalmstad kanske 1 eller 2 gånger i månaden max ... kommer nog komma mer bilar då ....
Senaste träffen jag fixade, va ju den 10 maj så jag förtår inte riktigt vad du menar??
"If you're in control, you're not going fast enough"