4086
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

1 174 Inlägg
4 juni 2008
Trådstartare
Jonas85 skrev:
Fredag den 13de humm... kan gå hur som helst
Får se om jag vågar komma tongue

haha ja det kommer bli spännande att se hur kvällen går.. wink haha

"If you're in control, you're not going fast enough"

1 813 Inlägg
4 juni 2008
lätt att man kommer iaf... helsingborg e det fan bara poliser varje jävla helgt nu så det e inte ens skoj längre.. förr var det roligt när folk racade nu kör man bara mellan 2 ställen hela tiden och kommer man så blir det några race sen kommer farbror blå och säger hej hej.. så det börjar bli tråkigt därför e jag inte där nere längre händer väl någon gång men samma sak varje gång man kommer dit polisen...
efter som dom nu vet att det e race där varje helg kan dom inte fixa blackrace då så det blir lagligt efter som dom vet vad som händer varje kväll och vem bryr sig om lagen alltid???? inte många !!

Åk före du så väntar jag på dig där..!

Stålverksarbetare
372 Inlägg
4 juni 2008
thrinker skrev:
får se om jag kommer :>

Nej nej nej! inte "Får se"... yikes
Klart du ska komma! Dessutom vill jag se hur det går för dig med kärran. big_smile

1 174 Inlägg
5 juni 2008
Trådstartare
dj_padde skrev:
lätt att man kommer iaf... helsingborg e det fan bara poliser varje jävla helgt nu så det e inte ens skoj längre.. förr var det roligt när folk racade nu kör man bara mellan 2 ställen hela tiden och kommer man så blir det några race sen kommer farbror blå och säger hej hej.. så det börjar bli tråkigt därför e jag inte där nere längre händer väl någon gång men samma sak varje gång man kommer dit polisen...
efter som dom nu vet att det e race där varje helg kan dom inte fixa blackrace då så det blir lagligt efter som dom vet vad som händer varje kväll och vem bryr sig om lagen alltid???? inte många !!

Ja det är så sant som det är sagt.. Tror polisen har tröttnat nu, så det är bättre att låta det kyla ner sig där nere innan man börjar köra där nere igen.. Känns så jävla onödigt att åka dit och stå och vänta på att polisen ska dra, men som dom aldrig gör. Sen drar man till nästa ställe så står dom där istället.. Bättre att stanna hemma enligt mig.. roll
Senast redigerat av -Blomman- (5 juni 2008)

109 Inlägg
7 juni 2008
hoppas turbon e hemma annars så kommer jag med mazdan bläää tongue

1 174 Inlägg
8 juni 2008
Trådstartare
santas_bitch skrev:
hoppas turbon e hemma annars så kommer jag med mazdan bläää tongue

När får du hem den då??  Eller det vet du kanske inte??

Laaaang
320 Inlägg
8 juni 2008
Kommer nog var där iaf smile

Here you go way to fast
don't slow down you're gonna crash!

1 174 Inlägg
10 juni 2008
Trådstartare
kom igen nu på fredag gäller det.. wink

Laaaang
320 Inlägg
10 juni 2008
Tror att det kommer komma betydligt mer än vad som står med på listan här.. Inte många som kommer som skriver här direkt smile

Here you go way to fast
don't slow down you're gonna crash!

1 174 Inlägg
10 juni 2008
Trådstartare
Christensson skrev:
Tror att det kommer komma betydligt mer än vad som står med på listan här.. Inte många som kommer som skriver här direkt smile

hehe nej det brukar bli så.. smile

13 Inlägg
10 juni 2008
Jag kommer på fredag:D

1 174 Inlägg
10 juni 2008
Trådstartare
Kluttan skrev:
Jag kommer på fredag:D

Underbart.. big_smile Dra med dig nårra polare också.. wink

Avstängd
1 557 Inlägg
11 juni 2008
Blomman missa inte o kolla dina PM wink

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

1 174 Inlägg
11 juni 2008
Trådstartare
MrKerm skrev:

Absolut inte.. wink

Fick ett förslag av Mrkrem att komma upp på deras träff uppe i borås på lördag, det kommer vara träff och LAGLIGT race.. tänkte kolla mer er om det finns något intresse att hänga med upp? Isf flyttar vi träffen från fredag till lördag och har en snabb träff här i Hlm och samlar upp alla, och sen kör vi i samlad trupp upp till Borås...
Några som är sugna på att hänga med eller??

2 079 Inlägg
11 juni 2008
-Blomman- skrev:
MrKerm skrev:

Absolut inte.. wink

Fick ett förslag av Mrkrem att komma upp på deras träff uppe i borås på lördag, det kommer vara träff och LAGLIGT race.. tänkte kolla mer er om det finns något intresse att hänga med upp? Isf flyttar vi träffen från fredag till lördag och har en snabb träff här i Hlm och samlar upp alla, och sen kör vi i samlad trupp upp till Borås...
Några som är sugna på att hänga med eller??

jajjemen, dit ska man ju, bara att säga tid å plats så dyker vi upp wink

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

One touch on the brake is a sign of fear
151 Inlägg
116 Inlägg
11 juni 2008
Jag ska nog fan komma upp en sväng! big_smile

1 174 Inlägg
11 juni 2008
Trådstartare
Underbart, fler som är intresserade av att ställa in träffen på fredag, och ha en mini-träff på lördag och sen samkörning upp till borås träffen med laglig streetrace osv????
Nämnas bör kanske att om man vill köra race så kostar det 200kr.. wink
Senast redigerat av -Blomman- (11 juni 2008)

76 Inlägg
11 juni 2008
Tjena jag och min far och min kusin kommer på fredag:-) kul kul:-) hoppas vi blir många vilket jag tro:-) bruka bli det
Senast redigerat av ljungan_89 (11 juni 2008)

Jimmy

Sök