5761
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

1 174 Inlägg
25 juni 2008
Trådstartare
Hmm många som är sugna på träff på fredag eller lördag??
Snabb träff, vid mirco med huvudsyfte till vidare aktiviteter på kvällen..

"If you're in control, you're not going fast enough"

123 Inlägg
25 juni 2008
Det brukar ju vara en del bilar inne på slottan om kvällarna nu.. samt lite race i hamnen.. men vädret har vell inte riktigt varit så mkt att hurra för dom senaste veckorna:(

Gör som Ford köp Volvo!

1 174 Inlägg
25 juni 2008
Trådstartare
Karlstrand_ skrev:
Det brukar ju vara en del bilar inne på slottan om kvällarna nu.. samt lite race i hamnen.. men vädret har vell inte riktigt varit så mkt att hurra för dom senaste veckorna:(

Ja jag har sett det.. Nej vädret har ju inte varit det bästa, men jag tyckte det såg ut att bli bättre fram mot helgen..

Laaaang
320 Inlägg
26 juni 2008
Elda skrev:
Christensson skrev:
Elda skrev:

hemskt att erkänna det, men jag håller med Christensson.

Saaben rullar på nästa träff .. så är ganska sugen nu tongue

Är det så hemskt att hålla med mig  va yikes tongue

Ja, det börjar ju hända oftare och oftare tycker jag tongue en dag kanske jag säljer saaben och köper en 740 (hemska tanke)

Låter som en utmärkt idé..

Here you go way to fast
don't slow down you're gonna crash!

1 174 Inlägg
26 juni 2008
Trådstartare
Christensson skrev:
Elda skrev:
Christensson skrev:

Är det så hemskt att hålla med mig  va yikes tongue

Ja, det börjar ju hända oftare och oftare tycker jag tongue en dag kanske jag säljer saaben och köper en 740 (hemska tanke)

Låter som en utmärkt idé..

Håll er till msn.. wink

1 174 Inlägg
26 juni 2008
Trådstartare
Det ser ut att bli fint väder på lördag.. Så träffen bli på lördag om inget händer med vädret wink

Så på Lördag kl 21 träffas vi vid micro en snabbis och samla upp alla, för att sedan köra vidare på nya äventyr wink Ni fattar nog vad jag menar..

Attila
26 juni 2008
-Blomman- skrev:
Det ser ut att bli fint väder på lördag.. Så träffen bli på lördag om inget händer med vädret wink

Så på Lördag kl 21 träffas vi vid micro en snabbis och samla upp alla, för att sedan köra vidare på nya äventyr wink Ni fattar nog vad jag menar..

Äventyr? Va? Var? wink
Ses på lördag.

1 174 Inlägg
26 juni 2008
Trådstartare
Attila skrev:
-Blomman- skrev:

Äventyr? Va? Var? wink
Ses på lördag.

Tror du fattar vad jag menar för äventyr... Var vet du nog också, men vi sprider vidare det på träffen.. wink

23 Inlägg
27 juni 2008
vart kör ni sen då???, jag kanske kommer senare jobbar sent i mon!!!

Kör du förs så väntar jag där framme.

1 174 Inlägg
28 juni 2008
Trådstartare
Supra_MK2 skrev:
Varför idag?? Kunde väl vart igår??
Ska ju iväg idag.
Har ju fått i ordning på bilen nu me ju..

Bättre väder idag.. wink

Är inte säkert att jag kommer ikväll, bilen har pajat nämligen.. rollneutral
Får se om jag kommer med en annan bil istället..

680 Inlägg
28 juni 2008
aldrig varit på träff kanske skulle åka förbi??

1 231 Inlägg
28 juni 2008
du missar inte någonting speciellt om du inte kommer smile brukar la vara typ 10 bilar , 50/50 saab o volvo smile

vad har du hittat på med bilen Blomman ...
varför inte åka ner till HBG , lär u va en del folk efter löddeköpinge ...

680 Inlägg
28 juni 2008
ok kanske skiter i de då smile slängt på 18 tummare nu iallfall

116 Inlägg
28 juni 2008
Jag kommer någ!!

1 174 Inlägg
28 juni 2008
Trådstartare
demk skrev:
aldrig varit på träff kanske skulle åka förbi??

Klart att du ska komma förbi..
Det är ju ingen riktigt "träff" idag det är mer en ihopsamling, och sen åka vidare..

Tigerofsweden skrev:
du missar inte någonting speciellt om du inte kommer  brukar la vara typ 10 bilar , 50/50 saab o volvo

vad har du hittat på med bilen Blomman ...
varför inte åka ner till HBG , lär u va en del folk efter löddeköpinge ...

Fan va du är negativ till träffarna då.. Vad spelar det för roll vilket folk och bilar som är där??? Måste det vara extrema utställningbilar som är där, för att du ska bli nöjd eller??? Meningen med träffarna är att man ska träffa nytt folk med samma intressen.. Det är inte bilarna träffen handlar om..
Så jag tycker du ska sluta att säga till alla andra att det är skit tråkigt på träffarna, och att dom inte missar något om dom inte kommer.. Tycker det är rätt oschysst mot mig med som planerar träffarna och  föröker ragga upp folk så vi blir fler, medans du säger att dom inte borde komma bara för det är bara volvo och saab där.. neutral Låt folk få sin egna uppfattning om träffen iställlet...

Vet inte riktgit vad som har hänt, det är antingen vevaxelgivaren eller tändkasetten som börjar ge upp..
Den startar inte ibland och går väldigt hackigt när man kör.. Ska in på felsökning hos saab på Måndag..
Senast redigerat av -Blomman- (28 juni 2008)

109 Inlägg
28 juni 2008
jag kommer inrullandes om allt lirar idag. dock utan front med mera :S.

Hårdrockare - Ärkemupp.
270 Inlägg
28 juni 2008
Jag e fetpå.

Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!

680 Inlägg
28 juni 2008
få se om man kommer då man är ju öla sugen....har ju en sväng å åka

Blivande lastbilscaffis
134 Inlägg
28 juni 2008
jag kommer, kommer ävan att springa runt med kamera om det är oke joch ta några bilder på bilarna så det är okej för er som kommer, bilderna kommer också komma ut för på garaget på denna tråden eller något vi får se//Mvh:Kim.......

Blivande lastbilscaffis

1 231 Inlägg
28 juni 2008
sluta du lipa istället , jag har väl rätt att säga vad jag vill om saken eller ?
om han frågar och jag väljer att svara på det med mitt svar så ska du väl skita i vad jag skriver , det är inte meningen att jag ska uppmana folk att inte komma utan jag säger bara vad jag tycker om träffen ...

det är la fan bättre att säga som det är än att han ska köra flera mil o komma hit och där e 8-12 bilar eller du kanske gillar att åka långt helt i onödan ?

och JA det måste vara EXTREME USTÄLLNINGSBILAR för att jag ska vara nöjd , har du någonting emot det också eller ?

Sök