Det brukar ju vara en del bilar inne på slottan om kvällarna nu.. samt lite race i hamnen.. men vädret har vell inte riktigt varit så mkt att hurra för dom senaste veckorna:(
Det brukar ju vara en del bilar inne på slottan om kvällarna nu.. samt lite race i hamnen.. men vädret har vell inte riktigt varit så mkt att hurra för dom senaste veckorna:(
Ja jag har sett det.. Nej vädret har ju inte varit det bästa, men jag tyckte det såg ut att bli bättre fram mot helgen..
"If you're in control, you're not going fast enough"
Klart att du ska komma förbi.. Det är ju ingen riktigt "träff" idag det är mer en ihopsamling, och sen åka vidare..
Tigerofsweden skrev:
du missar inte någonting speciellt om du inte kommer brukar la vara typ 10 bilar , 50/50 saab o volvo
vad har du hittat på med bilen Blomman ... varför inte åka ner till HBG , lär u va en del folk efter löddeköpinge ...
Fan va du är negativ till träffarna då.. Vad spelar det för roll vilket folk och bilar som är där??? Måste det vara extrema utställningbilar som är där, för att du ska bli nöjd eller??? Meningen med träffarna är att man ska träffa nytt folk med samma intressen.. Det är inte bilarna träffen handlar om.. Så jag tycker du ska sluta att säga till alla andra att det är skit tråkigt på träffarna, och att dom inte missar något om dom inte kommer.. Tycker det är rätt oschysst mot mig med som planerar träffarna och föröker ragga upp folk så vi blir fler, medans du säger att dom inte borde komma bara för det är bara volvo och saab där.. Låt folk få sin egna uppfattning om träffen iställlet...
Vet inte riktgit vad som har hänt, det är antingen vevaxelgivaren eller tändkasetten som börjar ge upp.. Den startar inte ibland och går väldigt hackigt när man kör.. Ska in på felsökning hos saab på Måndag..
Senast redigerat av -Blomman- (28 juni 2008)
"If you're in control, you're not going fast enough"
Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!
jag kommer, kommer ävan att springa runt med kamera om det är oke joch ta några bilder på bilarna så det är okej för er som kommer, bilderna kommer också komma ut för på garaget på denna tråden eller något vi får se//Mvh:Kim.......
sluta du lipa istället , jag har väl rätt att säga vad jag vill om saken eller ? om han frågar och jag väljer att svara på det med mitt svar så ska du väl skita i vad jag skriver , det är inte meningen att jag ska uppmana folk att inte komma utan jag säger bara vad jag tycker om träffen ...
det är la fan bättre att säga som det är än att han ska köra flera mil o komma hit och där e 8-12 bilar eller du kanske gillar att åka långt helt i onödan ?
och JA det måste vara EXTREME USTÄLLNINGSBILAR för att jag ska vara nöjd , har du någonting emot det också eller ?