1979
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

109 Inlägg
29 juni 2008
demk skrev:
hahah beror ju på vem man åker mot ,,jag har aldrig varit med på "äventyr" men har nog inte så mycket å komma med där heller smile

varför fegar alla ur när dom har en 170 hk eller vad dom har. det handlar inte alltid om hästarna, utväxling, vikt och vrid spelar precis lika stor roll!tongue. + att alla i halmstad/halland kör inte med 300+, finns massor med folk som kör som har te.x 125-299.

680 Inlägg
29 juni 2008
hahah jag vet inte hur de är ,,men har aldrig varit på något sånt å aldrig kört heller så vet ej ,,men skulle kanske klara sig bra ??fast vet ej hur bra man är som du säger hur man kör

2 079 Inlägg
29 juni 2008
santas_bitch skrev:
demk skrev:
hahah beror ju på vem man åker mot ,,jag har aldrig varit med på "äventyr" men har nog inte så mycket å komma med där heller smile

varför fegar alla ur när dom har en 170 hk eller vad dom har. det handlar inte alltid om hästarna, utväxling, vikt och vrid spelar precis lika stor roll!tongue. + att alla i halmstad/halland kör inte med 300+, finns massor med folk som kör som har te.x 125-299.

det är ju fusk med över 150 hk ju wink

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

1 174 Inlägg
29 juni 2008
Trådstartare
Sorry att jag inte kunde komma, hoppas ni hade kul iaf.. wink

"If you're in control, you're not going fast enough"

109 Inlägg
30 juni 2008
Mackanol skrev:
santas_bitch skrev:
demk skrev:

det är ju fusk med över 150 hk ju wink

nej men turbo e fusk tongue

23 Inlägg
30 juni 2008
va det alla som va vid micro som kom bara?
Senast redigerat av extreme94 (30 juni 2008)

Kör du förs så väntar jag där framme.

109 Inlägg
30 juni 2008
extreme94 skrev:
va det alla som va vid micro som kom bara?

nej antagligen fler på aktiviteten.

23 Inlägg
30 juni 2008
santas_bitch skrev:
eclips3 skrev:
kan säga dig vare va för bilar, en röd saab, 1-2 golf 2 audis, 1 volvo 850, 1 vovlo v40, 1 volvo 740, 1 volvo 4** (gammal), sen vare kanske 2 bilar till... 90%va orginal...

det är volvo 480 inte 4** tongue

va 90% bilarna original?.. men detta va en förträff och ingen utställning.  då måste där vart 40 bilar för jag vet iaf att volvo850'n inte va org, min e inte org, den svarta audin är inte org, inte helle den gula s40'n..

och det roliga i sej va inte *träffen*. du va uppenbarligen inte där när det bar av på äventyr strax innan 10.

Hey min va inte heller original tongue

Kör du förs så väntar jag där framme.

Attila
30 juni 2008
Fint väder nu till helgen, ska vi träffas igen utanför micro?

28 Inlägg
30 juni 2008
Tog mig ut i lördags till micro! Till min besvikelse såg jag typ 10 bilar om ens det! Vart är allt folk!? Känns inte lönt att komma ut ifall folk inte dyker upp! Frågan är när en bra träff kommer då det finns 50+ bilar? Hade varit något iaf! Tycker jag!

Biiz

11 Inlägg
30 juni 2008
santas_bitch skrev:
demk skrev:

Jag körde ju jag har bara 120hk original men höjt laddet bara... i min fula 480 ;P eller som han sa 4** (gammal) skit i om bilen e gammal ? Who cares? Måste inte gå å köpa en bil för 2 mille för att ha en ny ;P

Lågt ska man köra

Avstängd
1 557 Inlägg
2 juli 2008
Samla ihop ett glatt gäng som gillar o racea o kolla utställning o kom upp till Göteborg/Säve nu på lördag
"En dag på strippen"
Brukar vara bra drag big_smile

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Attila
3 juli 2008
Nå, är det ingen som vill träffas utanför Micro?
Imorgon fredag typ kl 20:00
Senast redigerat av Attila (3 juli 2008)

med lem
63 Inlägg
3 juli 2008
Vill men kan ínte denna fredagen "/

V8 Real Power - No Turbo Shit
544 Inlägg
3 juli 2008
Grejjen är ju att de bara snackas, ska de vara se då till att organisera och bestäm Datum, klockslag osv!

V8 - 4 Life

123 Inlägg
4 juli 2008
Förra helgen va la ingen träff direkt. blomman skrev ut det nån dag innan? hinner inte direkt sprida sig då. va vell mer syftat som lite uppsamling å dra vidare..

Man kan se rätt mkt bilar på helgern ändå? men alla kör ju bara om vartannat. ingen verkar veta va folket hör hus lixom.

man ska lixom inte behöva dra ihop en "träff" varje gång man vill att folket ska samla sig någorlunda. borde utse en plats tid? där folk samlas "vanliga" helger lixom.. där folk vet att folket som "alltid" är ute finns?

märker folk sen att det kommer en del bilar som samlas om helgerna så kommer det hela tiden fler. förtillfället ser nog rätt mkt folk det som att det inte är lönt att dra ut för det inte händer något?

eller nått ja vet inte. kom med förslag Halmstad folket;)

Gör som Ford köp Volvo!

Saaboholic
3 129 Inlägg
4 juli 2008
Vill man göra nåt större av det så ha det kanske 1gång/2v- mer organiserat med tider, datum m.m samt kanske ev göra upp ett program där bilarna åker i samlad trupp på en liten mini cruise runt i halmstad eller liknande?

Bara ett par förslag..

"Liberty of thought is the life of the soul"

Hårdrockare - Ärkemupp.
270 Inlägg
4 juli 2008
hedley skrev:
Vill man göra nåt större av det så ha det kanske 1gång/2v- mer organiserat med tider, datum m.m samt kanske ev göra upp ett program där bilarna åker i samlad trupp på en liten mini cruise runt i halmstad eller liknande?

Bara ett par förslag..

Word på det, göra lite rutin av det hela.

Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!

Administratör
11 967 Inlägg
4 juli 2008
Den 27:e juli kl 15:00, se till att komma till Micro Halmstad då. Avslutningsutställning för Garaget On Tour!

Vi kan ju passa på och slå samman det med era träffar då. Vi hade tänkt ställa ut från kl 15-18, men man kan ju hålla på längre om det ser ut att bli bra med folk.

http://www.garaget.org/events/garagetontour2008/

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

738 Inlägg
4 juli 2008
Nu vill ajg på träff för jag har köpt en ny liten pegga. Förr typ för 3 år sedan så brukade folk alltid vara vid byggmax, då såg folk bilar från laholmsvägen och kom dit dock inte så stor parkering men man kan stå utmed vägen där. Där kan man ju göra en grejj att där alltid är folk men de organiserade träffarna som blomman är så duktigt på att dra ihop ska vara kvar på micro tycker jag smile

Sök