2939
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

Rekonadre..ish
103 Inlägg
8 november 2008
Varför inte bestämma en dag eller fler per månad som alla kan komma på som alltid är samma!? wink
typ alltid den 20 varje månad!? Bara en tanke!roll

Mvh// En H-stads bo:P

Garaget.org :D
www.facebook.com/Pontyzphoto <--- Min lilla sida

1 174 Inlägg
9 november 2008
Trådstartare
Zxcister skrev:
Varför inte bestämma en dag eller fler per månad som alla kan komma på som alltid är samma!? wink

Det hade vi i sommras.. Men nu i vinter så känns det inte lönt att ha en träff flera gånger i månaden då det bara kommer kanske 10 bilar, knappt.. Därför är tanken, att ha träffarna med lite mer mellanrum nu i vinter. Så kommer förhoppningsvis, fler folk på dom träffarna.. Men det är ju sammling uppe vid statoil nästan varje fredag och lördag, för dom som är sugna.. Brukar vara lite bilar där uppe vid den tiden, om du inte redan visste det.. wink

"If you're in control, you're not going fast enough"

Rekonadre..ish
103 Inlägg
14 november 2008
-Blomman- skrev:
Zxcister skrev:

Det hade vi i sommras.. Men nu i vinter så känns det inte lönt att ha en träff flera gånger i månaden då det bara kommer kanske 10 bilar, knappt.. Därför är tanken, att ha träffarna med lite mer mellanrum nu i vinter. Så kommer förhoppningsvis, fler folk på dom träffarna.. Men det är ju sammling uppe vid statoil nästan varje fredag och lördag, för dom som är sugna.. Brukar vara lite bilar där uppe vid den tiden, om du inte redan visste det.. wink

Ahaa!smile Jo vet att det samlas folk där vid den tiden! men vad händer när alla träffats där??cool

Garaget.org :D
www.facebook.com/Pontyzphoto <--- Min lilla sida

1 174 Inlägg
15 november 2008
Trådstartare
Zxcister skrev:
-Blomman- skrev:
Zxcister skrev:

Ahaa!smile Jo vet att det samlas folk där vid den tiden! men vad händer när alla träffats där??cool

Det brukar vara fler bilar och sen brukar vi åka vidare.. wink Det har blivit mer lek nu, än bara träffas på micro och gå och kollar på andras bilar.. Och nu i vinter va det ju som sagt tänkt att vi skulle göra en bana med koner på någon parkering och sen köra och sladda lite i snön.. (Om den nu kommer)

Boosted engines are an addictive sickness
1 163 Inlägg
15 november 2008
händer det ngt ikv?

~Andy~

738 Inlägg
8 december 2008
Nu får vi ta och styra upp en rjäl träff snart? smile

1 174 Inlägg
10 december 2008
Trådstartare
Det sägs att det skulle komma snö till helgen, och gör det-det så blir det garanterat träff.. Håll ögonen öppna här i tråden.. big_smile
Senast redigerat av -Blomman- (10 december 2008)

1 036 Inlägg
10 december 2008
de ska jag göra wink har ju en riktig go sladdbil nu på vintern!! tongue

424 Inlägg
11 december 2008
Plusgrader och regn på lördag. Så vänter er inte för mycket.....

1 174 Inlägg
11 december 2008
Trådstartare
C70 skrev:
Plusgrader och regn på lördag. Så vänter er inte för mycket.....

Jo men det skulle komma upp till 1dm i morgon fredag.. Har inte kollat själv men, vi får hoppas att det blir så.. big_smile

Så imon FREDAG runt kl: 22.00 är det sammling som vid statiol som vanligt. cool
Om det är snö och halt dvs.. big_smile Så ska vi se om vi kan hitta något roligt ställe att köra vidare till..
Så vi itne stör någon, när vi står och "pratar".. wink lol

1 174 Inlägg
11 december 2008
Trådstartare
Mer info på sida 1..

738 Inlägg
12 december 2008
De ska ju frysa imorgon har jag hört! Då kan de bli riktigt halt imorrnkväll med! big_smile
Synd att min bil inte är klar bara sad

Attila
12 december 2008
Nu är det redan slaskigt ute sad
men om det blir minusgrader ikväll så blir det ju halt iaf smile
Vi ses på Statoil
Senast redigerat av Attila (12 december 2008)

1 174 Inlägg
12 december 2008
Trådstartare
Ska se om vi vi kan hitta någon pakering eller nått, som det fortfarande är snö kvar på..
Får se närmare kvällen om jag har hittat någonstans att vara..
Ska ut och leta senare, den som vill får gärna hjälpa till..

Stålverksarbetare
372 Inlägg
12 december 2008
Ser dåligt ut inför kvällen sad Kollade på SMHI.se och det ska tydligen bli +grader inatt.
Men jag drar bort en vända till Statoil i vilket fall och kollar om det är något intressant folk där big_smile

Edit: Ser ni en Blå 740 GLT 16ventilare med jappsdämpare så är det jag! tongue
Senast redigerat av MrTegefeldt (12 december 2008)

SKÅNING
1 215 Inlägg
12 december 2008
klart man kommer vill ju inte missa chansen att "prata" nu när det äntligen kom snö

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig

2 283 Inlägg
12 december 2008
MrTegefeldt skrev:
Ser dåligt ut inför kvällen sad Kollade på SMHI.se och det ska tydligen bli +grader inatt.
Men jag drar bort en vända till Statoil i vilket fall och kollar om det är något intressant folk där big_smile

Edit: Ser ni en Blå 740 GLT 16ventilare med jappsdämpare så är det jag! tongue

Skitsnack, har redan varit i diket med twingon idag och det är haaaalt big_smile

Kom allihopa!

R.I.P. Michael Jackson!

Saabtok
10 Inlägg
12 december 2008
blir inget för mn del tyvärr... nosade trottoarkant med saaben innan...

Exporterad Colombian
812 Inlägg
12 december 2008
Trodde jag skulle hinna in, men de tog för lång tid i garaget, så nu vill ja ha en detaljerad rapport och så hoppas vi på halka imån me! tongue

1 174 Inlägg
13 december 2008
Trådstartare
UNDERBART rolig kväll.. Ni som inte kom missade något..
Mycket lek, konkörning med tidtagning och lite annat skoj..
Sjukt roligt, tack till er som kom för en kul kväll.. big_smilebig_smile
Får hoppas på att det håller sig tills imon,
så kanske vi kan ut en vända imon med för dom som är sugna.. tongue

EDIT: Fixade en träff imon med, så blir det som idag så är det sammling som vanligt imon.. (Lördag)
Senast redigerat av -Blomman- (13 december 2008)

Sök