5470
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

Pilot och utbildad Däcksparkare
1 659 Inlägg
4 januari 2009
Men för fan, kan ni inte åka runt i ett område utan lastbilar som skulle kunna få sig en smäll?
Går ju inte en dag utan att någon fan har åkt in i en sån så kommer man på morgon och...jaha... bara betala självrisken och gå miste om några dagars intäkter mad

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

1 174 Inlägg
4 januari 2009
Trådstartare
Robban_89 skrev:
Men för fan, kan ni inte åka runt i ett område utan lastbilar som skulle kunna få sig en smäll?
Går ju inte en dag utan att någon fan har åkt in i en sån så kommer man på morgon och...jaha... bara betala självrisken och gå miste om några dagars intäkter mad

Jag kan lugna dig med att inga lasbilar kom till skada under kvällen.. wink

"If you're in control, you're not going fast enough"

1 659 Inlägg
4 januari 2009
Bra! Då är jag så glad och nöjd så big_smile

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

2 283 Inlägg
4 januari 2009
Robban_89 skrev:

Det är väl upp till de som kör där att antingen ge fan i att kontakta lastbilsägaren/företaget om det händer något?

R.I.P. Michael Jackson!

1 659 Inlägg
4 januari 2009
Visst fan är det så, men 39 av 40 gånger så skiter man i att höra av sig dessvärre.
Ska också tillägga att dom få som hör av sig oftast gör det bara för att själva få ersättning och inte för att dom lider av sympati eller samvete. wink

(\_/)
(O.o)

297 Inlägg
4 januari 2009
Ser ju kul ut, men det är ingen som har koll på om det börjar bli tillräckligt med is på nån sjö för att köra på?
Jag ska iväg och åka skridskor idag, så jag ska knacka ett hål och kolla. Men jag vet ingen sjö som man kan köra ner på om det skulle vara tillräckligt tjockt. Är ju relativt nyinflyttad norrlänning så jag, har ingen koll. Bor utanför Ullared.

2 283 Inlägg
4 januari 2009
loop skrev:
Ser ju kul ut, men det är ingen som har koll på om det börjar bli tillräckligt med is på nån sjö för att köra på?
Jag ska iväg och åka skridskor idag, så jag ska knacka ett hål och kolla. Men jag vet ingen sjö som man kan köra ner på om det skulle vara tillräckligt tjockt. Är ju relativt nyinflyttad norrlänning så jag, har ingen koll. Bor utanför Ullared.

Tyvärr har det väl inte funnits någon is här på 4 år nu.
Var en skitbra i Södra Halland (Hishult) som kallas oxhultasjön, den vet jag är riktigt bra när den är frusen.

R.I.P. Michael Jackson!

1 174 Inlägg
4 januari 2009
Trådstartare
Pikey skrev:
loop skrev:

Tyvärr har det väl inte funnits någon is här på 4 år nu.
Var en skitbra i Södra Halland (Hishult) som kallas oxhultasjön, den vet jag är riktigt bra när den är frusen.

Det finns några riktigt bra ställen ut mot simlångsdalen också wink

297 Inlägg
4 januari 2009
var 10-15 cm på Härnesjön eller vad den nu heter. Ni vet inte om det finns nån bra mot Gislaved till? Harn lika långt dit.

738 Inlägg
6 januari 2009
Det är snö nu.. Händer de ngt ikväll?

Biltransportör
7 Inlägg
8 januari 2009
Håller det i sig tills ikväll så ska det åkas smile

Attila
8 januari 2009
Jag är också på om det håller i sig smile

738 Inlägg
8 januari 2009
De är inte särskilt halt nu tongue Antar att ignen ska ut..

1 174 Inlägg
8 januari 2009
Trådstartare
Nej all snö har ju regnat bort nu.. Har iofs inte varit ute och kollat, för jag har ingen bil sad Men där jag har varit så har det inte funnits någon snö kvar..

1 174 Inlägg
25 januari 2009
Trådstartare
Många som är sugna på att dra ihop någon karavan upp till elmia i år eller??

1 174 Inlägg
25 januari 2009
Trådstartare
Elda skrev:
Brukar inte ljungby ha en karavan? perfekt o möta upp med dom ju. Jag är på om jag klarar kortet tills dess wink

Jo det brukar dom.. Kan snacka lite med folket där uppe och se vad dom säger..

738 Inlägg
26 januari 2009
Jag är sugen !!

1 Inlägg
26 januari 2009
jag hakar på till elmia...

1 174 Inlägg
26 januari 2009
Trådstartare
Vi kan ha en lista på dom som är sugna, så kan vi bestämma lite närmare vilken dag osv..

Dom som är intresserade att hänga med, skriver in sig i listan..

1. -Blomman- -Saab 9-3 Aero Halmstad
2. Tomas (Ej medlem) Saab 9-5 Aero Halmstad
3. Rickard (Ej medlem) Volvo S40 T4 Halmstad
4. Jonas (Ej medlem) Saab 9-3 2.0T
5. Elda - Saab 900 T16 Halmstad
6. Stofler - Peugeot 205 GTI Mi16 ? Halmstad
7. sonken_121 - Bil? Halmstad
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
Senast redigerat av -Blomman- (26 januari 2009)

AJA Motorsport
450 Inlägg
26 januari 2009
Jag är på , om jag får ledigt bara

AJA Motorsport / don't like how we drive?
Email us at: eatshit@gofuckyourself.com

Sök