Såg ut att bli riktigt bra väder i helgen.. Hade varit skoj som fan att samla ihop gänget och dra till östra stranden och ta en glass.. Några som är på??
"If you're in control, you're not going fast enough"
Såg ut att bli riktigt bra väder i helgen.. Hade varit skoj som fan att samla ihop gänget och dra till östra stranden och ta en glass.. Några som är på??
möjligen idag
Tänkte bara att folket skulle få lite tid på sig att hinna läsa om det.. Hade tänkt typ lördag vid kl: 16
"If you're in control, you're not going fast enough"
möjligen idag
Tänkte bara att folket skulle få lite tid på sig att hinna läsa om det.. Hade tänkt typ lördag vid kl: 16
När jag ändå är i halmstad och på östra stranden kan jag ju göra er sällskap
Hamnen tror jag, ska vi säga 22:00 på statoil sen så drar vi vidare hoppas att det är fler som vågar köra idag, och att det inte blir nån jävla bilutställning som det brukar va
Hamnen tror jag, ska vi säga 22:00 på statoil sen så drar vi vidare hoppas att det är fler som vågar köra idag, och att det inte blir nån jävla bilutställning som det brukar va
duger en caddy 1,6 SDI? ca 55hk lr ngt..
annars hade jag gärna ställt upp
Klart det gör, Du - jag caddy mot campingbuss?
Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
duger en caddy 1,6 SDI? ca 55hk lr ngt..
annars hade jag gärna ställt upp
Klart det gör, Du - jag caddy mot campingbuss?
haha fick låna farsans bil (pajero) men jag hade gärna ställt upp ifall det fanns bilar i samma 'storlek' så att säga.. känns jobbigt att rejsa mot bilar när den man själv kör väger typ 3 ton mer än den andra men men
Blir det någon glass på stranden idag eller? Vädret kan knappt bli bättre!
Ja hur blir det egentligen?
Vill också passa på att tacka för en trevlig kväll och för det fina bemötandet vi fick! Dålig stil av folk i hamnen som inte körde när dom hade bilar till det!
Varför frågar du ens o det är någon action, jag såg dig igår och du körde ju inte men gasa därifrån kunde du göra Sen så försökte jag fråga dig ifall du ville köra men då ignorera du mig och körde bara vidare, jävligt dålig stil
Till alla andra som var där, ge fan i att komma om ni inte ska köra det är ingen jävla bilutställning.