4746
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

Attila
25 april 2009
ang. äta glass, ska vi säga kl 16:00 på östra stranden?

6 Inlägg
25 april 2009
Attila skrev:
Mr-Crd skrev:
något action ikväll?

Varför frågar du ens o det är någon action, jag såg dig igår och du körde ju inte
men gasa därifrån kunde du göra
Sen så försökte jag fråga dig ifall du ville köra men då ignorera du mig och körde bara vidare, jävligt dålig stil sad

Till alla andra som var där, ge fan i att komma om ni inte ska köra det är ingen jävla bilutställning.

Körde du där igår? bara en fråga!

1 174 Inlägg
25 april 2009
Trådstartare
volvoandy90 skrev:
haha tongue fick låna farsans bil (pajero) men jag hade gärna ställt upp ifall det fanns bilar i samma 'storlek' så att säga.. känns jobbigt att rejsa mot bilar när den man själv kör väger typ 3 ton mer än den andra men men smile

Fan va dåligt med rejs det var ändå.. hmm

Men varför körde du inte bara och ställde upp dig, så hade vi ju fixat någon du kunde köra mot???

Jag kan iaf meddela er att igår va sissta gången på länge som iaf jag + några till, försökte dra ihop något..
Finns liksom ingen anledning att ödsla energi på att dra ihop folk, när nästan alla bara kör ut till hamnen och ställer sina bilar..  Bilutsällningen kommer i fortsättningen alltså inte vara i hamnen längre, utan på något annat ställe där det är varmare och inte blåser lika mycket.. Så ni som vill köra i fortsättningen får dra ihop något eget, eller köra som idioter på laholmsvägen som dom flesta brukar göra..

Och självklart ska vi dra iväg och äta glass..
kl: 16.00 träffas vi på statoil eurostop sen åker vi ner till glasscaféet på östra stranden..
Och glöm inte att ta med kontanter, eftersom dom inte tar kort..
Senast redigerat av -Blomman- (25 april 2009)

"If you're in control, you're not going fast enough"

Attila
25 april 2009
fackan skrev:
Attila skrev:
Mr-Crd skrev:
något action ikväll?

Varför frågar du ens o det är någon action, jag såg dig igår och du körde ju inte
men gasa därifrån kunde du göra
Sen så försökte jag fråga dig ifall du ville köra men då ignorera du mig och körde bara vidare, jävligt dålig stil sad

Till alla andra som var där, ge fan i att komma om ni inte ska köra det är ingen jävla bilutställning.

Körde du där igår? bara en fråga!

Ja absolut, jag var först ut  och en motorcross
körde minst 10x

25 april 2009
Hitta ett nytt ställe att köra på istället för i hamnen!Så kallar ni det bilutsällning. Fattar varför ingen ville köra där igår. Vägen är riktigt kass, men vill man förstöra sina fälgar osv, så kör på! Det var max 10 feta bilar resten var bara en massa gamla volvos och golfar...

Filkörning?
852 Inlägg
25 april 2009
Svenfrombetlehem skrev:
Hitta ett nytt ställe att köra på istället för i hamnen!Så kallar ni det bilutsällning. Fattar varför ingen ville köra där igår. Vägen är riktigt kass, men vill man förstöra sina fälgar osv, så kör på! Det var max 10 feta bilar resten var bara en massa gamla volvos och golfar...

men hörrö du... hjälp till att hitta nått bättre ställe då... de e inte så jävla lätt som det kanske låter...

dessutom e de inte SÅ dålig väg att man riskerar att förstöra fälgarna...    Du har väll däck på dem eller????

nej fy faaan gnälla går ju....

Stålverksarbetare
372 Inlägg
25 april 2009
Portal skrev:
Svenfrombetlehem skrev:

men hörrö du... hjälp till att hitta nått bättre ställe då... de e inte så jävla lätt som det kanske låter...

dessutom e de inte SÅ dålig väg att man riskerar att förstöra fälgarna...    Du har väll däck på dem eller????

nej fy faaan gnälla går ju....

http://www.ekonomiskreform.se/forum/img/smileys/withstupid.gif

Edit: Missade dock glassen! sad
Körde kusinen till bröllop medans ni andra hade de gött i solen och käkade glass...
Senast redigerat av MrTegefeldt (25 april 2009)

Stålverksarbetare
372 Inlägg
25 april 2009
Elda skrev:
undra om någon hörde mig när avgasystemet hoppade av på laholmsvägen? lät exakt som en turbodiesel traktor tyckte jag.

där har ni min anledning till att inte villja köra i hamnen, avgassystemet gillar inte skumpiga vägar, sista biten på främre röret är konat så det glider lätt av.

Hmm, jag känner igen det tongue Hade en Vobler 740 innan där avgassystemen muppade lite (mycket!)

738 Inlägg
25 april 2009
Men, de är ju klart alla inte vill köra för att dem inte vågar riskera något! Man kan ju faktiskt inte tvinga folk bara för att dem är där.. En del tycker de bara är kul att träffas umgås och ev se någon snabb bil gasa mot någon annan. (Ja, jag kommer köra när jag har min bil, besiktning på torsdag, sen jävlar!)

1 231 Inlägg
25 april 2009
jo men nu är inte alla lika coola som andra ... så är det ju!
vissa kanske inte vill riskera någonting , svårt att acceptera ? får man inte komma ändå då , bara för alla andra är så coola o ska köra ?

kom igen liksom.

sen måste jag stödja den som sa att vägen är dålig i hamnen , för den är ENORMT kass ,speciellt om man har en väldigt sänkt bil tex ...

20 Inlägg
25 april 2009
Jo jag kan hålla med om att vägen i hamnen är dålig , men det finns inte så många ställen att köra på, det är hamnen och vid pilkington som vi har kört på, men finns det någon som vet andra bra vägar så säg till.

Filkörning?
852 Inlägg
25 april 2009
Tigerofsweden skrev:
jo men nu är inte alla lika coola som andra ... så är det ju!
vissa kanske inte vill riskera någonting , svårt att acceptera ? får man inte komma ändå då , bara för alla andra är så coola o ska köra ?

kom igen liksom.

sen måste jag stödja den som sa att vägen är dålig i hamnen , för den är ENORMT kass ,speciellt om man har en väldigt sänkt bil tex ...

Jaja du har väll en del rätt i vad du säger men du får ju hålla med om att det ÄR roligare när det är fler folk som kör och inte bara samma bilar hela tiden.

Sedan OM det är någon som vet en BÄTTRE väg att köra på så hojta för fan till!!!

20 Inlägg
25 april 2009
det är klart att det är roligare om det är fler som kör...
man kan se en massa bilar i stan som rullar och som kör som fan på laholms vägen, men sen se man dem inte.
Men ligga och gasa på laholmsvägen kan det vara något...

1 231 Inlägg
25 april 2009
jo givetvis är det roligare om vissa kör osv än om alla bara ska stå och kolla ... men att häva ur sig att det inte är någon bilutställning o att man inte ska komma om man inte ska köra är ju så idiotiskt så d bättre o bara vara tyst.

sen kan jag hålla med om att det är brist på bra vägar att köra på här också.

1 174 Inlägg
25 april 2009
Trådstartare
Tigerofsweden skrev:
jo givetvis är det roligare om vissa kör osv än om alla bara ska stå och kolla ... men att häva ur sig att det inte är någon bilutställning o att man inte ska komma om man inte ska köra är ju så idiotiskt så d bättre o bara vara tyst.

sen kan jag hålla med om att det är brist på bra vägar att köra på här också.

Det är ju inte meningen att det ska vara en biluställning heller.. Och nej jag tvingar ingen att köra, men det blir ju bra mycket roligare om det är fler än 5 bilar som kör mot varandra..
Om du nu tycker att det är så jävla dåligt, arragnera det själv då istället för att lipa..
Alla klagade ju när vi körde utanför pilkington, att det va dålig väg och mycket djur osv osv..
Då sa dom flesta att det va bättre i hamnen, men när vi väl är där så är det ju inte fler som kör för det...
Ärligt talat så tror jag inte att det hade spelat någon roll. För om det hade varit en helt ny asfallterad väg, så tror jag inte att det är inte fler som hade kört för det. För då hade det varit något annat som va fel.. Alla kommer alltid med ursäkter till varför dom inte kan köra..
Men visst jag kan hålla med om att det inte är den bästa asfalten i hamnen.. Men som sagt är det någon som vet något bättre så får ni gärna säga till.. Jag har iaf kört runt som en idiot runt om i halmstad för att försöka hitta någontstans att kör men det finns fan igenting..

Exporterad Colombian
812 Inlägg
25 april 2009
Gör som i Jkpg, åk ut en bit från stan...har länge längtat efter "skoj" på kustvägen/25an/Gamla E6an.....men de stör ju trafiken, så är kanske inga perfekta ställen, dock perfekta rakor wink

Jag har btw inga problem me hamnen, 2dm frigång blir mest svajigt tongue

Hade heller inte suttit fel med glass, men va tvungen o vaxa 9-5a istället...

Har de varit lika mkt bilar i hamnen de senaste helgerna?!
Senast redigerat av malaguti_fabbe (25 april 2009)

Filkörning?
852 Inlägg
25 april 2009
Jajja! men blir de lite skojj idag eller?  jag e jävligt sugen på lite röjja smile

42 Inlägg
25 april 2009
t_bengtsson skrev:
det är klart att det är roligare om det är fler som kör...
man kan se en massa bilar i stan som rullar och som kör som fan på laholms vägen, men sen se man dem inte.
Men ligga och gasa på laholmsvägen kan det vara något...

Roligare än att stå parkerad hela kvällen.

Laholmsvägen är ju rak och fin big_smile
Senast redigerat av Jonas85 (25 april 2009)

Boosted engines are an addictive sickness
1 163 Inlägg
25 april 2009
-Blomman- skrev:
volvoandy90 skrev:
haha tongue fick låna farsans bil (pajero) men jag hade gärna ställt upp ifall det fanns bilar i samma 'storlek' så att säga.. känns jobbigt att rejsa mot bilar när den man själv kör väger typ 3 ton mer än den andra men men smile

Fan va dåligt med rejs det var ändå.. hmm

Men varför körde du inte bara och ställde upp dig, så hade vi ju fixat någon du kunde köra mot???

Jag kan iaf meddela er att igår va sissta gången på länge som iaf jag + några till, försökte dra ihop något..
Finns liksom ingen anledning att ödsla energi på att dra ihop folk, när nästan alla bara kör ut till hamnen och ställer sina bilar..  Bilutsällningen kommer i fortsättningen alltså inte vara i hamnen längre, utan på något annat ställe där det är varmare och inte blåser lika mycket.. Så ni som vill köra i fortsättningen får dra ihop något eget, eller köra som idioter på laholmsvägen som dom flesta brukar göra..

Och självklart ska vi dra iväg och äta glass..
kl: 16.00 träffas vi på statoil eurostop sen åker vi ner till glasscaféet på östra stranden..
Och glöm inte att ta med kontanter, eftersom dom inte tar kort..

Jag hade gärna kört men inte så kul att rejsa mot någon när det ör 3-4 tons skillnad på bilarna... men när jag fixat 740in kör jag bra gärna.. smile egentligen är det ju därför man åker dit men begära att en stadsjeep ska köra är lite mycket.. :p man måste väl få kolla eller? hmm

~Andy~

1 174 Inlägg
26 april 2009
Trådstartare
Klart man får kolla, men det är ju inte så skoj om alla ska åka dit och titta på.. wink

Sök