4235
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

78 Inlägg
26 april 2009
Vägen är skit kass där ute, slutdiskuterat. Men ni som vill köra där får väl göra det..

Boosted engines are an addictive sickness
1 163 Inlägg
26 april 2009
mmange skrev:
Vägen är skit kass där ute, slutdiskuterat. Men ni som vill köra där får väl göra det..

tror du det skulle funka att rejsa emellan rondellerna i fyllinge då? där vid biltvätten till industri området? eller snuten kanske kmr direkt och för mycket bilar som kör där?

~Andy~

1 174 Inlägg
26 april 2009
Trådstartare
volvoandy90 skrev:
mmange skrev:

tror du det skulle funka att rejsa emellan rondellerna i fyllinge då? där vid biltvätten till industri området? eller snuten kanske kmr direkt och för mycket bilar som kör där?

Klart det skulle funka men som du säger så kommer nog snuten på 2sek så det är nog inte lönt..
Annars va det ett bra förslag.. Jag har kollat lite i industriområdet vid byggmax. Det är en hyffsat bra raka där inne, men man behöver ha en bil som står på en gata, och kollar så det inte komma någon.. Och sen svänger den 90 grader i slutet, så man måste bromsa rätt tidigt..
Det ska ju helst vara något ställe som man kan köra tillbaka på en annan väg...
Senast redigerat av -Blomman- (26 april 2009)

"If you're in control, you're not going fast enough"

Hur tänkte du nu?!
423 Inlägg
26 april 2009
volvoandy90 skrev:
mmange skrev:

Alldeles för mkt folk som bor i området, polisen skulle vara där snabbare än fan.

78 Inlägg
26 april 2009
volvoandy90 skrev:
mmange skrev:

Ja tror också att snuten kommer direkt, annars är ju den vägen betydligt bättre.. Men det måste ju finnas något, typ längre ifrån stan?

1 174 Inlägg
26 april 2009
Trådstartare
Ni får gärna hjälpa till och köra ut och leta..

Hårdast
143 Inlägg
26 april 2009
Attila skrev:
Mr-Crd skrev:
något action ikväll?

Varför frågar du ens o det är någon action, jag såg dig igår och du körde ju inte
men gasa därifrån kunde du göra
Sen så försökte jag fråga dig ifall du ville köra men då ignorera du mig och körde bara vidare, jävligt dålig stil sad

Till alla andra som var där, ge fan i att komma om ni inte ska köra det är ingen jävla bilutställning.

Frågade om det var någon action för att jag undrade just det!  Inget sagt att jag ligger å kör i hamnen för det.   Men ville se om det kunde vara någon action, vilket det inte var.

Ps.  Den vägen var kass 2001 när vi körde då.  och är fan inte bättre nu märker jag.

vidare då?   

Smyga iväg på 2'an därifrån gick finfint.  Helt korrekt uppmärksammat av dig.

Sen såg jag inte dig ens.. Polaren sa till att någon ville snacka, och då var vi redan på väg.
Sorry om det upfattades som nonchalans.

Hårdast
143 Inlägg
26 april 2009
Jonas85 skrev:
t_bengtsson skrev:
det är klart att det är roligare om det är fler som kör...
man kan se en massa bilar i stan som rullar och som kör som fan på laholms vägen, men sen se man dem inte.
Men ligga och gasa på laholmsvägen kan det vara något...

Roligare än att stå parkerad hela kvällen.

Laholmsvägen är ju rak och fin big_smile

Ja, laholmsvägen är enormt bra.  Bara man kör ut från stan..  gärna hela vägen till fyllinge.. smile
Senast redigerat av Mr-Crd (26 april 2009)

Attila
26 april 2009
Ok, jag tycker att vi glömmer allt det här och fösöka komma överens istället.
Mvh. Attila

1 163 Inlägg
26 april 2009
hm mellan kvibille och getinge är där ju ett 'börnställe' så att säga... där är också en rätt fint raka men man får köra tillbaka på samma väg... angående dom som klagar på att det finns massa djur på vägarna etc det lär vi aldrig komma undan...

~Andy~

Filkörning?
852 Inlägg
26 april 2009
Om man kör ner mot ica maxi och hela vägen ner till T korset och svänger vänster där... (tror gummi fabriken ligger där nånstans) tror ni den rakan hadde varit nått?

Filkörning?
852 Inlägg
26 april 2009
volvoandy90 skrev:
hm mellan kvibille och getinge är där ju ett 'börnställe' så att säga... där är också en rätt fint raka men man får köra tillbaka på samma väg... angående dom som klagar på att det finns massa djur på vägarna etc det lär vi aldrig komma undan...

Är det utmed gammla E6an? Jag tycker vi ska försöka undvika traffikerade vägar i största mån...

Stör vi folk e det ju större risk att vi får polisen efter oss.. och det e ju mindre kul tongue

Makaronborrare
993 Inlägg
26 april 2009
Portal skrev:
volvoandy90 skrev:

Är det utmed gammla E6an? Jag tycker vi ska försöka undvika traffikerade vägar i största mån...

Stör vi folk e det ju större risk att vi får polisen efter oss.. och det e ju mindre kul tongue

Där är tyvärr ganska ojämn beläggning också

1 174 Inlägg
26 april 2009
Trådstartare
Portal skrev:
Om man kör ner mot ica maxi och hela vägen ner till T korset och svänger vänster där... (tror gummi fabriken ligger där nånstans) tror ni den rakan hadde varit nått?

Lite för många hus i närheten bara.. wink

3 390 Inlägg
26 april 2009
Kom igen... Jag trodde de flesta visste att vi inte disskuterar race här. Upprepas det kommer tråden tyvärr låsas och varningar delas ut.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

326 Inlägg
26 april 2009
bra sagt WeDo wink

"Sweet Insane Road Maniac"

78 Inlägg
26 april 2009
Attila skrev:
Ok, jag tycker att vi glömmer allt det här och fösöka komma överens istället.
Mvh. Attila

Det håller jag med om, är ju där av samma intresse:).. Hur ser det ut i getinge? där körde vi för några år sen, men har inte varit där sen dess, så den kanske är dålig med?..

78 Inlägg
26 april 2009
Såg att ni redan hade skrivit det:)

738 Inlägg
26 april 2009
När helsingborgarna var här uppe och anordnade "aktiviteter" så körde vi på gamla e6 ute vid kvibille. Bra lång raka och faktiskt ganska folktomt på nätterna.

1 163 Inlägg
26 april 2009
Stofer skrev:
När helsingborgarna var här uppe och anordnade "aktiviteter" så körde vi på gamla e6 ute vid kvibille. Bra lång raka och faktiskt ganska folktomt på nätterna.

det var det jag förslog nyss.. :p där vid det gamla motellet/kiosken :p

~Andy~

Sök