4974
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

1 174 Inlägg
5 januari 2010
Trådstartare
MrErlandsson skrev:
Kommer nog frammår kl 21 lr så, blir de samma som sist lr var gömmer ni er idag?

Får se vart det blir idag.. Vi har ju lite fler möjligheter idag om man säger så.. tongue

"If you're in control, you're not going fast enough"

106 Inlägg
5 januari 2010
Hahah alla försvann när jag kom... :S
Typ som om ni blev skrämda eller något tongue..
(Svart Chevrolet Transport). Ha en trevlig kväll alla, jävligt halt ute...

Hårdast
143 Inlägg
5 januari 2010
är det bara jag som är ofantligt trött på att se en sliten 740gl i vartenda hörn som precis mäktar med ett bredhäng åt höger..?

Vill ju dessutom slippa slå ihjäl den person som kör på min bil och utsätter mina kids för fara..

Exporterad Colombian
812 Inlägg
6 januari 2010
Nytt snörekord big_smile, typ nån decimeter på laholmsvägen ju, om inte mer.
Förra gången va d väl mest slask.
Småläning som man e älskar man ju snö wink
...osso fick man bjuda morsan på nåra ringar, hihi.

1 174 Inlägg
2 februari 2010
Trådstartare
Nu ska det ut och åkas brett i snö ovädret.. big_smile

Avstängd
1 557 Inlägg
5 februari 2010
Hallå alla smile

Tänkte bara kolla om ni tror att det kan finnas något intresse i att ha en sådan där mega träff som vi hade för typ 2årsedan??

Typ hela västkusten tongue
Fast hade kanske vart roligare om man träffas nere vid stranden direkt? Grymt nice där nere smile

Vet att det e skit mycket viiinnnttterrr nu men kanske behöver planeras i tid om det skall bli något smile

Ha det bäst
MrKerm/G.S.R

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Stålverksarbetare
372 Inlägg
5 februari 2010
Jag håller med MrKerm!
En megaträff är vad som borde planeras till sommaren smile

Avstängd
1 557 Inlägg
5 februari 2010
MrTegefeldt skrev:
Jag håller med MrKerm!
En megaträff är vad som borde planeras till sommaren smile

smile

738 Inlägg
5 februari 2010
Låter superbra! Hur många bilar får plats på mellbystrand stranden? smile

Avstängd
1 557 Inlägg
5 februari 2010
Stofer skrev:
Låter superbra! Hur många bilar får plats på mellbystrand stranden? smile

Jag vet inte men kändes som det fick plats hur många som helst om det va där vi va förra gången tongue

Avstängd
1 557 Inlägg
5 februari 2010
Elda skrev:
Man får inte köra på stranden året runt. dessutom kanske det inte är en hit att köra ut alla bilar i sanden om underlaget inte är perfekt.

Tror vi va där i maj sist. Det va inga problem då, självklart får man kolla av läget när o om det skulle närma sig smile

1 174 Inlägg
8 februari 2010
Trådstartare
MrKerm skrev:
Elda skrev:
Man får inte köra på stranden året runt. dessutom kanske det inte är en hit att köra ut alla bilar i sanden om underlaget inte är perfekt.

Tror vi va där i maj sist. Det va inga problem då, självklart får man kolla av läget när o om det skulle närma sig smile

Jag försökte få igång en sån träff i somras också, men det verkade inte vara någon från varken Gbg eller Malmö/Helsingborg som va sugna då.. För jag ringde runt och skickade PM till massa folk utan svar.. Men om ni där uppe är sugna också, så kanske det är större chans att folket längre söder är på..
Men som elda säger, tror det det är en jätte bra idé att dra ut 400 bilar på stranden med tanke på underlaget och hur många bilar som kommer köra fram och tillbaka. Sen är det nog bara en tids fråga innan det blir mjukt och folk sätter sig... Men det finns ju fler ställen man kan vara på, kan leta runt lite och se om man hittar något ställe man tex kan grilla och tälta om det skulle vara intressant..

Fordmaffian87
14 februari 2010
Ska de bli någon träff runt den sista? hade varit riktigt kul å komma upp smile

1 231 Inlägg
14 februari 2010
börja planera nu om det ska lyckas säger jag bara ... o ge förslag på lite datum så folk kan kolla upp i god tid...någon gång när det börjar bli varmare hade det vart trevligt faktiskt , så man slipper stå i vinterjacka på kvällen.

Fordmaffian87
14 februari 2010
Runt den 27-28 för kon körning? om snö finnes?

Avstängd
1 557 Inlägg
14 februari 2010
-Blomman- skrev:
MrKerm skrev:
Elda skrev:

Jag försökte få igång en sån träff i somras också, men det verkade inte vara någon från varken Gbg eller Malmö/Helsingborg som va sugna då.. För jag ringde runt och skickade PM till massa folk utan svar.. Men om ni där uppe är sugna också, så kanske det är större chans att folket längre söder är på..
Men som elda säger, tror det det är en jätte bra idé att dra ut 400 bilar på stranden med tanke på underlaget och hur många bilar som kommer köra fram och tillbaka. Sen är det nog bara en tids fråga innan det blir mjukt och folk sätter sig... Men det finns ju fler ställen man kan vara på, kan leta runt lite och se om man hittar något ställe man tex kan grilla och tälta om det skulle vara intressant..

Vet inte om du skicka något till mig men va inte aktiv förra året pga av flera saker men men... I år kör vi så det ryker cool
Om vi bara kan hitta något datum så tror jag absolut att vi kan få till en mega träff big_smile Då när vi va nere på stranden sist funka det ju bra dock va vi inte alla bilar där men ändå ganska många men det kanske är som ni säger att det inte går hmm Dock va det jädrigt nice där nere tongue

1 174 Inlägg
15 februari 2010
Trådstartare
Fordmaffian87 skrev:
Runt den 27-28 för kon körning? om snö finnes?

Ser dåligt ut, all snö på vägarna är i stort sett borta.. Om man inte kör ut i skogen på småvägar..
Men kon körning får vi ta om det blir mer snö..
MrKerm skrev:
Vet inte om du skicka något till mig men va inte aktiv förra året pga av flera saker men men... I år kör vi så det ryker cool
Om vi bara kan hitta något datum så tror jag absolut att vi kan få till en mega träff big_smile Då när vi va nere på stranden sist funka det ju bra dock va vi inte alla bilar där men ändå ganska många men det kanske är som ni säger att det inte går hmm Dock va det jädrigt nice där nere tongue

Ja absolut, får ju bli någon gång i början på sommaren när alla har fått ut sina bilar.. Och sätta ett datum i god tid och som inte krockar med något annat..
Senast redigerat av -Blomman- (15 februari 2010)

1 174 Inlägg
20 februari 2010
Trådstartare
malaguti_fabbe skrev:
Händer nått ikväll?

Ut och sladda så klart.. wink

Exporterad Colombian
812 Inlägg
21 februari 2010
På våran konbane-plan ligger typ halvmetern big_smile