3821
Sök

Stulen bilstereo i Luleå inatt

904 Inlägg
3 november 2005
Trådstartare
http://xds.sugen.org/race/albums/album97/PICT0041.sized.jpg

hemsida med bilder på bygget finns här -->
http://www.student.ltu.se/~bjoasp-2/Tarantula.htm

Björn kommer ifrån Färila i Hälsingland och har jobbat väldigt mycket med detta bygge, han fick även pris i Amatör Unlimitet på Mantorp i år. om någon ser eller hör nått om dessa prylar skulle vara ute till Salu så skicka ett mail till Björn.

bjoasp-2@student.luth.se

De ska va gött å leva

Volvo tönt... =)
2 349 Inlägg
3 november 2005
det är därför man inte gör sin bil så uppmärksammad... wink

draminbil.nu
1 382 Inlägg
3 november 2005
Xoff skrev:

Vad är det då för kul att ha bilen med dom prylarna?

904 Inlägg
3 november 2005
Trådstartare
Xoff skrev:

Du vet väll vad Sasca är? man bör ju visa upp bilen för att få lite uppmärksamhet och kunna få sponsorer.
Nu är det så att björn har tagit i prinsip allt ur egen ficka, och är student...
prylarna dom har tagit har kostat över 40 000kr och då är inget av arbetet inräknat...

De ska va gött å leva

1 417 Inlägg
4 november 2005
Fräsigt bygge. Död åt den som stal sakerna.

Volvo tönt... =)
2 349 Inlägg
4 november 2005
jag har mitt ljud för att själv kunna njuta av det... å varför ha sponsor? då kan man inte vara stolt över att man själv jobbat ihop sitt ljud... eller sin bil i övrigt...

692 Inlägg
4 november 2005
Ja ett skott i nacken på folk som snor andras saker... usch

Ollikkala Racing
1 724 Inlägg
4 november 2005
Xoff skrev:
jag har mitt ljud för att själv kunna njuta av det... å varför ha sponsor? då kan man inte vara stolt över att man själv jobbat ihop sitt ljud... eller sin bil i övrigt...

Nu är det ju så att vissa har det som hobby och största intresse att åka och tävla med ljudet och träffa andra "audiofiler" och då kan det behövas sponsorer osv vilket innebär att man måste visa upp sig lite.
Dock är jag bland dom som har ljud för att själv kunna njuta av det, skulle dock kunna tänka mig att prova på lite tävling nån gång när man känner att man har ljud för det.

Hursom helst riktigt tråkigt att bli av med grejerna, vet hur det känns så säger skottpengar på dräggen.

- Time Attack -

904 Inlägg
4 november 2005
Trådstartare
Xoff skrev:

Läs på hans hemsida istället för att spekulera, Björn har tagit "ALLT" ur egen ficka för detta, och prylarna i bakageluckan enbart har gått på närmare 40 tusen... Men för att kunna bli bättre och kunna bygga ett större framtida bygge måste man ha sponsorer, eller har du råd att plocka upp säg 100 tusen för att tävla i ljud? Bara för att du själv bara spelar för att själv lysna så får väll andra ha inresse av att tävla i det?

De ska va gött å leva

Gasglad
295 Inlägg
4 november 2005
Fan va schysst bygge. Hoppas verkligen detta löser sig.

313 Inlägg
4 november 2005
Det är ju typiskt när man är så duktig å vill visa upp stolt vad man gjort så kommer det någon jävel och snor skiten.. Men själv skulle man ju låsa in bilen i sitt garage under nätterna..

4 571 Inlägg
4 november 2005
Fan va less jag börjar bli på stölder i bilar,  Snart får man ju skaffa övervakning på bilen.

Dunken
4 november 2005
Undrar bara stal dom grejerna eller hela bilen? o sen e det så här också det kommer att finnas tjuvar så länge det finns köpare..surt men sant

Säljare
341 Inlägg
4 november 2005
fy faan vad trist... man måste tydligen garage med 20 lås, ögonscanner och fingeravtrycks läsare för att kanske få ha bilen ifred..

904 Inlägg
4 november 2005
Trådstartare
Bilen stod på parkering, Björn skulle få garage igår det vill säga dagen efter. Men bilen hade ett mycket bra larm med signal till Mobilen när det gick av... Men tydligen går det mästa att forcera

De ska va gött å leva

Dunken
4 november 2005
bara för att ja fråga om det var hela bilen eller bara grejerna var därför att man antar ju att det inte gjort på svinblink att få ut prylarna ur bilen därav frågan ..så det då återstår ju bara hur det egentligen ligger till...
Alla har rätt till sin åsikt. Och jag har rätten att inte hålla med.......
Senast redigerat av Dunken (4 november 2005)

Honda Prelude 2,2 VTi V-Tec
27 Inlägg
4 november 2005
Ett larm erbjuder inte mycket skydd om någon verkligen ger sig fan på att göra det professionelt, att skylta med sina saker i bilen är inget man ska göra... Tror det blir svårt att få full ersättning för det!

V-Tec - Fler mil snabbare

607 Inlägg
5 november 2005
Hoppas bara han har kvitto på grejerna...

Where´s the any key?
"Ford Motorsport Club Sweden"

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
5 november 2005
jag svär om någon skulle rör min bil skulle jag änga resten av livet åt att försökta döda den personen

Bmw osv..

Sök