Saab 9000 2,3T aero vs. Volvo S40 T4

Rquired Allmänt envis
29 januari 2010 · 12 512 Inlägg

Hur ofta drar man på så här och hur stor är chansen att du kommer möta en viss modell? Nej, till vardags är Saaben trevligare och bekvämare än lill-Volvon (Mitsubishin?) och man får mer bil för pengarna. Så den hade jag valt, om det fortfarande är aktuellt roll

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Overbost
29 januari 2010 · 33 Inlägg

haha man får inte mer bil för pengarna.. du får mer effekt..

Euroman
26 januari 2011 · 493 Inlägg

Overbost skrev:
haha man får inte mer bil för pengarna.. du får mer effekt..

Spela roll eller? vissa gillar saab vissa volvo. sen skiter jag i vilket båda märkena gör bra bilar.

aeron går bättre det är ren fakta både 0-100 och efter det med sen skiter jag i om ni drar ferraris med era ltt eller vad ni nu kör ifrån.

Du har ju en helt vanlig steg3 s40 som nästan vem som helst har inget speciellt om vi skall räkna det så.

om man räknar s40 och 9000 är båda gammla bilar så båda kan man räkna har problem eller fel när man köper eller kommer bli fel innom snar framtid.

alltså svaret på hans fråga ero går bättre,

angående volvo och saab är en smaksak beroende på vad man gillar själv. båda märkena gör bra bilar.

angående vad som drar vad spelar väll ingen roll eller? inte direkt så att man racear med bara 9000 om man har s40 eller tvärs om. Så ta den bilen du gillar bäst sj.

Senast redigerat av Euroman (26 januari 2011)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang