Under morgondagen kommer bromsoken o lackas även dom i gult. tror de kan göra sig snyggt. är rätt roligt o prova sig fram o se om det kan passa eller inte:) men får hoppas att bilen kommer gå ihop me gula bromsok.
Slipa bort det röda, och polara upp det till fin blank finish eller lacka den svart, sen fortsätter du fixa gula saker.. Först då blir det snyggt.. Mixen mellan rött och gult kan vara spännande i vissa móment men inte just i ett motorrum Satsa på gult och polerat.. Läckert
Slipa bort det röda, och polara upp det till fin blank finish eller lacka den svart, sen fortsätter du fixa gula saker.. Först då blir det snyggt.. Mixen mellan rött och gult kan vara spännande i vissa móment men inte just i ett motorrum Satsa på gult och polerat.. Läckert
haha jo jag ska ändra det röda tids nog. men kommer få vara sådär tills ja e klar med oljepumpen och kjolpaketet. vill inte börja riva bort det innan.. känns som man påbörjar massa olika saker o aldrig blir klar. men det koller nog lackas i svart senare.. blir innan japmeet iaf:P har beställt 3 meter gul vakiuumslang som ska få pryda med:)
Sådär nu har lag sprutat oken fram.. blev inte så bra som ja ville att det skulle bli! täckte dåligt färgen och som vanligt ser det lite grönt ut men det är ni väl vana vid nu Så ja kommer köpa vanlig penselfärg istället till dom och måla över det men det får duga tills vidare
Testate även mätarhållaren.. kommer bli snyggt när alla mätare är monterade! Har bara satt dit den provisoriskt så ni vet de.
Haha jo man kan ju alltid hoppas.. det jag är mest orolig för är oljetrycket.. hoppas innerligt att det är oljepumpen så det inte är nått annat.. då måste jag riva hela motorn:( o då kommer de ta lite längre tid.. är de oljepumpen så kommer den vara "körklar i början av feb" o då ska ja se vad bes säger om den.. men som sagt är oljetrycket som styr det mesta just nu.
Tänkte höra om ni tror gula sportstolar skulle passa bilen? eller ska man köra på svarta? nån som vet vart det finns gula som inte kostar en förmögenhet?