1543
Sök

Mickes 200sx s13 Drift - Uppdatering: Såld!

4 670 Inlägg
22 januari 2008
Trådstartare
kevlar_soul skrev:
Härligt! Nu händer dte saker!smile

haha jo måste ju bli klar nån gång big_smile

4 670 Inlägg
22 januari 2008
Trådstartare
Imorgon kommer troligtvis kjolpaketet lackas..

Har mattat ner kjolpaketet så allt är klart för lack.
Vill få hem de så jag kan passa in det med intercoolern..

Ni som satt dit fmic på s13 några bra förslag på hur man ska fästa det?

terazzi
22 januari 2008
det va inte illa pinkat wink gött se det händer saker med kjolpaketet och så big_smile

4 670 Inlägg
22 januari 2008
Trådstartare
terazzi skrev:
det va inte illa pinkat wink gött se det händer saker med kjolpaketet och så big_smile

jo de e riktigt skönt.. känns som man börjar närma sig o blir klar tills vidare iaf o få den körklar!

4 670 Inlägg
23 januari 2008
Trådstartare
Jaha vart ingen lack på kjolpaketet idag tyvärr.. stcc-bilen tog för lång tid så han inte.. så har gjort en kundbil idag istället... fan va audi rostar tongue

haha... känns som man börjar komma nån vart med utbildningen nu med.. klarar oftast o rikta på 1 soackling förutom när det är riktigt stora..

Vill ni se den fina bilen som ja fixat?

4 670 Inlägg
23 januari 2008
Trådstartare
Har börjat fundera på o skärmbrädda min.. tror ni om de? se om man kan få loss pengar innan gatebil till sådant kitt o få på de...

bonntrimmare
655 Inlägg
23 januari 2008
u?
mickius skrev:
kevlar_soul skrev:
Finns det ingne risk att skiten rostar upp då? sad

Annars, kan det bli snyggt!

Det borde väl inte rosta så mycket där? kommer inte in vatten så vid batteriplatsen.
Jo tror det kan bli riktigt snyggt o sen går ju tryckrören där med.. kan blänka riktigt tongue

Kan ju säga de att alu inte rostar kanske korrosionrisk(stavning) men rost kommer du inte få iaf
Senast redigerat av BOLUND (23 januari 2008)

bonntrimmare
655 Inlägg
23 januari 2008
gött projekt btw smilewink

4 670 Inlägg
23 januari 2008
Trådstartare
BOLUND skrev:
u?
mickius skrev:
kevlar_soul skrev:
Finns det ingne risk att skiten rostar upp då? sad

Annars, kan det bli snyggt!

Det borde väl inte rosta så mycket där? kommer inte in vatten så vid batteriplatsen.
Jo tror det kan bli riktigt snyggt o sen går ju tryckrören där med.. kan blänka riktigt tongue

Kan ju säga de att alu inte rostar kanske korrosionrisk(stavning) men rost kommer du inte få iaf

haha jo kom på de satt i andra tankar:P

tack:)

bonntrimmare
655 Inlägg
23 januari 2008
hehe vsg;)

4 670 Inlägg
23 januari 2008
Trådstartare
Nu är man lite inne på om man inte hinner få klart bilen till elmia om man ska laga upp resten av bilen o lacka om den... är rätt mycket o göra men kommer ju ha lite tid på sig innan gatebil.

får se hur det blir..

terazzi
23 januari 2008
klart vi vill se big_smile

4 670 Inlägg
23 januari 2008
Trådstartare
terazzi skrev:
klart vi vill se big_smile

på audin?

4 670 Inlägg
24 januari 2008
Trådstartare
Jaha idag får man hoppas att ja kan lacka kjolpaketet. så det är klart tills imorgon.
Kommer troligtvis på hem fmic idag med som jag ska sitta o dregla lite över innan de monteras under helgen om jag kan få tag på en hålsåg. kostar fan massor o köpa en sådan.

Men update kommer under eftermiddagen om allt går planderat! big_smile

2 117 Inlägg
24 januari 2008
Köpte en >80mm (har för mig det var ca 82-85mm) hålsåg med centrumborr och hållare på Biltema. Inte direkt användbar så många gånger men den klarade lätt av de två hålen som behövdes.

211 Inlägg
24 januari 2008
mickius skrev:
Jaha idag får man hoppas att ja kan lacka kjolpaketet. så det är klart tills imorgon.
Kommer troligtvis på hem fmic idag med som jag ska sitta o dregla lite över innan de monteras under helgen om jag kan få tag på en hålsåg. kostar fan massor o köpa en sådan.

Men update kommer under eftermiddagen om allt går planderat! big_smile

får ju hoppas att målandet blir av idag smile

å ja tycker att du självklart ska skärmbredda, om inte för något annat så för att de sir jävla grymt ut smile

mvh Jyrran

4 670 Inlägg
24 januari 2008
Trådstartare
jaha vart ingen lack idag heller.. den där stcc bilen strulade massor. så får se om jag kan ha tur imorgon men tror inte det pga fortfarande massa delar till den som ska lackas. men men

får iaf paketet imorgon! skönt o få hem lite grejjer så man kan skruva lite

kevlar_soul
25 januari 2008
Låter kanon!

Hoppas på lack snart då!!

Halvfinsk Norrman från Sverige
586 Inlägg
25 januari 2008
din bil blir nog fin, sladda inte sönder den för mycket sen när den blir klar bara big_smile

Ableton Live

4 670 Inlägg
25 januari 2008
Trådstartare
Qwaffe skrev:
din bil blir nog fin, sladda inte sönder den för mycket sen när den blir klar bara big_smile

haha:) den ska pressas:D

Sök