Har ingen slagborr här jens kommer med en imorgon så kunde inte passa in ic m.m
Så imorgon kommer hålet vid batteriet göras och kommer även göra hålet på andra sidan lite större. gick o få ner det nu men blev inte rätt vinkel emot ic för tar emot vid kanten.
Lite bilder på dagens arbete
Går emot kanten så det kommer göras lite större imorgon
den ska 2-3 cm längre åt vänster
Kapat för övre fästen till ic. Krockbalken kan vara bra o ha! till viss del:P
jaha en liten update idag med då=) har gjort hål för tryckrören och monterat ic. men har ingen borr så jag kan fästa Intercoolern upptill så det får vänta tills jens dyker förbi.
Blev riktigt bra är bara fronten fram som fattas sen kan man se hur de kommer se ut i sommar.
Tog vinkelslipen vid batterilådan istället och gjorde ett större hål tyckte det va rätt smidigt men ska fila på kanterna så man inte skär sig. Underredsskyddet som syns på korten kommer plockas bort. har en aluplåt över som skyddar istället
Lite bilder då=) va inte de lättaste o ta kort pga rätt trångt så ha överseende!
jaha en liten update idag med då=) har gjort hål för tryckrören och monterat ic. men har ingen borr så jag kan fästa Intercoolern upptill så det får vänta tills jens dyker förbi.
Blev riktigt bra är bara fronten fram som fattas sen kan man se hur de kommer se ut i sommar.
Tog vinkelslipen vid batterilådan istället och gjorde ett större hål tyckte det va rätt smidigt men ska fila på kanterna så man inte skär sig. Underredsskyddet som syns på korten kommer plockas bort. har en aluplåt över som skyddar istället
Lite bilder då=) va inte de lättaste o ta kort pga rätt trångt så ha överseende!
Imorgon ska jag och sambon slipa ner ventilkåperna så ja kan måla dom nästa vecka. ska även ge mig på bromsoken kommande vecka.
ska även lägga mig under o kolla så allt sitter vet att avgassystemet måste skruvas åt lite sen ska allt annat kollas över så inget behövs bytas just nu.
ska även förbi speedart i veckan och prata lite om stolar till bilen o se vad det finns för bra altenativ till bra pris. vill ju få klar den till elmia o kunna ta den ner. men osäker på om det kommer hinnas
sen under kommande vecka ska ja plocka ut allt o dammsuga insidan och snygga till lite där inne.
Idag har man mattat ner ventilkåperna så man kan lacka dom svarta.. får se om det blir bra eller ej. kommer bli bättre än vad det var innan iaf. inte mycket o ta kort på o lägga ut.
Blir o köpa färg i veckan som kommer o spruta på och ev montera dom vid helgen som kommer.