blir nog så att ja kommer lacka min mattsvart.. har ju varit inne på de o tror de kan bli snyggt.. tror de blir maffigt med kjolpaketet o intercoolern..
Kan nog bli snyggt med mattsvart men det finns ju några 200:or som har det redan, kanske inte spelar dig så stor roll då man ändå sällan är ensam om en färg.
Själv satt jag en halv natt och kolla på alla s13 på garaget för att hitta en färg ingen annan har .
jaha då blev de lite mer o göra i veckan ska matta ner hela lacken o sen spackla igen på några ställern sen kommer den bli mattsvart istället så kjolpaketet får ha grund tills vidare kommer provmontera allt o bygga fronten så ja kan plocka av den. resten kommer limmas...
nu e kåperna klara så ska testa den gula men det blev bubbligt så testar o ta på svart först sen gult o se om de funkar annars blir de o ta med till jobbet och lacka dom.
nu e kåperna klara så ska testa den gula men det blev bubbligt så testar o ta på svart först sen gult o se om de funkar annars blir de o ta med till jobbet och lacka dom.
Hoppas på de bästa
Åh precis va som händer me biltemas färger De är väl från biltema? tyckte jag såg ena flaskans framsida..
Tror detta blir bra men dock brukar det bubbla eller krakelera av biltemas färger.. Håller tummarna att de går bra mvh kimpa
tyvärr så blir inte den gula bra på det ja vill ha gult så kommer lägga svart en jävla massa gånger och se om det kan fästa imorgon. annars får det bli en sväng till jobbet med den o lägga riktig lack.
anledningen till att ja gör mesta hemma är pga väntetiden på boxen.
men nu e ventilkåperna klara vart skapligt iaf! bättre än innan
Lite detaljer inne i bilen. har testat färgen på både plast o metall men blir småbubblit. så ska ta ett medel på jobbet o se om de kan fästa när man tagit på de.
den gula ska igentiligen testas på bromsoken men det blir inte förns till helgen jag ger mig på det.