Kom oljan ut genom hålet så läcker det internt. Kommer den via framsidan på halvskålen så läcker packningen.
Fyllde du kanske på för mycket olja?
Jag ser ju inte exakt vart det läcker.. eftersom remhjulet sitter i vägen! men antar att det är vis skålen eftersom jag inte ser någon olja på andra ställen. det ligger någon m.m över max. hur mycket behövs det om det är förmycket?
åå, kämpa på med läckan nu nisse läcker inte nåt överhuvudtaget längre iaf, änsålänge mums strobos, hur ska du lägga dom? mvh elmer
skönt för dig.. jo jag ska beställa en ny imorgon tänkte ja! Ja har inte funderat så mycket på dom än tyvärr men dom kommer sättas i fronten någon stanns får ni se senare
Håller tummarna för dej att det blir tätt i helgen.. Annars blir det väl Pampers? Stillar mitt sug av att skruva på min 200a genom att spana in din tråd.. Men till nästa helg ska jag ut och skruva på min igen..
Håller tummarna för dej att det blir tätt i helgen.. Annars blir det väl Pampers? Stillar mitt sug av att skruva på min 200a genom att spana in din tråd.. Men till nästa helg ska jag ut och skruva på min igen..
funkar det inte blir de pampers dom säger ju att dom ska hålla tätt Bra att min tråd har någon användning haha nejvars! blir det mycket uppdateringar då då? Diggar ditt bygge!