lyft bilen på mitten på staget som går tvärs över bilen strax efter tråget så slipper du plocka sidorna, kör upp bilen på ett par plankor under framhjulen om inte dunken ryms dit så gör vi nuförtiden iaf, däcken byts dubbelt så snabbt också hmm.. det låter annars mystiskt bekant detdär med planerna att måla fälgarna vita
har man testat nya nyckeln till tändstiften! funkade kanon men tändstiften riktigt svarta men mitt egna fel!
först när jag testade oljetryck glömde ja säkringen till soppan, sen när den skulle startas så gick hon inte igång o börv väl ännu mera sot på dom men nu har ja fixat de o har 4 nya på g hem så det ska inte vara någon fara!
så dom monteras imorgon och sen kommer allt annat lossas. så jag kan byta packboxen sen ska bettas startas så borde hoppa igång direkt men det märks ju!
lyft bilen på mitten på staget som går tvärs över bilen strax efter tråget så slipper du plocka sidorna, kör upp bilen på ett par plankor under framhjulen om inte dunken ryms dit så gör vi nuförtiden iaf, däcken byts dubbelt så snabbt också hmm.. det låter annars mystiskt bekant detdär med planerna att måla fälgarna vita
jo men bilen är för låg fram! kommer inte under i detta garage ananrs hade jag gjort de! IC är i vägen! men i sommar sen kommer den lyftas i bakaxeln för o byta hjulen!
Idag ska tändstiften monteras och remmar m.m plockas bort för i ha så lite som möjligt kvar när packboxen ska dit.
vet inte om jag kan få bort remhjulet där nere utan mutterknack men det är sådant som märks under dagen. blir o ringa fader annars så får han ta med lufttryck till mig så jag kan låna det!
Idag blev det att ta bort allt igen då.. gick riktigt smidigt så hjälpte min sambo mig med o damsuga insidan av bilen Hon är för snäll
Pappa var även förbi o klagade som vanligt på bilen och han trog lite kort med sin värstingkamera så dom skulle skickas senare till mig
Nu lite bilder på dagens arbete då! ni kommer se hur kass packningen är!
Där är allt borta förutom packningen.. o den satt inte värst hårt!
Vilken snäll sambo man har som damsuger och städar
Vilken snäll sambo man har som damsuger och städar
Nu ska ni få se den fina packningen
Den är inte så runt.. man ser vart det har läkt vig kl 5 ungefär!
Den gick sönder lite mer när ja plockade bort den men den va riktigt trasig rörde lite lätt på den så såg man hur kass den var. så nu är det dit med ny sen jävlar!
Blev o gå ut en sväng till idag. sambon har målat insidan på bilen och ska målas imorgon igen Jag har fixat lite med huvlåsen och kollat igenom lite runt motorn
blev bra mycket snyggare innuti när det blev lite färg så bestämde mig att den kommer bli mattsvart innuti med!
Lite bilder då!
Sambon i full rulle så vacker så! min plutt
Halvvägs!
Pinnarna på plats men ska flyttas lite senare sen. borret gick åt skogen!
Sitter på plats men pinnarna ska flyttas lite, pga blev tajt som fan!
fick några kort av fader nu med.. Bilen ska sprutas än gång innan den är klar så är inte spec rädd om lacken på den nu! däravlite skavanker.. men lite skillnad på 1000 kr kamera o 10000 haha