jaha liten uppdate då, hade skrivigt rätt mycket så sabba datorn så allt raderades

men men.
Har inte hänt mycket med bilen haft saker som gått före bilen så den har fått stå och vilat sig
men har gått igenom lite smådetaljer så allt ser bra ut, kollat bromsar m.m
I veckan ska jag byta slutdämparen o ta bort första bilen på downpipen för o underlätta när motorn är på plats sen.
längtar riktigt mycke tills man kan hämta ut dom där packningarna o börja montera ihop allt,
o se om allt kan funka är ju som sagt första gången jag skruvar ihop en motor o jag kommer göra de helt skälv utan hjälp, utan tar reda på de mesta här igenom o frågar folk!
Kan bara säga att denna sidan är så grymt bra! skulle nog aldrig klarar många saker utan personerna här man frågat om saker o Spec shogun! fått många fråger av mig

Men kommer inte hinna svetsa bakaxeln innan gatebil! har för mycket annat som måste göras innan tyvärr så kommer den ut till gatebil så blir de många varv fast vanlig bankörning o lite sladd

så gott som de går!
Men ska göra mitt bästa för o hinna iaf, får se hur allt går när jag börjar montera om jag känner att jag kan få ihop allt o skita gatebil för o få ihop den till ev lördag - söndag eller om man känner att den får stå o sen åker man o träffar alla er o kollar på era åk.
sådant som tiden får utvisa!
Ha de