1836
Sök

Mickes 200sx s13 Drift - Uppdatering: Såld!

1 503 Inlägg
9 juni 2008
Det ser ju riktigt snyggt ut!! Men jag röstar för tonade rutor, de vet du tongue
Senast redigerat av Oboy6 (9 juni 2008)

RB25DET, probably the best motorsound in the world!

4 670 Inlägg
9 juni 2008
Trådstartare
Oboy6 skrev:
Det ser ju riktigt snyggt ut!! Men jag röstar för tonade rutor, de vet du tongue

haha jo jag vet att du tycker de smile vi får se sen när allt annat är klart big_smile

52 Inlägg
10 juni 2008
mickius skrev:
Tackar GolfMk3 för denna bilden! STORT TACK!

Nått sådant år 2009? big_smile men vingen kommer bytas emot en riktigt driftingvinge!

http://www1.garaget.org/gallery/archive/12203/369832_4wqyo2.jpg
tack GolfMk3

Snygg bild vil me ha en sån ...smile

Matte

4 670 Inlägg
13 juni 2008
Trådstartare
jaha liten uppdate då, hade skrivigt rätt mycket så sabba datorn så allt raderades sad

men men.

Har inte hänt mycket med bilen haft saker som gått före bilen så den har fått stå och vilat sig wink

men har gått igenom lite smådetaljer så allt ser bra ut, kollat bromsar m.m

I veckan ska jag byta slutdämparen o ta bort första bilen på downpipen för o underlätta när motorn är på plats sen.

längtar riktigt mycke tills man kan hämta ut dom där packningarna o börja montera ihop allt,
o se om allt kan funka är ju som sagt första gången jag skruvar ihop en motor o jag kommer göra de helt skälv utan hjälp, utan tar reda på de mesta här igenom o frågar folk!

Kan bara säga att denna sidan är så grymt bra! skulle nog aldrig klarar många saker utan personerna här man frågat om saker o Spec shogun! fått många fråger av mig wink

Men kommer inte hinna svetsa bakaxeln innan gatebil! har för mycket annat som måste göras innan tyvärr så kommer den ut till gatebil så blir de många varv fast vanlig bankörning o lite sladd wink så gott som de går!

Men ska göra mitt bästa för o hinna iaf, får se hur allt går när jag börjar montera om jag känner att jag kan få ihop allt o skita gatebil för o få ihop den till ev lördag - söndag eller om man känner att den får stå o sen åker man o träffar alla er o kollar på era åk.

sådant som tiden får utvisa!

Ha de

2 644 Inlägg
16 juni 2008
Men för fan klart du ska diffa innan det är vell en drifting bil ?

Kom med bilen till mig och johan så fixxar vi bakaxeln åt dig och så kör du skiten ur bilen på gatebil mantorp wink

Johan Lindgren

96 Inlägg
16 juni 2008
mickius skrev:

Nått sådant år 2009? big_smile men vingen kommer bytas emot en riktigt driftingvinge!

tack GolfMk3

Är det inte lite likt
Johans bil?  wink

1 503 Inlägg
16 juni 2008
Speedart1 skrev:
mickius skrev:

tack GolfMk3

Är det inte lite likt
Johans bil?  wink

Finns rätt många liknande tongue

4 670 Inlägg
17 juni 2008
Trådstartare
Lindgren_ skrev:

Kom med bilen till mig och johan så fixxar vi bakaxeln åt dig och så kör du skiten ur bilen på gatebil mantorp wink

Jo vi får hoppas jag hinner få bilen till er innan,

2 644 Inlägg
17 juni 2008
mickius skrev:
Lindgren_ skrev:

Plocka isär bakaxeln annars lite lättare att bara ta med det än att ta med hela bilen smile

Johan Lindgren

4 670 Inlägg
17 juni 2008
Trådstartare
Lindgren_ skrev:
mickius skrev:
Lindgren_ skrev:

Plocka isär bakaxeln annars lite lättare att bara ta med det än att ta med hela bilen smile

Jo men är ju så me att har inte dom pengarna så kan fara fram o tillbaka m.m e ju därför ja inte kan plocka ihop motorn heller tongue

2 644 Inlägg
17 juni 2008
mickius skrev:
Lindgren_ skrev:
mickius skrev:

Jo men är ju så me att har inte dom pengarna så kan fara fram o tillbaka m.m e ju därför ja inte kan plocka ihop motorn heller tongue

hehe okej.. smile

Johan Lindgren

4 670 Inlägg
17 juni 2008
Trådstartare
Lindgren_ skrev:
mickius skrev:
Lindgren_ skrev:

hehe okej.. smile

Men vi får se hur det blir, ska göra mitt bästa.

4 670 Inlägg
17 juni 2008
Trådstartare
Har suttit o tänkt mycklet på den där bilen nu! o kommit fram till att ja ska bygga den för Gatbruk + bana, Ej ren driftingbil då jag lär inte ha dom pengarna o kunna åka på alla evenemang m.m

Så den kommer fortfarande tas ut på bana för o lekas med men den ska även gå på vägen!

Så kommer sätta i lite ljudisolerande mattor på utsatta ställen och lägga in någon snygg matta och bygga nått litet ljud i den.

+ Att man kan ta den till alla roliga träffar utan att behöva lasta skiten hela tiden m.m

17 juni 2008
mickius skrev:
Har suttit o tänkt mycklet på den där bilen nu! o kommit fram till att ja ska bygga den för Gatbruk + bana, Ej ren driftingbil då jag lär inte ha dom pengarna o kunna åka på alla evenemang m.m

Så den kommer fortfarande tas ut på bana för o lekas med men den ska även gå på vägen!

Så kommer sätta i lite ljudisolerande mattor på utsatta ställen och lägga in någon snygg matta och bygga nått litet ljud i den.

+ Att man kan ta den till alla roliga träffar utan att behöva lasta skiten hela tiden m.m

Jasså? varför har du en annons på blocket då? tongue

52 Inlägg
19 juni 2008
Hehe han är sugen på en 850 t5r nu sa han smile

Matte

4 670 Inlägg
19 juni 2008
Trådstartare
jo ska kanske sälja den men beror helt på vad jag blir erbjuden, vi får se har fått ett riktigt bra erbjudande om en annan bil så kanske kan bli den. o ni får veta vad det blir för nått den dagen  jag byter isf. får ja inga tillräckligt bra erbjudanden så behåller jag nissanen.

Buttman byter jag emot den andra bilen lär du få nått att bita i smile

1 503 Inlägg
19 juni 2008
mickius skrev:
jo ska kanske sälja den men beror helt på vad jag blir erbjuden, vi får se har fått ett riktigt bra erbjudande om en annan bil så kanske kan bli den. o ni får veta vad det blir för nått den dagen  jag byter isf. får ja inga tillräckligt bra erbjudanden så behåller jag nissanen.

Buttman byter jag emot den andra bilen lär du få nått att bita i smile

Hehe, du vet vad jag tycker om bytet tongue

4 670 Inlägg
19 juni 2008
Trådstartare
haha jo vi får se sen hur det blir om det blir byte eller inte smile

1 278 Inlägg
19 juni 2008
Ha kvar den! jag vill se dig på gatebil och action meet!

Street Knight

Sök