Nu har man varit ute och kopplat in oljetrycksmätaren...
Hade tyvärr inget oljetryck. mätaren visade att han funkade o allt men när ja startade bilen så låg den på 0 hela tiden:( så det är väl bara byta pumpen nu då!
Hade ju knackningar förut ifrån lyftarna men de fanns inget sådan när ja startade den nu. Så förhoppningsvis under helgen kommer pumpen att bytas! bilder kommer komma upp
ja körde runt motorn på startmotorn i 1 min och hade 1 bars oljetryck. sen testade ja o starta bilen men då hade ja 0 i oljetryck var därför ja startade upp den igen.
fattar inte varför man har oljetryck på startmotorn men inte när man startar den..
jo det går abra bra på skolan=) håller på o lär mig lackteknik m.m... hur går det med din skönhet då?
Nu har man pratat med en kille som ska hjälpa mig med byte av oljepumpen. Så det blig gjort, därefter kommer nog bilen köras till Bilprovningen o se om den kan gå igenom med lite tur. Har även beställt färg till kjolpaketet så det kommer nog lackas så snart som möjligt:D sen börjar det roliga!
Nu håller man på och kollar vad man ska ha för framrutestreamer funderar på om ja ska ha en som de står Nissan 200SX på eller om man ska skriva nått annat roligt.. några förslag?
Nu håller man på och kollar vad man ska ha för framrutestreamer funderar på om ja ska ha en som de står Nissan 200SX på eller om man ska skriva nått annat roligt.. några förslag?