munken100 skrev:
Så man är inte vuxen för att man tycker att det blivit väldigt mycket av kritik och mindre skoj. Tack för det för då hoppas jag att jag aldrig blir så kallat vuxen och tråkig.
Ja... Vet inte riktigt vad man ska kalla detta, men lite kritik hör väll till det hela? Man utvecklas av kritik, och att höra andras åsikter är alltid trevligt enligt mig åtminstone, klarar du inte av att höra någon annans åsikt så nonchalera det istället för att bli sur och jävlig för det.
Det är inte folk som jag som gör det hela tråkigt, det är folk som du, som bara gnäller om att det blir kritik, och delade åsikter.
Skulle det verkligen vara kul om alla höll sig i sin egen lilla bubbla och inte ville höra andras åsikter om saker och ting? Det är fortfarande hans val, inte mitt, bara min åsikt, som kan betyda antingen 0 för honom, eller enormt mycket.
Och det var riktat mot honom, inte dig, men du blev sur, fast han blev inte det.
Själv så tycker jag det bästa med att posta något är att höra åsikter ifrån andra, även kritik på misttag, eller saker som kan förbättras på dylika sätt.
Jag lägger ner denna diskussionen nu för den leder ingen vart, så håller vi tråden ren ifrån onödiga kommentarer istället.