Har du mött kärleken på garaget.org?

FireTraXX DFFL
30 januari 2008 · 9 020 Inlägg

Jag vill också träffa nån ny sad
Har varit singel i 4 månader, och efter att ha varit i ett förhållande i nästan 4 år så börjar det kännas ensamt nu.
Inte riktigt samma sak att vara ute och festa varje helg som att kunna ligga hemma i sängen med sin flickvän.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Lady_Milla Alecci's fästmö
30 januari 2008 · 708 Inlägg

Alecci skrev:
Det var då hemskt vilken fart det blev på den här gamla tråden då... lol

AirOne skrev:
Ni é då för gulliga.. tongue

Haha, ja visst är vi?! lol

vulture skrev:
Ja det här är sött...  wink Har ju sett ett tag vad som varit på gång... Gästböcker kan vara rätt underhållande ibland... tongue

Som sagt, jag misstänkte att det egentligen inte var någon större hemlighet. Har märkt en ökad andel besökare på min profil sedan en tid tillbaka... roll

Phaetoon skrev:
Får passa på att gratulera er två!
/Phaetoon

Själv så har jag en tjej i Kalmar som fångade mig och mitt intresse. Fast hon är inte så värst bilintresserad, även om hon har god smak när det gäller bilar, speciellt jänkare wink

Man tackar, får önska detsamma då! smile

Lady_Milla skrev:
jag ha alltid varit kräsen cool

Pfft, det har jag inte märkt! I synnerhet med tanke på din smak för killar! tongue

hahahaha så dum du e tongue *pet i magen* wink

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
terazzi
30 januari 2008 ·

Trodde jag hade hittat.. men just nu vet jag inte,det enda jag vet är att jag älskar henne än..

Lady_Milla Alecci's fästmö
30 januari 2008 · 708 Inlägg

terazzi skrev:
Trodde jag hade hittat.. men just nu vet jag inte,det enda jag vet är att jag älskar henne än..

sad

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
CoSmoZ 2lateuloose
5 mars 2008 · 543 Inlägg

hittat kärlek på nätet .. ja!  hittat kärleken på Garaget .. nej!

men jag hittade sjyssta fälgar till en audi! synd bara att man själv kör volvo till vardags! ..
Borde kanske lägga upp lite bilder på min photoshops brunfärgade silicon kropp!! hmm

- dB Team: Naughty Bassheads, SM, EM Champion m.m
- Member of: Skitskraj MC - Motto: Live Fast ~ Die Young
carroll
6 mars 2008 · 174 Inlägg

haha... a de har man ju gjort... det första ledde till det andra o de andra ledde till de tredje, sen får ni fantisera själva wink

Audi S4 (2005)
Tiger1978 Fattig student
6 mars 2008 · 1 282 Inlägg

Det hade ju varit en dröm... sluppit gnäll för att man vill iväg o skruva!! Tyvärr försent för det nu..

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..
Volkswagen Scirocco gt2 "Hulken" (1992)
Team-Adolfsson Gödseldräng
6 mars 2008 · 4 529 Inlägg

det skulle varit drömmen smile

ha någon som är i garaget lika mycket som en själv och aldrig blir sur för att man går ut till bilen och pillar lite på den direkt när man kommer hem
deeee skulle inte va dåligt cool

OverBoosted AUTOBAHNRASER
6 mars 2008 · 3 804 Inlägg

Japp! har mött många fina bilar här som jag blivit helt förälskad i.. För det här är väl en bilsida fortfarande? ananrs har du match.com exmp.


Bmw osv..
TenZer N.O.S Cruisers Stockholm
6 mars 2008 · 3 404 Inlägg

Hahahaha, att hitta nån som är lika tokig i bilar och båtar verkar som en omöjlighet tongue Speciellt med liknande märkesinriktning och stil, men den förblir väll en olöst gåta tills vidare smile
//Johannes

Rock'n Roll
Saab 9000cs 2.3 16 Turbo "Jakt Attack Spaning" (1992)
Volvo 945 GL "Skåpet" (1993)
Swinge Kung
6 mars 2008 · 191 Inlägg

Jag har förhoppningsvis hittat en fast inte på internet överhuvudtaget..

Hon är tokig i hästkrafter dock, såna som man rider o galloperar på och har sig, dvs havremoppar! tongue

exiZ
6 mars 2008 · 533 Inlägg

Team-Adolfsson: Det är inte alltid drömmen att ha en likasinnad partner... det kan bli tävling också... Vem som kan mest om resp. bilmodell, vem som har snabbast bil, vem som är bäst överhuvudtaget på bilar... osv osv.

Fight om verktygen i garaget osv smile

I like money right where I can see it, standing in my front yard...
Volvo XC60 D4 AWD Ocean Race "Pansarvagnen" (2016)
Henka_ Slav
6 mars 2008 · 1 454 Inlägg

TenZer skrev:
Hahahaha, att hitta nån som är lika tokig i bilar och båtar verkar som en omöjlighet tongue Speciellt med liknande märkesinriktning och stil, men den förblir väll en olöst gåta tills vidare smile
//Johannes

Ja de kan bli svårt eftersom du verkar gilla saab wink haha nä sorry inge större fel på dom.

Hittade inte min dam på internet men hon knotar inte alls om ja säger att ja ska skruva, snarare tvärt om big_smile

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Saab 9000 CSE "JAS 9000 Gripen" (1998)
Kanse
6 mars 2008 · 1 120 Inlägg

hmm.. haha jag kommer ihåg att det bästa jag viste var när mitt ex (dotterns pappa) åkte till garaget.. då hade man hela lägenheten för sig sj.. big_smile

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Sussolita The Sassy Bitch
6 mars 2008 · 198 Inlägg

ställer mig pliktroget i ledet big_smile

Vi träffades här i genom jag och killen lite skoj må jag säga men vårat motto har varit...

"Folk pratar om mötesplatsen.se.....Tacka vet jag garaget.org" wink

Vart t sammans strax över 3 månader och shieeeet vad jag älskar den grabben smile

Sussolita-Sassy Bitch ;)
Honda Crx (1990)
TTTTT
6 mars 2008 · 945 Inlägg

NOPE....har köpt båda mina bilar på annat håll tongue

blinka blått om du vill rejsa!
Team-Adolfsson Gödseldräng
6 mars 2008 · 4 529 Inlägg

exiZ skrev:
Team-Adolfsson: Det är inte alltid drömmen att ha en likasinnad partner... det kan bli tävling också... Vem som kan mest om resp. bilmodell, vem som har snabbast bil, vem som är bäst överhuvudtaget på bilar... osv osv.

Fight om verktygen i garaget osv smile

hehe sant ^^

Performance_ Förjaevle Brao
6 mars 2008 · 555 Inlägg

näjjj, har inte funnit kärleken nån annanstans heller........

psi Stressfläkt Racing
6 mars 2008 · 337 Inlägg

http://www.garaget.org/?car=30456 . mer porr än kärlek.

Sjodin
6 mars 2008 · 39 Inlägg

nope inte funnit någon här, som vissa säger, inte direkt en sida man går in på för o ragga upp någon, men kul o prata om samma intressen sen kan ju alltid de leda vidare...

The one that got away
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang