3201
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

1 779 Inlägg
27 november 2007
sen wedo.. så får du ju sskicka ut ett pm till alla och fråga vart i från dom ska starta så kan du ju skriva de på första sidan sen till slut med smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 752 Inlägg
27 november 2007
Hoppas att det blir fler seriösa som anmäler sig till detta! big_smile tror oxå att det kan komma o bli riktigt sköj !big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 779 Inlägg
27 november 2007
hehe så lilla kalle ponken ska me. tongue trevligt. tongue

3 390 Inlägg
27 november 2007
Trådstartare
akakaboto skrev:
WeDo skrev:
akakaboto skrev:

34.5 bilar då. tongue den 0.5 bilen kan vara en släpkärra med viktiga delar tongue hehe nä men ska vi sätta den på 50 bilar då??

50 yikes  Du får fixa camping då smile hehe... neee ,men det kanske går... Men inte så många som läser första rutan verkar det som :S

hehe sant men skriv inte upp do msom inte läst den då, asså skit i om som skriver här i tråden att dom vill vara med..

Jaaa, för det är rätt många "orginal" bilar som vill med... Och det finns det gott om i landet menar jag... :S  Vi ska ju sticka ut så mkt som möjligt....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 390 Inlägg
27 november 2007
Trådstartare
akakaboto skrev:
sen wedo.. så får du ju sskicka ut ett pm till alla och fråga vart i från dom ska starta så kan du ju skriva de på första sidan sen till slut med smile

jaaa, den tanken har slagit mig med..... smile    Orka skicka PM till alla nu tongue hehe.... tar ju en halv dag...

MEN TILL ALLA SOM ÄR UPPSKRIVNA, SKICKA ETT PM TILL DÄR NI SKRIVER VARTIFRÅN NI ÅKER MED

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 390 Inlägg
27 november 2007
Trådstartare
Skulle leta reda på en duktig fotograf från Halmstad här på garaget och dra en fet jävla foto session på finalen big_smile

1 779 Inlägg
27 november 2007
WeDo skrev:
akakaboto skrev:
WeDo skrev:

50 yikes  Du får fixa camping då smile hehe... neee ,men det kanske går... Men inte så många som läser första rutan verkar det som :S

hehe sant men skriv inte upp do msom inte läst den då, asså skit i om som skriver här i tråden att dom vill vara med..

Jaaa, för det är rätt många "orginal" bilar som vill med... Och det finns det gott om i landet menar jag... :S  Vi ska ju sticka ut så mkt som möjligt....

hehe mm men dom får ju läsa å att dom behöver mer än bara 17" typ iaf ett kjolpaket skulle ju inte vara fel på sin bil.

39 Inlägg
27 november 2007
vad sägs om o dra touren förbi gävle efter örebro istället för att åka till västerås då de är knappt 10 mil mellan o sen efter gävle drar man till uppsala lr sthlm. dom som kommer o kollar i örebro kommer ju till västerås också så de blir ju inge nytt folk o ljuga för;)

9octane

285 Inlägg
27 november 2007
Har anmält mig , men såg inte mitt namn på listan. ? Provar väll igen då.
Saab-Fredde
Södertälje
Saab 9-5 2.3T

SAAB, För att jag e lite bättre än dig!

501 Inlägg
27 november 2007
gizzmo skrev:
vad sägs om o dra touren förbi gävle efter örebro istället för att åka till västerås då de är knappt 10 mil mellan o sen efter gävle drar man till uppsala lr sthlm. dom som kommer o kollar i örebro kommer ju till västerås också så de blir ju inge nytt folk o ljuga för;)

Det tycker jag låter bra tongue

OBS: Ironi

1 779 Inlägg
27 november 2007
gizzmo skrev:

hehe mig spelar ingen roll ja åker dit vi åker. ja startar iaf i gbg tongue

3 390 Inlägg
27 november 2007
Trådstartare
akakaboto skrev:
gizzmo skrev:

hehe mig spelar ingen roll ja åker dit vi åker. ja startar iaf i gbg tongue

Samma här... men vi får nog snart spika en fast sträck ....

IT-Tekniker
376 Inlägg
27 november 2007
EDIT: jag var tydligen inte välkommen. =/
Senast redigerat av billy (28 november 2007)

236 Inlägg
27 november 2007
Shit d börjar li bra me folk nu kul kul:) wedo  d låter bra med alla stopp m.m
kommer bli ett bra ös

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

1 779 Inlägg
27 november 2007
_qlimax_ skrev:
kommer bli ett bra ös

steeeeka i halmstad. tongue å dunka gessle på högsta volymen big_smile

3 390 Inlägg
27 november 2007
Trådstartare
Skriver en gång till då... LÄS FÖRSTA INLÄGGET, VILLKOR M.M

3 390 Inlägg
27 november 2007
Trådstartare
akakaboto skrev:
_qlimax_ skrev:
kommer bli ett bra ös

steeeeka i halmstad. tongue å dunka gessle på högsta volymen big_smile

jajjemen smile ... fast jag lyssnar nog på Lundell och pimpla rödvin big_smile

IT-Tekniker
376 Inlägg
28 november 2007
WeDo skrev:

Okej, antar att du syftar på mig..

min bil är med i power samt styling kategorin, visst, jag har "bara" 17" fälgar, "bara" r-styling på min 850 och "bara" runt 300 hk vilket ger mig kategorin "power".

Visst visst, är jag inte välkommen så är jag inte. Tack för hoppet om att få vara med. Jag tycker att desto fler som hänger med desto roligare, även om inte alla är extremt överstylade. Jag ser att vissa bilar på listan i princip är helt standard, så vissa fick vara med i alla fall.. neutral

Jag kanske borde slänga på ett par plastiga ögonlock och några kjolpaket med dålig passform också, då kanske man kan få vara med och leka..

För er som inte får vara med: Åk med ner till tyskland istället, vi är ett gäng som bilar ner och övernattar på vissa utvalda ställen under resans gång, och sedan åker vi tillbaka hem till sverige igen.. mer info i forum-avdelningen om Träffar.  Där är alla bilar välkommna, bara man har ett bilintresse. smile
Senast redigerat av billy (28 november 2007)

1 752 Inlägg
28 november 2007
akakaboto skrev:
hehe så lilla kalle ponken ska me. tongue trevligt. tongue

Hehe klart man är det!big_smile Nått sånt här får man ju bara inte missa...!wink

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Blev inte som jag borde blivit
418 Inlägg
28 november 2007
billy skrev:
WeDo skrev:

Okej, antar att du syftar på mig..

min bil är med i power samt styling kategorin, visst, jag har "bara" 17" fälgar, "bara" r-styling på min 850 och "bara" runt 300 hk vilket ger mig kategorin "power".

Visst visst, är jag inte välkommen så är jag inte. Tack för hoppet om att få vara med. Jag tycker att desto fler som hänger med desto roligare, även om inte alla är extremt överstylade. Jag ser att vissa bilar på listan i princip är helt standard, så vissa fick vara med i alla fall.. neutral

Jag kanske borde slänga på ett par plastiga ögonlock och några kjolpaket med dålig passform också, då kanske man kan få vara med och leka..

För er som inte får vara med: Åk med ner till tyskland istället, vi är ett gäng som bilar ner och övernattar på vissa utvalda ställen under resans gång, och sedan åker vi tillbaka hem till sverige igen.. mer info i forum-avdelningen om Träffar.  Där är alla bilar välkommna, bara man har ett bilintresse. smile

Jag får tydligen inte heller vara med:P synd för min kära bil kmr ju att förändras en hel del under vintern/våren. Aja Blir Tyskland och Gatebil istället. Eller hur Billy.

Men har ansökt till "styling" kategorin nu iaf. gört du med billy. Kmr jag inte med i den, så är det ngt allvarligt fel:P
Senast redigerat av stollen (28 november 2007)

Man vet att en bil har använts på rätt sätt när bromspedalen rostat fast.

Sök