3232
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

3 390 Inlägg
28 november 2007
Trådstartare
stollen skrev:
billy skrev:
WeDo skrev:
Skriver en gång till då... LÄS FÖRSTA INLÄGGET, VILLKOR M.M

Okej, antar att du syftar på mig..

min bil är med i power samt styling kategorin, visst, jag har "bara" 17" fälgar, "bara" r-styling på min 850 och "bara" runt 300 hk vilket ger mig kategorin "power".

Visst visst, är jag inte välkommen så är jag inte. Tack för hoppet om att få vara med. Jag tycker att desto fler som hänger med desto roligare, även om inte alla är extremt överstylade. Jag ser att vissa bilar på listan i princip är helt standard, så vissa fick vara med i alla fall.. neutral

Jag kanske borde slänga på ett par plastiga ögonlock och några kjolpaket med dålig passform också, då kanske man kan få vara med och leka..

För er som inte får vara med: Åk med ner till tyskland istället, vi är ett gäng som bilar ner och övernattar på vissa utvalda ställen under resans gång, och sedan åker vi tillbaka hem till sverige igen.. mer info i forum-avdelningen om Träffar.  Där är alla bilar välkommna, bara man har ett bilintresse. smile

Jag får tydligen inte heller vara med:P synd för min kära bil kmr ju att förändras en hel del under vintern/våren. Aja Blir Tyskland och Gatebil istället. Eller hur Billy.

Men har ansökt till "styling" kategorin nu iaf. gört du med billy. Kmr jag inte med i den, så är det ngt allvarligt fel:P

Som sagt... Det ska vara mer än bara 17-18"... Utstickande ...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 390 Inlägg
28 november 2007
Trådstartare
hahah... fan va gött det är... Har avissat 2 st och fått 2 st 2:or i omdömet... Hmmmm... moget tongue

men men... Då kör vi väl på att alla får vara med... Men då får gärna någon annan ta hand om detta....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

iceman_21
28 november 2007
Synd att ni bara ska vara nere i Södra Sverige å härja smile
;-)
Senast redigerat av iceman_21 (28 november 2007)

med lem
1 147 Inlägg
28 november 2007
iceman_21 skrev:
Synd att ni bara ska vara nere i Södra Sverige å härja smile
;-)

skulle precis säga tvärtom, synd att ni inte ska vara i södra sverige...bara fram o tillbaka i mitten sad

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

Blev inte som jag borde blivit
418 Inlägg
28 november 2007
WeDo skrev:
hahah... fan va gött det är... Har avissat 2 st och fått 2 st 2:or i omdömet... Hmmmm... moget tongue

men men... Då kör vi väl på att alla får vara med... Men då får gärna någon annan ta hand om detta....

Kan lova dig att jag inte röstat ner dig bara för att jag inte är med på listan:P
Så lågt sjunker jag inte.
Hoppas på att jag kmr få åka med, så fort jag tillhör kategorin "styling".

Näe fortsätt du med att ha hand om det. Kmr bli kanon det här.
Senast redigerat av stollen (28 november 2007)

Man vet att en bil har använts på rätt sätt när bromspedalen rostat fast.

1 779 Inlägg
28 november 2007
ni som nu då har blitt avisade.. få upp bilder på de som ni har gjort sen under vinter så går de säkert att fixa så ni åker med. :S inte så svårt eller hur

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

418 Inlägg
28 november 2007
akakaboto skrev:
ni som nu då har blitt avisade.. få upp bilder på de som ni har gjort sen under vinter så går de säkert att fixa så ni åker med. :S inte så svårt eller hur

Det som är gjort på min bil nu. Ska vara tillräckligt för att platsa i kategorin "styling" har bara inte ansökt till det tidigare. men det är gjort nu, så förhoppningsvis så ska man komma med på listan senare ikväll:P
För man kan ju inte missa denna lilla utflykt.

2 283 Inlägg
28 november 2007
Men kategorin styling är till och med min med i. Ansök till Streetcar det är väl där gränsen går?

R.I.P. Michael Jackson!

3 390 Inlägg
28 november 2007
Trådstartare
Ska man skratta eller gråta ?  hehe... det senaste dygnet har min bil bara rasat i betyg... Är det sådan lågstadie nivå här alltså ? big_smile

IT-Tekniker
376 Inlägg
28 november 2007
WeDo skrev:
Ska man skratta eller gråta ?  hehe... det senaste dygnet har min bil bara rasat i betyg... Är det sådan lågstadie nivå här alltså ? big_smile

Hm, frågan är väl snarare om du verkligen lever för att ha ett bra betyg på din bil, en person som bryr sig om det är ju barnsligare än en person som lägger en låg röst på en bil den personen inte tycker om. wink

3 390 Inlägg
28 november 2007
Trådstartare
billy skrev:
WeDo skrev:

Hm, frågan är väl snarare om du verkligen lever för att ha ett bra betyg på din bil, en person som bryr sig om det är ju barnsligare än en person som lägger en låg röst på en bil den personen inte tycker om. wink

Hmmm, någon som är lite putt yikes

3 390 Inlägg
28 november 2007
Trådstartare
Lägger fan ner det här snart... Orkar inte med alla som blir så jävla sura för att dom inte kommer med... starta en egen roadtrip då !!

jag startade en Roadtrip för STYLADE bilar enbart... Vem hindrar er andra att starta en för alla andra ??????

IT-Tekniker
376 Inlägg
28 november 2007
ojdå, ger du upp så lätt.. ? hmm

Vilken drivande kraft du har inom dig, varför ens starta en roadtrip om du inte klarar av lite motgångar, ska du sköta detta så krävs det tid och engagemang.. verkar inte riktigt som du har det när du säger så, men vad vet jag.. wink

Ha ni så kul på roadtrippen.. jag drar med ner till tyskland istället.
Senast redigerat av billy (28 november 2007)

3 390 Inlägg
28 november 2007
Trådstartare
billy skrev:

Vilken drivande kraft du har inom dig, varför ens starta en roadtrip om du inte klarar av lite motgångar, ska du sköta detta så krävs det tid och engagemang.. verkar inte riktigt som du har det när du säger så, men vad vet jag.. wink

precis.. vad vet du... Kul at bli hatad av alla som inte har stylade bilar på den här sidan vilket är ungefär 50% ... Sen vet jag inte varför du lägger ner energi på att skriva här.. skicka PM istället om det är något du stör dig på......

418 Inlägg
28 november 2007
billy skrev:

Ha ni så kul på roadtrippen.. jag drar med ner till tyskland istället.

så du skippar denna lilla roadtrip du. Jag hakar på iaf. då det kmr fixa sig.

IT-Tekniker
376 Inlägg
28 november 2007
stollen skrev:

Skippar och skippar, jag var snarare inte välkommen med min original t5'a.. wink

Ha det så kul om du får hänga med då smile

1 779 Inlägg
28 november 2007
asså tycker med att lägsta kategorin ska vara streetcar. tror ja e med där. vet inte va med på styling för ett tag sen. men men, och om man nu e med i styling kategorin så ska den ju sticka ut.

för om man R stylar en bil så blir den ju som en orginal R i stort sätt. och de tycker inte jag e så speciellt.. INget illa menat mot nån. samma om man har viggen paketet på en saab. de tycker inte jag e så speciellt.

mvh

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

418 Inlägg
28 november 2007
billy skrev:
stollen skrev:

Skippar och skippar, jag var snarare inte välkommen med min original t5'a.. wink

Ha det så kul om du får hänga med då smile

Du kan få sitta i passagerar sätet om du vill tongue
jag har gott om plats.

1 142 Inlägg
28 november 2007
får ja vara med om ja tok sänker min och sätter på  breddade 14" plåtisar och 5 extraljus..... lol
Senast redigerat av snoddas (28 november 2007)

3 390 Inlägg
28 november 2007
Trådstartare
akakaboto skrev:
asså tycker med att lägsta kategorin ska vara streetcar. tror ja e med där. vet inte va med på styling för ett tag sen. men men, och om man nu e med i styling kategorin så ska den ju sticka ut.

för om man R stylar en bil så blir den ju som en orginal R i stort sätt. och de tycker inte jag e så speciellt.. INget illa menat mot nån. samma om man har viggen paketet på en saab. de tycker inte jag e så speciellt.

mvh

Precis... tack ! Då ändrar vi på villkoren nu big_smile

Sök