Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

juliet
7 juli 2008 · 118 Inlägg

såg å startsidan om people choise vid varje utställning. är det för alla som kommer eller bara de som är med på touren? hade för mig att vi skulle ha någon röstning och sen en stor prisutdelning i halmstad, blir det inte så?

Rock´N Roll
Pikey
7 juli 2008 · 2 283 Inlägg

Madland skrev:

Pikey skrev:
FAN Jag vill med ge mig pengar sad sad sad

Ja, du måste med! Du och någon mer skulle ju tvätta min bil under Touren. smile

Ge mig 2800:- så hänger jag med smile

R.I.P. Michael Jackson!
Akakapukko
7 juli 2008 · 1 779 Inlägg

nästa gång du e på bilträff/utställning sätt en hatt å lapp framme vid bilen där de står typ, Skänt enslant så jag kan följa med på garaget on tour, mitt livs dröm. big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum
Volvo S40 T4 "5 Bultad" (2003)
Pikey
8 juli 2008 · 2 283 Inlägg

akakaboto skrev:
nästa gång du e på bilträff/utställning sätt en hatt å lapp framme vid bilen där de står typ, Skänt enslant så jag kan följa med på garaget on tour, mitt livs dröm. big_smile

HAHAHA Min livs dröm är att vara ekonomiskt oberoende smile

R.I.P. Michael Jackson!
ToBe www.maniacracing.se
8 juli 2008 · 494 Inlägg

Fy fan jag är mycket sugen på att åka... Får reda på senare i dag om jag kan åka med eller inte allt hänger på om jag hinner få min golf

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se
Lindgren_
9 juli 2008 · 2 644 Inlägg

sad

Tyvärr får ni stryka mig från listorna sad

Pga problem i verkstan så blir det ingen tour för mig och vill inte stressa ihop bilen så den blir skit heller sad

aja hade vart jätte kul att åka med men men shiit happends..

Ni får ha det skitbra och skitkul på touren vi ses ju ändå i nkpg på micro smile

Johan Lindgren
Kalle_Ponken
9 juli 2008 · 1 752 Inlägg

Måste tyvärr oxå ge beskedet att jag kommer hoppas av pga familjeangelägenheter sad Men dyker nog upp i Norrköping iaf o hälsar på er:)

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
Dymek
9 juli 2008 · 393 Inlägg

Va fan nu ska alla hoppa av?? skärpning blir de bara jag kvar snart..

(Ursäkta min stavning jag har Dyselexi)
http://www.vihardyslexi.se/
csfoto_se Rälspilot
9 juli 2008 · 391 Inlägg

Kalle_Ponken skrev:
Måste tyvärr oxå ge beskedet att jag kommer hoppas av pga familjeangelägenheter sad Men dyker nog upp i Norrköping iaf o hälsar på er:)

hmm

Volvo S60 "Polestar" (2015)
Connidja Beyond Godlike
10 juli 2008 · 146 Inlägg

Weeey! Nu börjar jag bli riktigt sugen. Det närmar sig med stora steg smile Man förstod ju dock att många skulle droppa av! Men det skiter jag i fullständigt, det här kommer ju bli  jätteskoj!

Dom säger det!
ToBe www.maniacracing.se
10 juli 2008 · 494 Inlägg

jag vill åka jag vill jag vill ÅKA... Men jag vet att jag inte kommer att få åka med med min jävla otur

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se
csfoto_se Rälspilot
10 juli 2008 · 391 Inlägg

Connidja skrev:
Weeey! Nu börjar jag bli riktigt sugen. Det närmar sig med stora steg smile Man förstod ju dock att många skulle droppa av! Men det skiter jag i fullständigt, det här kommer ju bli  jätteskoj!

Jag håller med, kanske bara är bra att det sållas lite - kanske inte. Jag kommer iallafall att åka och jag kommer att gilla det.

Volvo S60 "Polestar" (2015)
Dymek
10 juli 2008 · 393 Inlägg

Madland skrev:

Connidja skrev:
Weeey! Nu börjar jag bli riktigt sugen. Det närmar sig med stora steg smile Man förstod ju dock att många skulle droppa av! Men det skiter jag i fullständigt, det här kommer ju bli  jätteskoj!

Jag håller med, kanske bara är bra att det sållas lite - kanske inte. Jag kommer iallafall att åka och jag kommer att gilla det.

Håller mä ska bli skit kul...

(Ursäkta min stavning jag har Dyselexi)
http://www.vihardyslexi.se/
mickey
10 juli 2008 · 247 Inlägg

Kan inte åka med på hela rejset men syns i gävle, samma nick som nummerplåt wink

Mikael Lindberg
- Team Duja -
www.teamduja.se
Nickson Nickson Nickson Nickson
11 juli 2008 · 71 Inlägg

ser att det hänt en hel del ändringar sen ni la  Schema (PDF). undrar när ni kommer uppdatera den så man kan skriva ut rätt verson. destå tidigare destå bättre. är så att jag inte har tillgång till internet hela tiden fram till touren och då hade det varit en lättnad om man hade kunnat skriva ut den rätta versonen nu. med telefon nummer GPS adresser osv.

www.dBAkuten.se <--- Klicka
Ronneby Lackcenter Tel. 0457 - 141 90
www.ColleXstyling.se <---Klicka
www.SmartAB.com <---- Klicka
Nickson Nickson Nickson Nickson
11 juli 2008 · 71 Inlägg

PS: är inte med min kadett vi ska köra så ni behöver inte fundera på varför den inte finns anmäld

www.dBAkuten.se <--- Klicka
Ronneby Lackcenter Tel. 0457 - 141 90
www.ColleXstyling.se <---Klicka
www.SmartAB.com <---- Klicka
Akakapukko
11 juli 2008 · 1 779 Inlägg

något förslag på hur ja ska göra lapparna som ska sitta vid vägen så alla hittar till startaplatsen??
kom med förslag. big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum
Volvo S40 T4 "5 Bultad" (2003)
Akakapukko
11 juli 2008 · 1 779 Inlägg

Dymek skrev:

Madland skrev:

Connidja skrev:
Weeey! Nu börjar jag bli riktigt sugen. Det närmar sig med stora steg smile Man förstod ju dock att många skulle droppa av! Men det skiter jag i fullständigt, det här kommer ju bli  jätteskoj!

Jag håller med, kanske bara är bra att det sållas lite - kanske inte. Jag kommer iallafall att åka och jag kommer att gilla det.

Håller mä ska bli skit kul...

ja håller med er till tusen. big_smile va tydligen typ den första som anmälde mig å nu har ja fan gått å väntat på detta sen i december eller något. så ja ska fan med. skiter i vad som händer. krockar jg. fine ja tar med bilen på släp. dör jag, tar ni med mig i en kista. big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum
Volvo S40 T4 "5 Bultad" (2003)
Nickson Nickson Nickson Nickson
11 juli 2008 · 71 Inlägg

akakaboto skrev:
något förslag på hur ja ska göra lapparna som ska sitta vid vägen så alla hittar till startaplatsen??
kom med förslag. big_smile

en kartong alternativt playwood skiva vid sidan av vägen?

www.dBAkuten.se <--- Klicka
Ronneby Lackcenter Tel. 0457 - 141 90
www.ColleXstyling.se <---Klicka
www.SmartAB.com <---- Klicka
csfoto_se Rälspilot
12 juli 2008 · 391 Inlägg

Nya fälgar på plats... big_smile

http://www.madland.se/forumstuff/IMG_0848_hdr_500.jpg

Volvo S60 "Polestar" (2015)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang