4367
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

2 283 Inlägg
3 januari 2008
Riktigt najs akakaboto big_smile

R.I.P. Michael Jackson!

236 Inlägg
3 januari 2008
Pikey skrev:
Riktigt najs akakaboto big_smile

Håller me till punkt och pricka:)

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
3 januari 2008
WeDo skrev:
akakaboto skrev:
http://www.hitta.se/Route.aspx#6404723;1271620;Göteborg;;Göteborg;|6511559;1385194;Mariestad;;Mariestad;|6573217;1466233;Örebro;;Örebro;|6729441;1573554;Gävle;;Gävle;|6580986;1628286;Stockholm;;Stockholm;|6497126;1522073;Norrköping;;Norrköping;|6469565;1469945;Mantorp;;Mjölby;|6407815;1402325;Jönköping;;Jönköping;|6301779;1383800;Ljungby;;Ljungby;|6286346;1319692;Halmstad;;Halmstad;

där har vi en härlig vägbeskrivning smile

Tack för den smile   Har lagt in den under kartan nu.. Ta gärna en titt i första inlägget, gjorde lite småförändringar där nyss :p

va inne o kollade:)

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
3 januari 2008
mr_singel skrev:
theangel6 skrev:
mr_singel skrev:

tja såg listan nu ser riktikt bra ut.bra längtar tills att all J......vla snö kan försvinna:( så man kan ta bilen till kompisen o sätta in de sista i bagaget. längtar till sommarn

hihi...syftar du på min bror????cool...snö e kul Lunken!!!!..har du tagit ut vinterbilen eller lånar du fortfarande mammas???tongue

Lånar mamsens ska sälja vinterbilen.

:lol:orkar du inte trycka knappen så du måste sälja vinterbilen?????ska söka till ditt jobb alltså:P...rena drömmen juh:lol:......

3 390 Inlägg
4 januari 2008
Trådstartare
Då skriver jag upp mig som guide i Örebro då.... Får ta en sväng in dit i framtiden och kolla ut någon fin crusie-slinga....

Och ni som är Guider i de andra städerna skulle kunna tänka ut en liten slinga ni med framöver så det inte blir någe krångel när vi väl kommer dit...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 390 Inlägg
4 januari 2008
Trådstartare
Nu fattas det bara en Guide till Gävle

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

2 283 Inlägg
4 januari 2008
WeDo skrev:
Då skriver jag upp mig som guide i Örebro då.... Får ta en sväng in dit i framtiden och kolla ut någon fin crusie-slinga....

Och ni som är Guider i de andra städerna skulle kunna tänka ut en liten slinga ni med framöver så det inte blir någe krångel när vi väl kommer dit...

Jag har lite saker som ska ordnas i Halmstad. Ska snacka runt så vi får köra genom brogatan.

R.I.P. Michael Jackson!

53 Inlägg
4 januari 2008
theangel6 skrev:
mr_singel skrev:
theangel6 skrev:

hihi...syftar du på min bror????cool...snö e kul Lunken!!!!..har du tagit ut vinterbilen eller lånar du fortfarande mammas???tongue

:lol:orkar du inte trycka knappen så du måste sälja vinterbilen?????ska söka till ditt jobb alltså:P...rena drömmen juh:lol:......

nja bror på vilken maskin man får stå i har jobbat 14 timmar nu på ett bräde,det känns lite,blev kallad idiot på jobbet men va f.n ska bilen bli fin så får ägarn lida pin

tjaba.är en kille på 25.håller på med att tävla i billjud.

1 779 Inlägg
4 januari 2008
tänkte m de kanske kan läggas upp bild på dom olika crusie-slingorna. bara markera vägen från en karta från hitta.se eller eniro smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Your Dream My Reality
219 Inlägg
4 januari 2008
Pikey skrev:
WeDo skrev:

Jag har lite saker som ska ordnas i Halmstad. Ska snacka runt så vi får köra genom brogatan.

Du får ringa till länstyrelsen och söka tillstånd...
Rong snarast för det kan ju ta tid för dom med:P...

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

1 752 Inlägg
4 januari 2008
Ursäkta att jag hoopar ifrån ämnet lite nu men....Vi är ju snart uppe i 100 sidor ju!!big_smile Har gått rätt fort känns det som...tongue

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 779 Inlägg
4 januari 2008
Kalle_Ponken skrev:
Ursäkta att jag hoopar ifrån ämnet lite nu men....Vi är ju snart uppe i 100 sidor ju!!big_smile Har gått rätt fort känns det som...tongue

hehe mm å du har väl kladdat något i på varje sida tongue

Statligt anställd
215 Inlägg
4 januari 2008
Eftersom Kalle_ponken hoppade ifrån ämnet så gör jag med det. Vill bara avlägga en rapport om bilen:
allt går bra. i stort sätt har alla delar kommit. väntar bara på att våren skall komma så att man kan slänga på dem. (saknar ju ett garage som den kan stå i)...
smile

"Subaru is to World Rally Cup what Ferrari is to Formula One."
-Rick Crosson, vice president of marketing for Subaru of America.

1 752 Inlägg
4 januari 2008
akakaboto skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Ursäkta att jag hoppar ifrån ämnet lite nu men....Vi är ju snart uppe i 100 sidor ju!!big_smile Har gått rätt fort känns det som...tongue

hehe mm å du har väl kladdat något i på varje sida tongue

haha o det är jag ensam om menar du eller?wink big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 779 Inlägg
4 januari 2008
Blue-Angel skrev:
Eftersom Kalle_ponken hoppade ifrån ämnet så gör jag med det. Vill bara avlägga en rapport om bilen:
allt går bra. i stort sätt har alla delar kommit. väntar bara på att våren skall komma så att man kan slänga på dem. (saknar ju ett garage som den kan stå i)...
smile

låter kanon de.. förstår dig. har inte heller något garage att stå i men har en källare så ska ta och börja bygga lite på fonten imon har ja tänkt mig. eller iaf börjar markera vart de ska borras hål. smile

236 Inlägg
4 januari 2008
akakaboto skrev:
Blue-Angel skrev:
smile

låter kanon de.. förstår dig. har inte heller något garage att stå i men har en källare så ska ta och börja bygga lite på fonten imon har ja tänkt mig. eller iaf börjar markera vart de ska borras hål. smile

nä inte lätt hatar att man inte har garage men hoppas påatt få ett snart:P men får väl vänta till våren usch.
och shit va kallt d har blvivt bläää HATA VINTERN

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

1 779 Inlägg
4 januari 2008
_qlimax_ skrev:
akakaboto skrev:
Blue-Angel skrev:
smile

nä inte lätt hatar att man inte har garage men hoppas påatt få ett snart:P men får väl vänta till våren usch.
och shit va kallt d har blvivt bläää HATA VINTERN

kör du seaten i vinter med eller har du en vinterbil ?smile

3 390 Inlägg
4 januari 2008
Trådstartare
Jahopp, då får väl jag skriva någe jag med.. tongue  Alla paneler i bilen är lackade och klarlackade... så nu är det bara montering kvar smile   Är lackade i bilens färg och sen är det lackat en stor gripen-logo på armstödet i silver smile

Kan lägga upp bilder någon dag på hur det blev tongue

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
4 januari 2008
då kommer jag väl med in o kladdar lite härra;)..jag bara tittar på min motor och hoppas det ska göras av sig självt,men ack så jag bedrog mig....tanken av att stå nere på firman får mig frysa mer då det e kallare därinne än det e ute...blä!!!!!jag e mer ute o leker med bilen och övar på vänsterbromsning...hihi

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
4 januari 2008
mr_singel skrev:
theangel6 skrev:
mr_singel skrev:

nja bror på vilken maskin man får stå i har jobbat 14 timmar nu på ett bräde,det känns lite,blev kallad idiot på jobbet men va f.n ska bilen bli fin så får ägarn lida pin

e man inte redan kallad för det när man söker jobb dit?????haha...

Sök