3412
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

mickenyman.se
687 Inlägg
15 december 2008
WeDo skrev:
Tänkte kolla redan nu om det finns intresse för en s.k Tour i sommar ?

Är i tanken likadan som vi åkte med i sommar med Garaget fast med Örebroare iår istället ?
Upplägget blir isf lite annorlunda men vill kolla intresset innan den riktiga planeringen startar.

Tanken är att vara borta ca 4 nätter

Hade varit roligt smile ja är nog på om ja är ledig då

Volvofreak
356 Inlägg
15 december 2008
WeDo skrev:

Är i tanken likadan som vi åkte med i sommar med Garaget fast med Örebroare iår istället ?
Upplägget blir isf lite annorlunda men vill kolla intresset innan den riktiga planeringen startar.

Kul intiativ !   

Jag följer med!

// Andreas
S40N T5-04

3 390 Inlägg
15 december 2008
Woodpecker skrev:
Fan va kul jag är på Wedo men det visste du väll redan!!! hehe hör av dig om du behöver någon hjälp med allt jag ställer upp det vet du!

Joo, du vet ju vad det handlar om smile  Men tänkte kolla intresset innan någon djupare planering startar...

Tanken är att det ska bli en s.k Tour / Roadtrip där vi istället för att arrangera träffar i de olika städerna lägger rutten så att vi besöker träffar som är planerade/arrangerade av andra.

På så sätt kan vi inrikta oss mer på planera sträckorna, evenemang/aktiviteter på dagarna, boende m.m...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Gonzo kille
107 Inlägg
15 december 2008
WeDo skrev:

Det är kul att det är någon mer som tänker som jag.
Passar det med semester och sånna saker så är jag lätt på!

296 Inlägg
15 december 2008
Det är otroligt mycket man ska hinna med i party- och bilväg på sommaren men intresserad, javisst!

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
15 december 2008
Helt klart intresserad om det passar med ledighet smile

Gonzo kille
107 Inlägg
15 december 2008
taway skrev:
Det är otroligt mycket man ska hinna med i party- och bilväg på sommaren men intresserad, javisst!

Går ju o kombinera party och bilåka, vara två i bilen och turas om o parta wink
Ne, dessa tider kan man enbart drömma om den fina sommaren, gillar inte alls det här vädret. Så tycker absolut att vi ska försöka styra ihop något till sommaren.
Tycker även att man ska försöka fixa någon form av vårträff med, vore trevligt o samla alla sommarbilar en kväll och anordna lite roligheter.
Men är ett tag kvar, så man hinner nog styra ihop något tills dess.

FREAK !
250 Inlägg
15 december 2008
jag är sååååååååååå på

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

157 Inlägg
15 december 2008
Helt klart intressant /Peter

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
15 december 2008
Låter intressant, men jag kan inte riktigt säga ja eller nej. Passar semester och familjen så gärna för mig.

Tält eller hotell? big_smile

Jag rullar med stil
344 Inlägg
15 december 2008
låter skoj.. kanske hänger på.. få ser hur det ligger till med jobb...

3 390 Inlägg
15 december 2008
Blir självklart camping isf... smile Ska man stänga in sig på hotellrum för ?   Under garaget On Tour fick vi många bra campingar där vi fick ställa bilarna i ringar och hur som hellst på området.... Blir lite mer gemenskap då...

men allt sånt kommer disskuteras senare och förmodligen i en annan tråd...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

"Unloaded"
1 557 Inlägg
15 december 2008
Man sover väl i bilen? Finns det något annat val? ;D "Guarded by a watchdog: The OWNER of this vehicle" tongue
Jag skulle jättegärna hänga med, som sagt, beror på semester etc.

"When innovation meets passion!"

15 Inlägg
18 december 2008
som alla andra säger, passar det med semester och familjen så är man lätt på big_smile

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
19 december 2008
hur går tankarna om resväg? Finns någon idé i dagsläget?

3 390 Inlägg
19 december 2008
Njaaa... kan bli snarlik den vi hade med Garaget... Det är det enklaste "området" att planera någon rutt där det ska hända något i varje stad.

Dessvärre så vet man ju inte de kommande träffarna förrän längre fram alt. att vi istället arrangerar egna träffar, som vi gjorde i somras, så går det ju att planera in vilken vecka som helst i tid....

3 390 Inlägg
20 december 2008
Dyker upp till mässan ikväll runt 21:00 om det är någon som vill komma och bolla idéer elle rkanske är intresserade av att hjälpa till...

Unknown_Orebro
20 december 2008
Jag dyker upp till mässan kl 21 jag med o är det någon som vill köpa lite dekaler så dyk fram till mig jag tar med mig båda storlekarna!! tjo vi ses......

Jag rullar med stil
344 Inlägg
21 december 2008
svängde förbi en snabbis igår..

135 Inlägg
22 december 2008
Låter riktigt kul med en tour, hoppas det blir av.

Bara bilen är klar tills dess så blir jag med.

Sök