Nu tycker jag ni lägger ner.. Kör som folk och håll avståndet.. att ni har koll skiter jag i.. ni ska hålla avståndet endå.
Uppför ni er inte så kommer jag personligen att se till att ytorna ni kör på blir blokerade på ett eller annat sett jävligt fort.
Håller faktiskt med dig! Lägg ner dagisnivån, är det någon som tycker att man ligger nära, så är det väll för fan bara o hålla sig lite längre bakom. Är man nybörjare så är det ju fan inte så kul o ha någon liggandes i röven på en. Vet ni inte hur det var när man övningskörde? Sen kan man få vara hur jävla bra på o köra som man vill, respektera varandra där ute istället, blir ju lite trevligare då, och jag är i alla fall ute för o ha trevligt och träffa lite trevligt folk
Vill ni att denna tråd ska bli låst igen, den har redan varit låst en gång, känns som om den fortsätter på denna nivå så kommer den låsas igen.
Mvh
Senast redigerat av captain-morgan (7 januari 2009)
tycker faktist att du har lite poäng där men ja vet precis vad ja håller på med har aldrig i hela mitt liv krockat med någon!
dels så vet jag va som händer när ni kör. jag tänker åt era små pilriga ratt ryck ni lyckas med så ser ja vad som händer med era bilar därför jag enbart kör om på yttern!
MVH
Jag ska leta reda på dig någon gång så får vi se om jag inte kan klappa min bil i sidan på din för sån bra koll kan du inte ha så du hinner reagera och styra undan om du nu ligger så nära som de säger.
Moget sakt grabban! pröva att köra in i mig när du sladdar i en rondell när jag kommer och kör om? kör som folk i stället så sköter jag mitt?
Jag vill gärna se hur du ska klara av att köra om när jag åker på tvären i en rondell. De finns ju inte direkt plats.. Men de ska bli kul att se s14:en på isen om du åker ut med den men passa dig för att jag såg en del när jag va där i tisdags som inte la fingrarna imellan. Men du hade ju kontroll på de så de är väll lungt
Läs vad captain-morgan skrev en gång till. Synd att det ska börja balla ur igen. Bara släppt det eller ta det via GB / Pm men inte här, ok ?
Åter till sjö-åkning.... Är det många som ska dit i helgen ? Skulle vara kul att iaf åka och titta Hatar is och GÅR inte ens ut på den om jag inte får bevis på minst 1 m tjock
Men skulle vara kul att komma och ta kort / Filma
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Läs vad captain-morgan skrev en gång till. Synd att det ska börja balla ur igen. Bara släppt det eller ta det via GB / Pm men inte här, ok ?
Åter till sjö-åkning.... Är det många som ska dit i helgen ? Skulle vara kul att iaf åka och titta Hatar is och GÅR inte ens ut på den om jag inte får bevis på minst 1 m tjock
Men skulle vara kul att komma och ta kort / Filma
Sorry.
Jag åker nog till losjön utanför fjugesta iaf men de vore roligt att testa på lången åxo så man kan väll kanske åka dit åxo. Men du kan nog glömma att gå ut på isen om du har krav på 1meters tjocklek.