Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

rallycrosstjej22
4 januari 2008 · 363 Inlägg

haha fy fan då e det illa...men det måste ju va lite spännande att leka då när fästet e dåligt:P

She Devil
J-P-R DO IT LOW STYLE
4 januari 2008 · 1 342 Inlägg

Master_J skrev:
Jahaa, det var ju lite bättre med nytt. Jag fick häromdan sladd helt oprovocerat mitt i stan när jag hade  möte, höll ju på att ta mötande bil med returen. Så bra grepp har jag.

Nya däck skulle kanske inte vara en sån dålig investering då med andra ord ?

Rullar väl troligtvis ut ikväll om inte så drar jag på bio eller något.

bluelight turboabstinens
4 januari 2008 · 442 Inlägg

Var nästan lite väl dåligt grepp för att halka vid mässan häromdagen.. kommer nog ut en sväng

ocertifierad klåpmekare
Master_J Stålmannen
5 januari 2008 · 465 Inlägg

Det var bra halt, gick ju bara rakt fram haha!

Audi A4 Avant 1,8ts Quattro "Quattro gmbh" (2000)
KarlNilsson Örebroare i exil
5 januari 2008 · 970 Inlägg

J-P-R skrev:

bluelight skrev:
Flygande? Vad kollade dom? Trodde knappt såna utfördes förutom på rena raceåk som är ute på vägarna.

Yes flygande. Dem stod vid fickan vid södra infarten och vinkade friskt in bilar.
Nah dem kollade enbart lampor och däck, och sedan fick jag ju givetvis blåsa lite och visa körkortet.

Skön konversation utspelade sig dock precis innan jag fick åka.

Polis 1: - Har vi något på denna bil eller ?
Polis 2: - Nääh den är så ny så jag hade blivit förvånad annars.
Polis 1: Okej, du kan åka. Trevlig kväll.

Ja där står dom ju jämt och plockar in bilar för flygande... Därför man undviker att ta den vägen smile

Hej FRA!
bluelight turboabstinens
5 januari 2008 · 442 Inlägg

_Kekke_ skrev:

J-P-R skrev:

bluelight skrev:
Flygande? Vad kollade dom? Trodde knappt såna utfördes förutom på rena raceåk som är ute på vägarna.

Yes flygande. Dem stod vid fickan vid södra infarten och vinkade friskt in bilar.
Nah dem kollade enbart lampor och däck, och sedan fick jag ju givetvis blåsa lite och visa körkortet.

Skön konversation utspelade sig dock precis innan jag fick åka.

Polis 1: - Har vi något på denna bil eller ?
Polis 2: - Nääh den är så ny så jag hade blivit förvånad annars.
Polis 1: Okej, du kan åka. Trevlig kväll.

Ja där står dom ju jämt och plockar in bilar för flygande... Därför man undviker att ta den vägen smile

Du menar där emot marieberg, 90-sträckan innan 110 typ? Så jäkla dålig med namn på ställen (södra infarten), ändå har jag aldrig bott någon annanstans big_smile

ocertifierad klåpmekare
KarlNilsson Örebroare i exil
5 januari 2008 · 970 Inlägg

bluelight skrev:

_Kekke_ skrev:

J-P-R skrev:
Yes flygande. Dem stod vid fickan vid södra infarten och vinkade friskt in bilar.
Nah dem kollade enbart lampor och däck, och sedan fick jag ju givetvis blåsa lite och visa körkortet.

Skön konversation utspelade sig dock precis innan jag fick åka.

Polis 1: - Har vi något på denna bil eller ?
Polis 2: - Nääh den är så ny så jag hade blivit förvånad annars.
Polis 1: Okej, du kan åka. Trevlig kväll.

Ja där står dom ju jämt och plockar in bilar för flygande... Därför man undviker att ta den vägen smile

Du menar där emot marieberg, 90-sträckan innan 110 typ? Så jäkla dålig med namn på ställen (södra infarten), ändå har jag aldrig bott någon annanstans big_smile

Haha, inte riktigt smile Borta vid södermalmsplan. Dvs McDonalds/OKQ8. Fortsätter du rakt igenom rondellen in mot stan finns det en stor ficka till höger. Där är det jag menar smile

Men där du pratar om, brukar det alltid stå någon civilare och lura som du kanske sett.

Senast redigerat av _Kekke_ (5 januari 2008)

Hej FRA!
bluelight turboabstinens
5 januari 2008 · 442 Inlägg

_Kekke_ skrev:

bluelight skrev:

_Kekke_ skrev:

Ja där står dom ju jämt och plockar in bilar för flygande... Därför man undviker att ta den vägen smile

Du menar där emot marieberg, 90-sträckan innan 110 typ? Så jäkla dålig med namn på ställen (södra infarten), ändå har jag aldrig bott någon annanstans big_smile

Haha, inte riktigt smile Borta vid södermalmsplan. Dvs McDonalds/OKQ8. Fortsätter du rakt igenom rondellen in mot stan finns det en stor ficka till höger. Där är det jag menar smile

Men där du pratar om, brukar det alltid stå någon civilare och lura som du kanske sett.

ja jäklar, har faktiskt inte tänkt på att det är en stor ficka där! yikes Bäst och akta sig, tur att jag aldrig kör in till stan den vägen, om något så kör jag åt andra hållet på den vägen.

ocertifierad klåpmekare
Mr_Aberg
5 januari 2008 · 28 Inlägg

Någon som ska ut i kväll med o sladda lr..... funderar på o plocka ut 940 o åka på tvära lite

Åberg
Saab 9-3 (2011)
In-Sports
5 januari 2008 · 156 Inlägg

Mr_Aberg skrev:
Någon som ska ut i kväll med o sladda lr..... funderar på o plocka ut 940 o åka på tvära lite

Vi hänger på mina fulldubbade så greppar det lite. wink

Senast redigerat av In-Sports (5 januari 2008)

Volvo V70 "Sveriges häftigaste Volvo 2008" (2003)
Volvo 240 "Veteranen" (1978)
Volvo Xc90 "Widebody By Design By HK" (2004)
Mr_Aberg
5 januari 2008 · 28 Inlägg

In-Sports skrev:

Mr_Aberg skrev:
Någon som ska ut i kväll med o sladda lr..... funderar på o plocka ut 940 o åka på tvära lite

Vi hänger på mina fulldubbade så greppar det lite. wink

aaaaaa fan då åker vi 8:or runt dom andra

Åberg
Saab 9-3 (2011)
Viinikka Bas För Ditt As!!!!!!
5 januari 2008 · 443 Inlägg

`Nån som ska ut ikväll`? Jag ska iaf ut o åka.. smile

The Black Ghost
rallycrosstjej22
5 januari 2008 · 363 Inlägg

kommer nog inte ikväll:/ så ni slipper va oroliga över att en ful celica ska va i vägen för er:P

She Devil
Viinikka Bas För Ditt As!!!!!!
5 januari 2008 · 443 Inlägg

rallycrosstjej22 skrev:
kommer nog inte ikväll:/ så ni slipper va oroliga över att en ful celica ska va i vägen för er:P

Skönt big_smile hehe klart du ska komma wink

The Black Ghost
rallycrosstjej22
5 januari 2008 · 363 Inlägg

känner mig fan grymt mycket i vägen där ute=l..får väl se om man kanske åker lite i kumla i stället..lr vad man hittar på..kanske dyker upp en sväng ändå

She Devil
Viinikka Bas För Ditt As!!!!!!
5 januari 2008 · 443 Inlägg

rallycrosstjej22 skrev:
känner mig fan grymt mycket i vägen där ute=l..får väl se om man kanske åker lite i kumla i stället..lr vad man hittar på..kanske dyker upp en sväng ändå

Okej.. Men tycker du ska dyka in till örebro.. E ju inge drag i kumla.. big_smile

The Black Ghost
bluelight turboabstinens
5 januari 2008 · 442 Inlägg

rallycrosstjej22 skrev:
känner mig fan grymt mycket i vägen där ute=l..får väl se om man kanske åker lite i kumla i stället..lr vad man hittar på..kanske dyker upp en sväng ändå

i vägen? neej då, åk med i leden istället! *smörar*

ocertifierad klåpmekare
rallycrosstjej22
6 januari 2008 · 363 Inlägg

ja jag kom en sväng efter tolv där iaf:P men för ovanlighetens skull så hade ja problem med bilen igen..blir så trött...så nu ska jag bo i garaget ikväll o imorn..så inge sladda för mig sad

She Devil
turbostalle
7 januari 2008 · 27 Inlägg

Någon mer än jag som hade oturen att få böter i helgen? sad
fick 1500 i böter av civilen. Dom stod och filmade på mariebergsparkeringen..
för övrigt var det sjukt kul med all snö smile

/ stalle

chrno RE-雨宮
7 januari 2008 · 481 Inlägg

Spontan reaktion. Fyfan va pinsamt att filma folk som leker i snö på en stor parkering. Ok om dom inte låter folk rita i asfalten. Men vafan kan hända i snön.. förutom att folk skadar sig.. Men det kan dom ju göra varsomhelst i trafiken... Sunt förnuft är ngt som saknas i sverige, å jag ångrar att jag inte tappade bort flygbiljetten hem.

RE-Amemiya Kitted FD3S
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang