4402
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Gonzo kille
107 Inlägg
19 mars 2009
Inte helt omöjligt att man rullar in då, sålänge vägarna ser ut som dom gör nu smile

Med.lem
3 759 Inlägg
19 mars 2009
SchumiSRM skrev:
camaro67 skrev:
sirmiro skrev:
Nu börjar det nästan vara dags att vakna ur idet. När kommer folk här börja röra sig ut på nätterna?

De är väll bara att svänga förbi mässan på fredag/lördag runt 11 tiden så är de nog folk där. De har ju varit de hela vintern tongue

Är det du och a-traktorerna då? Allvarligt så tappade jag totalt sugen på allt i och med din smarta idé att regga dig på deras forum för att jävlas, hur du tänkte kan endast du svara på men det verkar du inte tordas? Vill du inte svara här på mitt förra inlägg eller det här kan du alltid PM:a...

Jag tycker inte det varken blivit mer eller mindre trianglar på mässan sen Davids killing spree på de där forumet.

Har inte läst inläggen, men inte fan uppmanade du dom att åka till mässan?
Senast redigerat av Mr_EmCom (19 mars 2009)

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

4 586 Inlägg
19 mars 2009
Någon mer än jag som börjat rullat på sommardäcken? jag måste ta audin till örebro en sväng

Med.lem
3 759 Inlägg
19 mars 2009
jorre83 skrev:
Någon mer än jag som börjat rullat på sommardäcken? jag måste ta audin till örebro en sväng

Yes. Mycket skönt att bli av med vingelhjulen

https://www1.garaget.org/gallery/archive/49646/597580_csvogt.jpg

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
20 mars 2009
Har varit förbi lite under vintern och det har mest fått mig att skaka på huvudet...

Att träffas på eftermiddagen verkar smart, får se om tiden finns då bara. Då blir det heller inte samma fylleslag och buskörning bland allt folk, som det finns en tendens till annars.

Men som schumi säger tappar man lite lusten av att bara läsa här. sad Önskar att folk kan sköta sig i sommar så  vi kan ha roligt på kvällarna...

3 390 Inlägg
20 mars 2009
jorre83 skrev:

Kom på söndag då smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 390 Inlägg
20 mars 2009
Ni som vill att det ska hända något ( seriösare träffar, grillkvällar m.m) så får ni dyka upp på söndag och lämna fram era idéer så ska vi se vad vi kan göra med dom. Lättare om vi vet vad folket vill så att säga smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Meister
6 763 Inlägg
20 mars 2009
SchumiSRM skrev:
camaro67 skrev:
sirmiro skrev:
Nu börjar det nästan vara dags att vakna ur idet. När kommer folk här börja röra sig ut på nätterna?

De är väll bara att svänga förbi mässan på fredag/lördag runt 11 tiden så är de nog folk där. De har ju varit de hela vintern tongue

Är det du och a-traktorerna då? Allvarligt så tappade jag totalt sugen på allt i och med din smarta idé att regga dig på deras forum för att jävlas, hur du tänkte kan endast du svara på men det verkar du inte tordas? Vill du inte svara här på mitt förra inlägg eller det här kan du alltid PM:a...

Jag hade inget för mig och ville retas lite med dom? Jag har dessutom kompisar som åker traktor så så illa tycker jag inte om dom. Sen har det faktist varit en hel del bilar ute på mässan nu i vinter och sladdat så de har inte bara varit traktorer

Meister
6 763 Inlägg
20 mars 2009
SchumiSRM skrev:
camaro67 skrev:
J-P-R skrev:

Det är väl traktor-träff varje helg? Tycker alltid mässan är full av Volvo iaf wink

Skämt åsido, mig störde dem iaf inte. Även om det inte gick att plåga runt lika mycket för att dem var i vägen, men zigenar-mercan fick veta att den levde igår.

Jag fick höra från en kompis att de skulle bli många iaf. Själv så vill man ju jävlas med dom så jag reggade mig på epatraktor.org för att göra livet surt för dom men han bara med ett inlägg innan jag blev avstängd sad Sidan verkar för övrigt vara väldigt inspirerad av garaget

Ursäkta en dum fråga, gillar du när folk jävlas med dig? Verkar uppenbarligen så eftersom du vill jävlas med andra!? Ditt inlägg är fan bland det dummaste jag läst på länge, låt dom vara och sköt dig själv så slipper du vara så jävla bitter. Du är väl ca: 2 år äldre än killarna och tjejerna i a-traktorerna, tyvärr beter du dig som du är avundsjuk och 2 år yngre än dom...jösses!

Jag var tvungen att gå tillbaka och läsa de här eftersom att du ville det... Ja jag gillar att jävlas med andra och jag gillar när andra jävlas med mig. De är ju det som livet går ut på. Back to topic

135 Inlägg
21 mars 2009
det där med grillkvällar framöver lät jäkligt nice.. big_smile

33 Inlägg
21 mars 2009
någon som ska ut ikväll? big_smile

42 Inlägg
21 mars 2009
åker nog en runda lite senare cool

563 Inlägg
21 mars 2009
Jag åker ut en sväng om typ en timma big_smile
Kommer i focusen!

DDESIGN - Din motorsportbutik på nätet

744 Inlägg
22 mars 2009
hallå  G,org är de några som ska ut idag då vara de kl 15  vid mässan  ?

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html

3 390 Inlägg
22 mars 2009
Heavymetalvan skrev:
hallå  G,org är de några som ska ut idag då vara de kl 15  vid mässan  ?

Stämmer

42 Inlägg
22 mars 2009
jag åker nog dit en sväng och tittar lite  cool

42 Inlägg
22 mars 2009
Snö sad

3 390 Inlägg
22 mars 2009
jonssson skrev:
Snö sad

Det har väl aldrig hindrat någon... Är ju inga mängder smile

42 Inlägg
22 mars 2009
hehe nee de e ju klart tongue men hade nog vart trevligare med solsken big_smile
men jag dyker upp big_smile

475 Inlägg
22 mars 2009
Vems A-traktor fick jag låna?.. skönt att vara 30år och låna en a traktor =0) 

// tack för lånet wink  måste vara årets race

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

Sök