Ja.. sidan är byggd i frames.. så den uppdateras inte alltid rätt men ska finnas lite mera text på index-sidan nu.
jag tycker det är skitduktigt av dej som fixat en hemsida . kul ju
Jo, dock så tycker jag att av respekt så kan man blurra folk som kör, och även ta bort regnummer på bilarna. Har iofs sätt att du gjort det på många av bilderna, men du har också glömt det på några.
Ja.. sidan är byggd i frames.. så den uppdateras inte alltid rätt men ska finnas lite mera text på index-sidan nu.
Jo, dock så tycker jag att av respekt så kan man blurra folk som kör, och även ta bort regnummer på bilarna. Har iofs sätt att du gjort det på många av bilderna, men du har också glömt det på några.
Mvh
Får be om ursäkt.. har missat lite blurrning denna gång.. Bara skicka PM om ni tycker jag missat någe.
Mvh
Får be om ursäkt.. har missat lite blurrning denna gång.. Bara skicka PM om ni tycker jag missat någe.
Vet att du brukar blurra och ta bort regnummer, så antog att det bara vara en miss
Hade tänkt komma ut igår men var ledig först vid 03:30 och antog att ingen var kvar där ute då Hoppas det blir igen nästa helg för ikväll blir det nog att kolla vad som händer i 08...
Rätt nice Porsche GT3:a som åkte i Örebro igår. :-) Blev omkörd av den på vägen in till Örebro...
Ja den lät rätt fint när han slängde runt den på mässan
Påtal om bilar som slänger runt bilar som låter fint. Vem har den blå supran som alltid verkar vara där jag är?
Vet inte vem som äger den. Men hört att den ligger på 980hk på hjulen. Polarns nånting va tydligen med och byggde den. Så enligt honnom ligger den på då mycket:) Är med lite nyfiken skulle vilja kika närmare på den^^ Hare bra hej
Ja den lät rätt fint när han slängde runt den på mässan
Påtal om bilar som slänger runt bilar som låter fint. Vem har den blå supran som alltid verkar vara där jag är?
Vet inte vem som äger den. Men hört att den ligger på 980hk på hjulen. Polarns nånting va tydligen med och byggde den. Så enligt honnom ligger den på då mycket:) Är med lite nyfiken skulle vilja kika närmare på den^^ Hare bra hej
Om det nu är samma blåa supra vi pratar om så har han väl bromsat 806 hk och någonting på 700 drivhjuls hästar!!
Han har ju fortfarande originalbotten del, så då skulle han ju verkligen åka på marginalerna om han hade 980 drivhjulshästar!