2436
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Meister
6 763 Inlägg
20 april 2009
snurre skrev:
Flawo0 skrev:
camaro67 skrev:

Påtal om bilar som slänger runt bilar som låter fint. Vem har den blå supran som alltid verkar vara där jag är?

Vet inte vem som äger den. Men hört att den ligger på 980hk på hjulen. Polarns nånting va tydligen med och byggde den. Så enligt honnom ligger den på då mycket:) Är med lite nyfiken skulle vilja kika närmare på den^^ Hare bra hej

Om det nu är samma blåa supra vi pratar om så har han väl bromsat 806 hk och någonting på 700 drivhjuls hästar!!

Han har ju fortfarande originalbotten del, så då skulle han ju verkligen åka på marginalerna om han hade 980 drivhjulshästar!

Jag tycker att de låter som om han är en bit övergränsen för vad som är safe om han bara har bromsat 800hk. Men de låter brutalt

136 Inlägg
20 april 2009
snurre skrev:
Flawo0 skrev:
camaro67 skrev:

Påtal om bilar som slänger runt bilar som låter fint. Vem har den blå supran som alltid verkar vara där jag är?

Vet inte vem som äger den. Men hört att den ligger på 980hk på hjulen. Polarns nånting va tydligen med och byggde den. Så enligt honnom ligger den på då mycket:) Är med lite nyfiken skulle vilja kika närmare på den^^ Hare bra hej

Om det nu är samma blåa supra vi pratar om så har han väl bromsat 806 hk och någonting på 700 drivhjuls hästar!!

Han har ju fortfarande originalbotten del, så då skulle han ju verkligen åka på marginalerna om han hade 980 drivhjulshästar!

Finns vell bara en blå supra i örebro? Iaf bara en som går som den^ Som sagt polarn som sa 980 så jag vet inte om det är 100 sant men vore trevligt om det va det. Men säger du 800 så ligger han nog någonstans där imellan iaf:)

Unknown Örebro
291 Inlägg
20 april 2009
blire någe drag i veckan?? någon liten onsdags träff kanske??

Kör för DDesign Autoparts n' Streetwear
357 Inlägg
20 april 2009
Vi fick ju se att supran gick lite på pilängen i lördags i alla fall big_smile

edit: Va väll i fredags föresten tongue
Senast redigerat av Kaalle (21 april 2009)

Gonzo kille
107 Inlägg
20 april 2009
Kaalle skrev:
Vi fick ju se att supran gick lite på pilängen i lördags i alla fall big_smile

Verkar jävligt med drag i den. Lite synd dock att det inte finns så många som kan mäta sig, finns ju några dock, skulle vara kul o se dom stora grabbarna leka. smile Det är ju inte så att man inte blir lite sugen på o pilla ner en rb30 så man kan utmana wink

Unknown_Orebro
21 april 2009
Tänkte kolla intresset för en liten kvälls träff imorgon Onsdag kl 20.00 vid Stadium Marieberg Södra.

3 390 Inlägg
21 april 2009
Jag är på !

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

744 Inlägg
21 april 2009
ja hänger nog på  dit  kul me lite varierande  träff tider

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html

< T 00 >
88 Inlägg
21 april 2009
Jag kan nog titta förbi, om ja hinner laga ordning på bilen innan.

Chifen

Volvofreak
356 Inlägg
21 april 2009
Jag kommer en sväng=)

// Andreas
S40N T5-04

Racer
233 Inlägg
21 april 2009
Är det några från örebro som ska ner på MoM nu 2/5???

475 Inlägg
21 april 2009
Woodpecker skrev:
Tänkte kolla intresset för en liten kvälls träff imorgon Onsdag kl 20.00 vid Stadium Marieberg Södra.

kommer smile

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

Kanon..
1 473 Inlägg
21 april 2009
Tänk på att det stänger kl 20 där ute.

Unknown Örebro
291 Inlägg
563 Inlägg
21 april 2009
Jag kanske kan komma! Skulle vilja kolla intresset för cafét big_smile

DDESIGN - Din motorsportbutik på nätet

744 Inlägg
21 april 2009
mom ?

Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!

neckwomen_88
21 april 2009
Mom aka Meet of the Month, välbesökt träff på Bauhaus-parkeringen i Norrköping, sker som namnet antyder en gång/månad sommartid..brukar bli ett par hundra bilar. Välbesökt även från polisens sida...

Domineras starkt av japs/tyskt/svenskt, (jänkarna brukar nästan gå att räkna på en hand) brukar bjuda på mycket spår i asfalten efter uppvisningar av varierande kvalité av folk med varierande förstånd och driverskills....

För den som önskar brukar även bjudas på en hel del möjligheter till hrm, "parallell-körningar" (av hänsyn till regeln "uppmaning till brott")

Varning dock för idioter då det nästan varje träff är olyckor i form av krockar, gärna vid in-/utfart...

MoM i ett nötskal smile
Senast redigerat av neckwomen_88 (21 april 2009)

744 Inlägg
21 april 2009
neckwomen_88 skrev:
Mom aka Meet of the Month, välbesökt träff på Bauhaus-parkeringen i Norrköping, sker som namnet antyder en gång/månad sommartid..brukar bli ett par hundra bilar. Välbesökt även från polisens sida...

Domineras starkt av japs/tyskt/svenskt, (jänkarna brukar nästan gå att räkna på en hand) brukar bjuda på mycket spår i asfalten efter uppvisningar av varierande kvalité av folk med varierande förstånd och driverskills....

För den som önskar brukar även bjudas på en hel del möjligheter till hrm, "parallell-körningar" (av hänsyn till regeln "uppmaning till brott")

Varning dock för idioter då det nästan varje träff är olyckor i form av krockar, gärna vid in-/utfart...

MoM i ett nötskal smile

tackar för de då  är ja med hehe  lite seg  haha ..

539 Inlägg
22 april 2009
Blire nå drag ikväll?smile

Unknown Örebro
291 Inlägg
22 april 2009
några bilar blire allt jag och woody kommer iaf vara där:D

Sök