Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Super_Micke Bildrulle
10 februari 2008 · 499 Inlägg

Nåja, får väl se det ljusa i allt, börjar bli varmare, var riktigt skönt ute inatt faktiskt. Någon månad till bara så kanske det kan bli väder för folk att släpa ut bilarna för en kväll så det blir lite drag.

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se
bad-reaper
10 februari 2008 · 198 Inlägg

bluelight skrev:
Nä ush sånt här väder kan vi lägga på hyllan tycker jag, längtar till torr asfalt och sommarbilar.. Inte så farligt långt kvar nu. Ikväll blir det krogrunda för en själv, fyller ju år idag!

grattis i efterskott!

VolksWagen, Its not about miles per hour, its about smiles per mile!
Tirkedal
13 februari 2008 · 597 Inlägg

När blir händer de något kul i örebro då??  någon som vill hitta på något kul??  inga a-traktorer då tack! eller ska de få komma a-traktorer??

#silence i kill you#
AMC Javelin AMX "Green hornet" (1971)
AMC Gremin "M50b25 Turbo" (1971)
krille_johansson
14 februari 2008 · 78 Inlägg

Tirkedal skrev:
När blir händer de något kul i örebro då??  någon som vill hitta på något kul??  inga a-traktorer då tack! eller ska de få komma a-traktorer??

Haha ''vi som åker a-traktor'' kan väl få komma? big_smile Jag förstår mycket väl varför ni inte ''gillar'' a-traktor så mycket, vissa åker runt o leker helt utan kontroll men sen finns det några ochså som har kontroll på vad dom gör. Men det kan ju inte ni veta vilka det är så jag förstår om ni inte vill att ''vi'' ska vara där, men man kan ju inte dra alla över en gräns eller kan man det? Jag håller själv på o leker när jag e på Tex,, mässan ikea o sånt,, men jag har ochså rätt så bra kontroll på det jag gör, jag kör inte mer än vad jag kan hantera som vissa andra kan göra ibland! Mvh/Christian

Senast redigerat av krille_johansson (14 februari 2008)

SaabLejon ÖSM #1 -08
14 februari 2008 · 484 Inlägg

krille_johansson skrev:

Tirkedal skrev:
När blir händer de något kul i örebro då??  någon som vill hitta på något kul??  inga a-traktorer då tack! eller ska de få komma a-traktorer??

Haha ''vi som åker a-traktor'' kan väl få komma? big_smile Jag förstår mycket väl varför ni inte ''gillar'' a-traktor så mycket, vissa åker runt o leker helt utan kontroll men sen finns det några ochså som har kontroll på vad dom gör. Men det kan ju inte ni veta vilka det är så jag förstår om ni inte vill att ''vi'' ska vara där, men man kan ju inte dra alla över en gräns eller kan man det? Jag håller själv på o leker när jag e på Tex,, mässan ikea o sånt,, men jag har ochså rätt så bra kontroll på det jag gör, jag kör inte mer än vad jag kan hantera som vissa andra kan göra ibland! Mvh/Christian

Vänlgen släpp OT nu och speciellt med tanke på :
"Diskussioner rörande mopeder, epa-traktorer och annat som normalt brukas av personer under 18 år hör inte hemma här."

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17
krille_johansson
14 februari 2008 · 78 Inlägg

SaabLejon skrev:

krille_johansson skrev:

Tirkedal skrev:
När blir händer de något kul i örebro då??  någon som vill hitta på något kul??  inga a-traktorer då tack! eller ska de få komma a-traktorer??

Haha ''vi som åker a-traktor'' kan väl få komma? big_smile Jag förstår mycket väl varför ni inte ''gillar'' a-traktor så mycket, vissa åker runt o leker helt utan kontroll men sen finns det några ochså som har kontroll på vad dom gör. Men det kan ju inte ni veta vilka det är så jag förstår om ni inte vill att ''vi'' ska vara där, men man kan ju inte dra alla över en gräns eller kan man det? Jag håller själv på o leker när jag e på Tex,, mässan ikea o sånt,, men jag har ochså rätt så bra kontroll på det jag gör, jag kör inte mer än vad jag kan hantera som vissa andra kan göra ibland! Mvh/Christian

Vänlgen släpp OT nu och speciellt med tanke på :
"Diskussioner rörande mopeder, epa-traktorer och annat som normalt brukas av personer under 18 år hör inte hemma här."

Det var bara någe jag påpeka! Jag skiter i om jag e 17 lr 30 jag tycker bara inte att folk ska dra alla personer över en gräns! det är de jag syftar på!

nicx FREAK !
15 februari 2008 · 250 Inlägg

finns det nått sorgligare än epa och a traktor folk ?

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen
SaabLejon ÖSM #1 -08
16 februari 2008 · 484 Inlägg

Någon som var ute med pärlan och träffade fränder ikväll ? läs bilentusiaster och annat folk.

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17
Tonket Bimmer Freak
16 februari 2008 · 162 Inlägg

SaabLejon skrev:
Någon som var ute med pärlan och träffade fränder ikväll ? läs bilentusiaster och annat folk.

Var ute igår kväll/natt, men träffade inte nå fränder...vart jävligt dött tyckte jag roll.
Ähh, what the hell, kan ju inte vara fullsmockat men folk varje kväll wink, nya friska tag ikväll eller va säger ni?
Ut o rasta pållarna lite ikväll, alla från Örebro med omnejd, kom igen nu boys and girls lol.
Kanske vi kan styra upp nån slags träff nånstans åxå? Eller har alla gått i ide...?

Member of Unknown Örebro
SaabLejon ÖSM #1 -08
16 februari 2008 · 484 Inlägg

Tonket skrev:
Ut o rasta pållarna lite ikväll, alla från Örebro med omnejd, kom igen nu boys and girls lol.
Kanske vi kan styra upp nån slags träff nånstans åxå? Eller har alla gått i ide...?

Inte för att jag har många pållar kvar i rallybilen, men om de som finns kvar orkar springa en bit till, så dyker jag upp tongue

Någon tid resp plats ?

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17
John87 Stolt Volvoägare
16 februari 2008 · 4 913 Inlägg

Jag jobbar både idag och imorrn 9-21 så jag tror inte jag orkar tyvärr.

En annan gång tjejer smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Tonket Bimmer Freak
16 februari 2008 · 162 Inlägg

Tid...kl 21-22 nångång tycker ja kan vara lagom.
Plats...det är väl standard platserna som gäller eller...mässan eller blomsterlandets parkering, eller kanske nya coops parkering i Marieberg? Några idéer iallafall.
Nån som har bättre kontakter kan ju kanske styra upp nåt trevligt tongue

Senast redigerat av Tonket (16 februari 2008)

Member of Unknown Örebro
freeedrik
16 februari 2008 · 1 Inlägg

nicx skrev:
finns det nått sorgligare än epa och a traktor folk ?

ja det finns det, folk som inte har ett körkort men klagar ändå på folk, det är sorgligare.... varför klaga när man ingenting har?

SaabLejon ÖSM #1 -08
16 februari 2008 · 484 Inlägg

Tonket skrev:
Tid...kl 21-22 nångång tycker ja kan vara lagom...

Pållarna lämnade in en protestlapp, jag fick förhinder mao neutral

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17
Super_Micke Bildrulle
16 februari 2008 · 499 Inlägg

Protestlapp lol

Är nog ändå lite för kallt för stora uppslutningar just nu. Folk är väldigt känsliga för väder och vind har jag märkt..

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se
J-P-R DO IT LOW STYLE
16 februari 2008 · 1 342 Inlägg

I brist på vettig bil då Caddyn bestämt sig för att stå på verkstad en längre tid och ny tjänstepulka inte kommer förens till sommaren (och då har man ju roligare bil) så kommer jag nog inte vara så aktiv ute bland parkeringarna fram till april/maj.

bluelight turboabstinens
17 februari 2008 · 442 Inlägg

bättre och ordna något riktigt bra i vår, ala sommarbilsträff! Slutet av april, början på maj kanske? Så det är gött väder osv.

ocertifierad klåpmekare
Super_Micke Bildrulle
17 februari 2008 · 499 Inlägg

Ska bli kul när värmen kommer igen.

Men får se hur det blir, jagar någon som kan fixa lite rost o lack åt mig. Men får jag det fixat så blir det alla tiders...

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se
Klorin_Elvis Fetast i stan !!
17 februari 2008 · 991 Inlägg

Supra_Micke skrev:
Ska bli kul när värmen kommer igen.

Men får se hur det blir, jagar någon som kan fixa lite rost o lack åt mig. Men får jag det fixat så blir det alla tiders...

Bara att köpa lite färg och en roller på biltema så kommer jag och hjälper till smile haha   rollar direkt över rosten så syns den ju inte tongue   sen när den börjar titta fram igen så bara fram med penseln och färg smile   tongue

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice
Volvo 740 GL "KALSONGEN" (1987)
Tirkedal
17 februari 2008 · 597 Inlägg

Ska ut och sladda lite ihelgen på mässan lite:) måste ju rasta turbon lite:) ska fixa fram lite fina vinter däck så de går att sladda lite mer:)cool sen ska man ju börja med lite ljud bygge om man orkar:P hehe:) skulle vara kul om vi skulle kunna få ihop ett par bilar och köra lite.) spela lite hög musik och åka runt lite på stan:)

#silence i kill you#
AMC Gremin "M50b25 Turbo" (1971)
AMC Javelin AMX "Green hornet" (1971)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang