2967
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

110 Inlägg
24 oktober 2009
va i helvete!?!
Det vid mässan var vi, men jag hotade fan inte nån jävla vakt med nå baseboll trä, det låg på panelen som vanligt!
och kastat några jävla ägg eller öl burkar har vi då fan inte gjort! varända jävla ölburk som jag drack hamnade i skuffen!! för jag kastade varända jävla burk dit. och några jävla ägg har vi då fan inte kastat!!
nog för jag är dum i huvet, man fan heller att jag skulle sitta och kasta varken ägg eller ölburkar neutral

"Unloaded"
1 557 Inlägg
24 oktober 2009
Kriillee skrev:
va i helvete!?!
Det vid mässan var vi, men jag hotade fan inte nån jävla vakt med nå baseboll trä, det låg på panelen som vanligt!
och kastat några jävla ägg eller öl burkar har vi då fan inte gjort! varända jävla ölburk som jag drack hamnade i skuffen!! för jag kastade varända jävla burk dit. och några jävla ägg har vi då fan inte kastat!!
nog för jag är dum i huvet, man fan heller att jag skulle sitta och kasta varken ägg eller ölburkar neutral

Jag är på din sida Krille, kan inte tro att du skulle vara så omogen och idiotisk att du skulle kasta burkar/ägg på folk, det är bara för lågt. Rullar säkert en halv miljon röda 745:or med extraljus och toning i Örebro-området, inte direkt en ovanlig ungdomsbil.

Står för övrigt bara 740, kan vara sedan likaväl som kombi.
Senast redigerat av Mechanimal (24 oktober 2009)

"When innovation meets passion!"

78 Inlägg
24 oktober 2009
Mechanimal skrev:
Kriillee skrev:
va i helvete!?!

Jag är på din sida Krille, kan inte tro att du skulle vara så omogen och idiotisk att du skulle kasta burkar/ägg på folk, det är bara för lågt. Rullar säkert en halv miljon röda 745:or med extraljus och toning i Örebro-området, inte direkt en ovanlig ungdomsbil.

Står för övrigt bara 740, kan vara sedan likaväl som kombi.

Håller helt med dig. Nog för att han har lite konstiga idér ibland, men inte fan är han så dum så han gör någe sånt. Som sagt det finns ju en hel drös med röda 740/745,or i örebro området så. Det är bara stå på dig krille, vet att du inte gjorde det heller för den delen smile

110 Inlägg
24 oktober 2009
känns bra att veta att det iaf är två som tror på mig!

Det står där att den bilen hade kastat ägg på folk vid gustavsviksrakan efter midnatt!

jag var i garaget redan före tolv, och när klockan var drygt 00,10 åkte alla därifrån raka vägen till max!
och nån av er måste väll förfan komma ihåg att min bil var med mellan alla bilar på vägen ut till max!?
För jag fick flera kommentarer om att mina dimljus störde dom som åkte framför.
Heavymetalvan var med där, dalle var med, jOOk3 var med och mogge var också där och många fler.
ni vet väll förfan att jag var med ut till max raka vägen från garaget?
vi åkte dessutom sist från max, och då ner på motorvägen, förbi mässan och ut till brickebacken.

jag är långt ifrån den smartaste som vandrat på denna jord, men varför i helvete skulle jag börja kasta ölburkar eller ägg på folk som inte gjort mig nånting!?

dessutom vart vi tagna av polisen inatt på stortorget.. 01,30
och det ända dom pratade om var det vid mässan.
Inte nånting om det andra, och så tjaffs om att det var körförbud på bilen.

Sen får ni väll tro vad ni vill om mig, men jag kan iaf säga att jag inte har kastat ett ända jävla ägg eller nån ölburk.. 

aja, tvekar på att det är nån som kmr tro mig ändå, men men..

/krille

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
24 oktober 2009
Vad illa det känns att folk hoppar på en person direkt, utan att ha minsta bevis. sad
(Det är personangrepp och förtal för er som inte känner till det.)

Så vet ni inte vem som gjort en sak, uttala er inte på ett sätt mot just den personen. Det finns så många volvobilar i örebrotrakten som åker med fulla passagerare att det finns många bilar som stämmer på beskrivningen.

Jag vet inte vem som gjort det och vem som inte gjort det, jag tycker mest bara det blir galet att hänga ut en människa utan att ha bevis, men det kanske är så man ska göra enligt vissa här?

475 Inlägg
24 oktober 2009
Kriillee: jag vet att du var med oss typ hela kvällen och max m.m. vad jag tror har hänt är att dom har
blandat ihop massa röda volvo och fått fram till att det är EN bil då det är flera.

sen vet jag att du inte hade några ägg i bilen smile

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

86 Inlägg
24 oktober 2009
blire garaget ikv ? smile

Kärlek Och Respekt

65 Inlägg
24 oktober 2009
jag funderar på att dyka upp en stund senare iaf. Några fler som är på?

Scorpio

FREAK !
250 Inlägg
24 oktober 2009
garaget ikväll ja och mussly jag ska till fiendeland ( norge ) varken du vill eller inte tongue . ses ikväll grabbar och tjejer

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

Foto/Bilnörd
1 541 Inlägg
24 oktober 2009
Rullar förbi garaget ikväll tänkte jag smile

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712

744 Inlägg
25 oktober 2009
Kriillee skrev:
känns bra att veta att det iaf är två som tror på mig!

Det står där att den bilen hade kastat ägg på folk vid gustavsviksrakan efter midnatt!

jag var i garaget redan före tolv, och när klockan var drygt 00,10 åkte alla därifrån raka vägen till max!
och nån av er måste väll förfan komma ihåg att min bil var med mellan alla bilar på vägen ut till max!?
För jag fick flera kommentarer om att mina dimljus störde dom som åkte framför.
Heavymetalvan var med där, dalle var med, jOOk3 var med och mogge var också där och många fler.
ni vet väll förfan att jag var med ut till max raka vägen från garaget?
vi åkte dessutom sist från max, och då ner på motorvägen, förbi mässan och ut till brickebacken.

jag är långt ifrån den smartaste som vandrat på denna jord, men varför i helvete skulle jag börja kasta ölburkar eller ägg på folk som inte gjort mig nånting!?

dessutom vart vi tagna av polisen inatt på stortorget.. 01,30
och det ända dom pratade om var det vid mässan.
Inte nånting om det andra, och så tjaffs om att det var körförbud på bilen.

Sen får ni väll tro vad ni vill om mig, men jag kan iaf säga att jag inte har kastat ett ända jävla ägg eller nån ölburk.. 

aja, tvekar på att det är nån som kmr tro mig ändå, men men..

/krille

ja  vet att du var med oss till max å ja hoppas för gudarna att de värkligen inte var  ni  men enlig signalementet på bilen så stämde de ju bra  men om du säger att de ej var du så var de nog inte de då ..

läste nyss inlägget igen på utryckning å kan konstatera att de är inte din bil de handlar om  mannen  .. så ta de bara lungt ..

ja står även på din sida i denna saken å de är inte för att de andra skulle kunna vara förtal utan för att ja hadde för mej att de i texten stod nåt om en lindesbergs dekal men de gjorde de ju ej  så då är de inte din bil för den kan man ju f a n  inte missa hehe
Senast redigerat av Heavymetalvan (25 oktober 2009)

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html

335 Inlägg
25 oktober 2009
åkte efter en gammal röd risig 745a idag med tonade rutor som passar bättre in till texten, nån tattare som satt en frontläpp från en 740 som bakkjol eller nå haha big_smile och en typ 42" japsdämpare som stack ut en bit....

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
25 oktober 2009
Nicx med sin 200sx och Myran med sin ??? driftar i Conventumgaraget en lördagsnatt...

86 Inlägg
25 oktober 2009
Fotografen_Micke skrev:
Nicx med sin 200sx och Myran med sin ??? driftar i Conventumgaraget en lördagsnatt...

haha nice smile man syns lite svakt i bakgrunden wink

Kärlek Och Respekt

FREAK !
250 Inlägg
25 oktober 2009
Fotografen_Micke skrev:

coolt big_smile  tack för filmen cool

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

Blue Motorsport
58 Inlägg
25 oktober 2009
Fotografen_Micke skrev:

Lite dåligt med rök från däcken cool

615 Inlägg
26 oktober 2009
Hoppas det blir mycket is-åka i vinter, om 24h får jag nämligen inte köra på allmän väg längre sad

Let's stance!

TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
1 123 Inlägg
26 oktober 2009
tänkte bara fråga lite:P
var kan man kränga på vinterdäck bra pris i örebro?
lite tips:P

99 Inlägg
26 oktober 2009
Fotografen_Micke skrev:

Klockren!

Volvoskadad
6 017 Inlägg
26 oktober 2009
SNL skrev:
Hoppas det blir mycket is-åka i vinter, om 24h får jag nämligen inte köra på allmän väg längre sad

Blivit av med körkortet?

Jonas

Sök