Allt är relativt. Örebro är en värdelös stad så why even bother.
Örebro är en helt okej stad och vi har platser som kan fungera utmärkt. Dock verkar större delen av folk här vara oroliga att polisen ska känna till träffarna, trots att tanken är att vara 100% lagliga. De flesta butiker som säljer godis/dricka/lagad mat skulle vara glada för en bilträff utanför dem, medan de har öppet. INGEN vill ha en träff på deras parkering när de har stängt...
Maxi har ju öppet till 22 så om alla kmr vid 20 så kan man knalla in där och köpa dricka m.m och även gång avstånd till max
Exakt min tanke. ICA kommer inte gnälla över att massa folk kommer och köper dricka, Max kommer inte gnälla att folk köper mat och Statoil kommer inte gnälla att de får kunder.
Men lägger man en träff vid ICA efter 22 kommer de inte bli glada då de inte har koll på det som händer och inte får någon vinst av det...
Så netonnet, biltema, marieberg etc kan vara kanon - dagtid. Eurostop är okej som du säger med start 20. Och ska det starta senare är det troligen illegalt och då ska det inte diskuteras här.
men är det inte någon som ska vara kvar i örebro?? tro det eller ej så tror iaf jag att det kommer komma många med tanken på att det varit tillställning vid Ånnaboda dock hoppas jag på att det inte blir mycket bus och ned skräpning om man hittar ett bra ställe att hänga vid.
Till alla som inte har åkt än så har de kontroll efter rondellen när man kommer till Norrköping. Fick åka in i besiktningshallen och ta emot 1500 i böter
Till alla som inte har åkt än så har de kontroll efter rondellen när man kommer till Norrköping. Fick åka in i besiktningshallen och ta emot 1500 i böter
jag fick 500 för vinge och regning av bilen och några tvåor för höga avgasvärden inte kul.. och sen när man var på väg ner så tappa men bakkjolen..sen nu när jag var på väg hem var jag jävligt när att köra på en grävling..
jag fick 500 för vinge och regning av bilen och några tvåor för höga avgasvärden inte kul.. och sen när man var på väg ner så tappa men bakkjolen..sen nu när jag var på väg hem var jag jävligt när att köra på en grävling..
Trist att höra om böterna. Bakkjolen klarade sig ju ganska bra mot hur det kunnat gå - men sätt den mer massor av bult nästa gång, det var inte direkt väntat att nita för bildelar - Men j***ligt skönt att den var i en färg som syns. xD
Vi hade tur med polisen, den vi hade kontakten med under kvällen eskorterade oss bara till en lämplig plats och förklarade lite regler för oss, medan han småskrattade lite. En helskön gubbe på sin MC.
Trist att höra om böterna. Bakkjolen klarade sig ju ganska bra mot hur det kunnat gå - men sätt den mer massor av bult nästa gång, det var inte direkt väntat att nita för bildelar - Men j***ligt skönt att den var i en färg som syns. xD
Vi hade tur med polisen, den vi hade kontakten med under kvällen eskorterade oss bara till en lämplig plats och förklarade lite regler för oss, medan han småskrattade lite. En helskön gubbe på sin MC.
Mjo.. Trots att han var väldigt tydlig på att vi inte fick köra en milimeter med 2st av bilana i sälskapet så var han trevlig.
Lite segt dok att bilarna stog på polisens kontrollplats. Där polisen fick för sig att besiktiga bland annat en lastbil. och sen sitta och bara gömma sig i deras stuga i bra många timmar innan vi.. um.. åkte hem
Btw.. sjukt med djur på vägen. va ca 2cm från att klipa en bambi som kom springandes från ena sidan.. Sen såg jag även en traska över vägen strax bakom en av dom andra bilarna påvägen hem. samt en lite senare som stog vid sidan av vägen.
jo jag trodde att det var inget kvar av den,,, var snällt att du tog med den nu sitter den med slangklämmor på insidan av kjolen.. ska åka in till bilprovningen kolla vad jag ska göra för det står på pappret jag fick att motorn är ändrad... sen sa dom när avgaserna var höga att det var för att jag hade för stora tryck rör.. dom visste vad dom prata om..
Riktigt surt! Vad var de som dom klagade på?
Tyckte väll inte om att jag åkte med bilen trotts körförbud.. Sen gapade gubben som stannade mig om att framdäcken var slut men när de mätte på bilprovningen var de exakt 1,6mm. Då var jag nöjd. Blev en ganska dyr pizza i finnspång kan man säga
Riktigt surt! Vad var de som dom klagade på?
Tyckte väll inte om att jag åkte med bilen trotts körförbud.. Sen gapade gubben som stannade mig om att framdäcken var slut men när de mätte på bilprovningen var de exakt 1,6mm. Då var jag nöjd. Blev en ganska dyr pizza i finnspång kan man säga
ge fan i att stanna för att äta pizza så
visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor
ge fan i att stanna för att äta pizza så
Hade jag inte ätit pizza så hade den där resan varit helt onödig
hörde ett bra band i garaget igår . b20 and the twin webers hette dom
fan vad nice! bandet i mitt garage har Ms så de låter lite konstigt ibalnd:D
fan måste nästan få komma förbi nån dag och höra dom är de dom där är de dom där mellancolic eller va dom heter eller va de millencolin ja kommer inte ihåg .....