När är bil träffarna i Örebro???????? Frågat förut men inget svar....finns ju 300 sidor... Sett många fina bilar ute idag o självklart polisen i full fart
Är ju örebro mixen den 28 maj i ånnaboda. Man kanske skulle styra upp en kvällsträff samma dag så man får en heldag med bilträff?
När är bil träffarna i Örebro???????? Frågat förut men inget svar....finns ju 300 sidor... Sett många fina bilar ute idag o självklart polisen i full fart
Är ju örebro mixen den 28 maj i ånnaboda. Man kanske skulle styra upp en kvällsträff samma dag så man får en heldag med bilträff?
bara och styra ihop(Y)
Ja varför inte jag är på tar bara en timme för mig till Örebro!
klart vårtecken är grill doften och alla 4 tons skyltar som kommit upp på grusvägarna och att kärlen släppt så vägen är lika dällpig som en åker på vissa ställen
Min undran är vad folk är ute efter, att stå i olika klunger och kasta ölburkar åt sidan eller att skaffa nya vänner?
Kunde man inte organisera upp det lite mer så alla får ha kul etc? kanske inte att någon drar av en bournout så 3 st får bilarna ner sprutade med sten och blir ox tokiga
tänker att någon som är intresserad kanske fixar något event på helgerna iligallt men ändå städat?
bara tänker lite högt!
Mvh Jskogsby
Håller me Fullt ut.. en annan har ju tröttnat på att åka in bara för att som du säger skogsby, att de är bara en massa glas o burkar som är utkastade o folk som står i klumger.. nee lite mer uppstyrt o lite mer event över de hela
Varför ger ni aldrig upp mässan?!... måste vara världens sämsta ställe, dock en bra grej.. man kan tanka om det behövs..
Ganska centralt, nära till bränsle, mat, motorväg, city etc, stor parkering med viss belysning. Ett ställe alla känner till.
Lagom ställe att åka till för att bara parkera - ska man leka åker man givetvis till andra platser, men de är ju bara dumma att skriva ut då det gör att bommar etc kommer upp...