Håller med om nedskräpningen vi i Unknown Örebro försökte iallafall styra upp lite hjälp och satte upp sopsäckar runt om på parkeringen.
Mycket bra initiativ. Såg dessa påsar hänga lite varstans faktiskt,och såg även några som hade slängt ner skräp i dom,så de lär ha fungerat någorlunda iaf.
Håller med om nedskräpningen vi i Unknown Örebro försökte iallafall styra upp lite hjälp och satte upp sopsäckar runt om på parkeringen.
Mycket bra initiativ. Såg dessa påsar hänga lite varstans faktiskt,och såg även några som hade slängt ner skräp i dom,så de lär ha fungerat någorlunda iaf.
en STOR tumme UP till Unknown Örebro!!!
visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor
de ser ju ut att bli vettigt väder ialla fall. om de är någon som har en snabb bil som går att köra med på lördag på 10.5 breda slicks eller smalare så kan ni höra av er till mig.. då menar jag verkligen snabba!
jag vet inte när de börjar på morgonen. Men stadskampen börjar köras 16.00 och de är 50 kr i inträde om man går in 16. och för att ingen moderator ska klaga på OT så är de ju så att Örebro alltså är med och kör!
klockan 19 så körs vsc för övrigt där väl nästan vem som helst är välkommen.. mer info om den körningen finns på deras sida för regler osv!