En liten fråga bara till alla ni som hänger här oxå!
Ingen som har eller vet någon som har en lmm till subaru impreza som jag skulle kunna få låna lite snabbt?
låna lite snabbt ?
Ska bara prova ifall bilen går bättre med en annan så jag vet om min är trasig. Kan gå ut och kolla numret om ett tag
gör ddet har du tur o har rätt nummer på den så kan du låna min till legacyn den motor sitter ju även i subaru impreza o wrx så kan passa om du har tur
kör så de ryker:D om det inte ryker gasa lite till då:D:P
Måste även jag tacka för en Grym kväll. Sjukt mycket folk,och det var faktiskt rätt rent i garaget den här gången. Såg dock en som framstod precis som väntat (Dock inte i conventum) som kastade upp en näve med servetter eller vad tusan det var rakt upp i blåsten så det hamnade lite här och var. Sen såg man hur parkeringen såg ut bredvid dom.. aja finns rötägg överallt
Håller med helt, hoppas på fler grymma kvällar som denna.
Scoore skrev:
Måste även jag tacka för en Grym kväll. Sjukt mycket folk,och det var faktiskt rätt rent i garaget den här gången. Såg dock en som framstod precis som väntat (Dock inte i conventum) som kastade upp en näve med servetter eller vad tusan det var rakt upp i blåsten så det hamnade lite här och var. Sen såg man hur parkeringen såg ut bredvid dom.. aja finns rötägg överallt
Tummen upp till parkeringsvakten som kom ner först å pratade med oss! Fler sånna
Tackar även jag för går kvällen/natten Trots akuten besök... En kompis kollade hårdheten på en stolpe(men de va inte han som jag åkte med, men vi fick leka taxi )
Mötte dig väl för drygt 1½timme sen vid kumla torg va? Vad är det som inget fungerar? Bilen verkar ju rulla ändå
Jo det stämmer, du kanske såg mig ute igår oxå? Bilen rullar men den klipper vid fullgas, så rycker som fan då.
såg dig också igår sjukt snygg subaru du har
Snygg och snygg vette fan hehe... men den ser väl rätt okej ut men har beställt hem en hel del saker till den nu så ska väl bytas ut så ser den väl förhoppningsvis bättre ut