2347
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

295 Inlägg
10 augusti 2012
HAN ÄR BÄST!! haft han flera Ggr svårt att hitta nån bättre men ta gärna av däcket innan och "hjälp" han lite med sånt trams.. så han kan lägga energin på fälgen istället.
Annars blästring har du ju i MARIEBERG. längs med Gamla vägen

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
10 augusti 2012
Volvo_Mannen skrev:
Vem blästrar alufälgar i örebro området?

Örebro sandblästring ute i Marieberg gör det

619 Inlägg
10 augusti 2012
Ska till stugan i Örebro idag , så tänkte kolla om det är nå träffar i gnällbältetstan i helgen ? big_smile

1 231 Inlägg
11 augusti 2012
juhaaan skrev:
Ska till stugan i Örebro idag , så tänkte kolla om det är nå träffar i gnällbältetstan i helgen ? big_smile

det är sverigeträffen för epa och a-traktorer så dom kommer det finnas gott om i örebro ikväll wink

-->*Persson*<--
287 Inlägg
11 augusti 2012
Vart är sverige träffen? Mässan som vanligt lr?

"Drive It Like You Hate It"

829 Inlägg
11 augusti 2012
Värt att åka från etuna till örebro ikväll?

198 Inlägg
11 augusti 2012
oja.... alltid välkommen

983 Inlägg
11 augusti 2012
Kan vara dock kommer det vara mycket traktorer och volvo bilar som åker runt men folk kommer det garanterat vara smile

829 Inlägg
11 augusti 2012
Iceman: haha tackar wink

Jo jag hörde talas om sverigeträff,men även om Örebro Open,och det är det sistnämnda jag åker dit för smile Så jag och flickan kommer under kvällen förbi smile

983 Inlägg
11 augusti 2012
Scoore skrev:

Jo jag hörde talas om sverigeträff,men även om Örebro Open,och det är det sistnämnda jag åker dit för smile Så jag och flickan kommer under kvällen förbi smile

Skönt att höra smile välkommen te mässan å kolla alla skrothögar etc där med big_smile

829 Inlägg
11 augusti 2012
Skoppet skrev:
Scoore skrev:

Skönt att höra smile välkommen te mässan å kolla alla skrothögar etc där med big_smile

haha tackar. Har varit där många gånger förr så vet på ett ungefär vad för skrot som håller till där wink Lär dock vara brutalt många fler ikväll dock smile

Stålmannen
465 Inlägg
11 augusti 2012
Jag och S4:an glider nog ut snart och kollar läget smile

475 Inlägg
12 augusti 2012
Hitta en swedbank dosa på marken på mässan....om någon saknar så kan ni höra av er... annars lämnas den in på swedbank under veckan...

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

-->*Persson*<--
287 Inlägg
12 augusti 2012
Fy faan va det såg ut på mässan igår! Skärpning!

829 Inlägg
12 augusti 2012
kommer aldrig ske kan jag lova.. Är ju standarden där att det ser ut som skit sad

Gillar inte heller fyllo pojke-12 och flicka-10 som yrar runt "fulla" och springer emot bilar hela tiden.. Var någon jävla unge som klängde på flickvännens bil igår för han inte kunde stå upp.. Antagligen så vi fick en buckla sist vi var på mässan...

-->*Persson*<--
287 Inlägg
12 augusti 2012
Scoore skrev:
kommer aldrig ske kan jag lova.. Är ju standarden där att det ser ut som skit sad

Gillar inte heller fyllo pojke-12 och flicka-10 som yrar runt "fulla" och springer emot bilar hela tiden.. Var någon jävla unge som klängde på flickvännens bil igår för han inte kunde stå upp.. Antagligen så vi fick en buckla sist vi var på mässan...

Vi parkerade in bit bort, för å slippa sånt. Men igår hade de faan spårat ur totalt i ålders mässigt.

829 Inlägg
12 augusti 2012
Det var fan brutalt igår minst sagt.. Vi stod borta vid nya hamburgerbaren,där bilen fick sin buckla förra gången,och nu klängde ännu en ungjävel på bilen.. tur man inte körde S13.. hade haft hökögon på allt som närmade sig bilen.

Nej men detta är något vi aldrig kommer slippa tyvärr.. Enda chansen är om vi har träffarna på inhägnat område med GRIND där vi själva väljer vilka som ska släppas in och inte.

Das Auto
455 Inlägg
12 augusti 2012
Scoore skrev:
Det var fan brutalt igår minst sagt.. Vi stod borta vid nya hamburgerbaren,där bilen fick sin buckla förra gången,och nu klängde ännu en ungjävel på bilen.. tur man inte körde S13.. hade haft hökögon på allt som närmade sig bilen.

Nej men detta är något vi aldrig kommer slippa tyvärr.. Enda chansen är om vi har träffarna på inhägnat område med GRIND där vi själva väljer vilka som ska släppas in och inte.

Det vore nåt. Fyfan va skönt de skulle vara o slippa alla jävla svin!
Senast redigerat av st4hl (12 augusti 2012)

155 Inlägg
12 augusti 2012
Konstigt när det var traktorträff på mässan igår.
Åkte ett varv på mässan efter Open, såg förjävligt ut o bara massa drägg så drog hemåt..

Snyggast Behöver inte Vara Bäst!
Syns du inte, finns du inte!

Inte bá killar som kan, vi tjejer kan oxå
324 Inlägg
12 augusti 2012
st4hl skrev:
Scoore skrev:

Det vore nåt. Fyfan va skönt de skulle vara o slippa alla jävla svin!

Skoja inte skulle ju vara en guld dröm! igår va ju brutalt alltså fyfan.. va de såg ut och åhhh folket alltså!! hmm

Inte bara ni killar som kan, vi tjejer kan vi med :)

Sök