Jaha.. den här helgen har gått fortare än jag tänkt mig, inte hunnit så mycket som jag tänkt, har tagit i sär 2 dörrsidor till, fixat plåtar till dom runt högtalarna. Lödit ihop en till blixt-krets och fått dit dom där de ska vara, Det syns iaf att man inte är eletriker.. har fortsatt att slipa på all plast som ska lackas, Lödit om ljuset till knapparna till elhissen bak. Ja. det är allt jag hunnit, låter inte som det ska ha tagit sån tid men timmarna rullar på riktgit fort..
ser jävligt bra ut mats och ja vet att det inte går på en hand vändning och göra allt det där, det med att löda ihop saker för att få det att funka det tar tid, men det ser kanon ut mats:D ja länktar redan efter ny update och ja hoppas det kommer snart kepp up working
ser skit bra ut mats faan va underbart det är att komma hem från en hård dag på jobbet och sitta och kolla in alla dina bilder och ett hårt arbete tyckte det såg ut som du gjort riktigt med framsteg
ja tills vidare eller rättare sagt ett par dagar, med att skotta bort all snö som ligger på alla platta tak överallt men man ska inte klaga det ger ju mer pengar än a kassan och då kan man bygga mera bil men ja är snart arbetslös igen, men ja är väl tillbaka som snickare på riktigt sen i mars april tror ja