jag har läst hela tråden och är sjukt imponerad av vad du har byggt:) trodde inte den kunde bli mycket snyggare än den var i början men oj vad fel jag hade den blev riktigt lyckad. detaljer är allt. blev riktigt bra bara med dem nya emblemen:)
GRATTIS än en gång...... Folk som klagar finns det alltid, vad och hur man än gör... Det roliga i det hela är att oftast har dom inget i närheten av ett bygge själva... Men viktigast är att man själv är nöjd med det man har skapat!!! = )
Tack för alla lyckönskningar, de värmer verkligen, tillochmed inbjuden på 30 års fest Visst är det så att folk som bara klagar alltid kommer finnas, jag vet dom fel som är och ingen behöver säga det åt mig, för jag har sett varenda kvadrat-mm i över 2 år, Och Quistan, är det inte så att saabarna är läckra redan orginal? så att de dom en liten touch är inte så svårt synd du inte kan komma deamhan, men blir flera tillfällen
mats ? när kommer det nya porrbilder från bygget ? annars får du till och bjuda upp mej på en kaffe i skogen kan ja hjälpa dej och putsa lite eller kolla på
Ja det är väl bara att grattulera då! Får se till att ta med extra stora minneskortet till kameran så man förhoppningsvis kan få nån bra bild på skönheten, folk brukar ju ha en oförmåga att gå framför en när man ska fotografera på Elmia. Ser fram mot att träffa både dig och bilen där, gillar helt klart det arbete som du lägger ner!
Nu har ja äntligen kollat igenom hela projektet med lite kramp i pekfingret efter scrollandet. Jag gav mig fan på att ja måste se vad som har gjorts och hur innan jag ser den på Elmia. Det är mycket roligare att se en bil som man vet hur mycket arbete som de ligger bakom
Ja det är väl bara att grattulera då! Får se till att ta med extra stora minneskortet till kameran så man förhoppningsvis kan få nån bra bild på skönheten, folk brukar ju ha en oförmåga att gå framför en när man ska fotografera på Elmia. Ser fram mot att träffa både dig och bilen där, gillar helt klart det arbete som du lägger ner!
Du får ju skaffa ett vidvinkel objektiv så kan du stå en halvmeter från bilen
Längtar verkligen att få se den nere på Elmia. Det lär ju bli ett dussin kort på din skönhet Mats
Nu har ja äntligen kollat igenom hela projektet med lite kramp i pekfingret efter scrollandet. Jag gav mig fan på att ja måste se vad som har gjorts och hur innan jag ser den på Elmia. Det är mycket roligare att se en bil som man vet hur mycket arbete som de ligger bakom
Lycka till med fortsättningen nu
8gb minneskort i kameran till Elmia är ganska lagom!