SAABotage 9-5 AERO V2.0

Saabotage
  • 93 Följare
  • 1 167 919 Visningar
  • Uppdaterades senast 27 maj 2015
volvo240R
23 november 2007 · 1 964 Inlägg

detta kommer bli väldigt spänande att följa mats smile lycka till nu med detta cool

krutmats
25 november 2007 · 1 892 Inlägg

volvo240R skrev:
detta kommer bli väldigt spänande att följa mats smile lycka till nu med detta cool

Tack Jimmy ! smile

krutmats
26 november 2007 · 1 892 Inlägg

http://www.garaget.org/gallery/archive/905/197746_a3tspb.jpg

Nu är maskeringstapen bortriven och till tilltänkta matrial på plats..  nu ska det spännas lite och provplastas...   fick denna idén i en dröm... så vi får se om den håller.. annars blir det SM i fogskum som vanligt.. smile
ha en bra dag, nu ska jag sova efter en natt på jobbet.. Mvh/ englund

volvo240R
26 november 2007 · 1 964 Inlägg

det här kommer bli spänade och se om det funkar smile men det ser ju bra ut ju smile

-Mike- Stolt tvåbarnsfar
26 november 2007 · 548 Inlägg

Har en kompis som håller på med en breddning på sin men det verkar ha tagit stopp där så jag följer dig med entusiasm!!!ScottaN är det!

Senast redigerat av MikeAero (26 november 2007)

-Mike-
BMW 320i (2003)
krutmats
26 november 2007 · 1 892 Inlägg

MikeAero skrev:
Har en kompis som håller på med en breddning på sin men det verkar ha tagit stopp där så jag följer dig med entusiasm!!!ScottaN är det!

Jaha se där, ja jag har allt sett hans bygge,  står det helt still med hans?
mvh/ englund

krutmats
29 november 2007 · 1 892 Inlägg

Nej...   min lysande idé var inte så himla lysande när det kom till plastningen.. tyvärr. så nu är det väl fogskum som gäller som för alla andra-.. smile
Men men, skam den som ger sig smile

volvo240R
30 november 2007 · 1 964 Inlägg

jan kan komma förbi och göra ett försök om du vill ? hehe ska ju ändå till örebro i helgen mvh

krutmats
4 december 2007 · 1 892 Inlägg

såå, nu har jag börjat bygga i fogskum istället.. fan inte lätt att få det sitta på plats medans det härdar..   ingen som har något bra tips?
mvh/ Englund

krutmats
6 december 2007 · 1 892 Inlägg

http://www.garaget.org/gallery/archive/905/203521_pel202.jpg
på g... igen
Ja..   nu har jag tagit nya krafter med fogskummet, börjat slipa lite idag, innan jag far till jobbet ska jag lägga på lite mer skum där det inte ville fastna...  smile  men ser okej ut tycker jag  smile   Ha en bra dag! Mvh/ Englund

krutmats
7 december 2007 · 1 892 Inlägg

jaha..  ännu en förmiddag har gått,  har fyllt på med fogskum där det saknades, sen har jag även börjat demontera mina bromsar,   väntar på mina nya ifrån Street Performance big_smile
Ha en bra dag!
Mvh/ Englund

evilaudio
7 december 2007 · 16 195 Inlägg

krutmats skrev:
jaha..  ännu en förmiddag har gått,  har fyllt på med fogskum där det saknades, sen har jag även börjat demontera mina bromsar,   väntar på mina nya ifrån Street Performance big_smile
Ha en bra dag!
Mvh/ Englund

varför fogskumm??   de e ju kletigt,jobbigt å hålla på me sen måste man ju vänta på att de torkar..hmm

bonocell elle devanycell e sååå mycke bättre å lättare å hålla på me smile     gillar projektet dock big_smile

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
krutmats
7 december 2007 · 1 892 Inlägg

evilaudio skrev:

krutmats skrev:
jaha..  ännu en förmiddag har gått,  har fyllt på med fogskum där det saknades, sen har jag även börjat demontera mina bromsar,   väntar på mina nya ifrån Street Performance big_smile
Ha en bra dag!
Mvh/ Englund

varför fogskumm??   de e ju kletigt,jobbigt å hålla på me sen måste man ju vänta på att de torkar..hmm

bonocell elle devanycell e sååå mycke bättre å lättare å hålla på me smile     gillar projektet dock big_smile

Hmm  ja bonocell kanske vore nått.. har funderat på det men tycker detta var okej, bara att lägga på där man vill och slipar man ner för mycket bara att lägga på lite nytt, men ska nog testa bonocellen med..   
Roligt du gillar mitt project smile
Ha det gött Mvh/ Englund
Nu väntar jobbet...

evilaudio
7 december 2007 · 16 195 Inlägg

krutmats skrev:

evilaudio skrev:

krutmats skrev:
jaha..  ännu en förmiddag har gått,  har fyllt på med fogskum där det saknades, sen har jag även börjat demontera mina bromsar,   väntar på mina nya ifrån Street Performance big_smile
Ha en bra dag!
Mvh/ Englund

varför fogskumm??   de e ju kletigt,jobbigt å hålla på me sen måste man ju vänta på att de torkar..hmm

bonocell elle devanycell e sååå mycke bättre å lättare å hålla på me smile     gillar projektet dock big_smile

Hmm  ja bonocell kanske vore nått.. har funderat på det men tycker detta var okej, bara att lägga på där man vill och slipar man ner för mycket bara att lägga på lite nytt, men ska nog testa bonocellen med..   
Roligt du gillar mitt project smile
Ha det gött Mvh/ Englund
Nu väntar jobbet...

bonocell e grymt lätt å jobba me.. håller på me ett nytt projekt nu å på en bygger ja allt själv.. front,bak å sidokjolar.. allt byggs i bonocell.. sen e de bara plasta å de å sen "pilla" bort all bonocell smile

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
volvo240R
7 december 2007 · 1 964 Inlägg

trevligt att se att det rör på sej här mats lycka till big_smile

krutmats
7 december 2007 · 1 892 Inlägg

volvo240R skrev:
trevligt att se att det rör på sej här mats lycka till big_smile

ja visst är det skoj att det händer nått big_smile  kul att du kikar in o spanar lite smile

GoTaLL
7 december 2007 · 110 Inlägg

nice .. kul att se hur det blir .. då jag själv har en 9-5 -- vill ha kjolpaket med tongue

krutmats
7 december 2007 · 1 892 Inlägg

GoTaLL skrev:
nice .. kul att se hur det blir .. då jag själv har en 9-5 -- vill ha kjolpaket med tongue

Ja men vad roligt du gillade den, ja det är ett stort project, mensåå jäkla givande!!   Ha det gött Mvh/ M

volvo240R
10 december 2007 · 1 964 Inlägg

klart ja håller span på bilen.. det här är ju det ända stället ja kan göra det på tongue mvh jimmy

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang