Japp bilvax, det används ju för att glasfiber ska släppa. Borde väl funka på kolfiber oxå
// Victor
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
Tack jimmy, ja det är tackvare eran stöttning!!! Ja du har rätt Victor, fick tips av Paul att lägga på en glasskiva även ovanpå... här ska testas
Fyllde det mellanrum som blev på vissa ställen med karosserilim Med detta lim
Börja med att limma baksidan Sedan passade jag in dörren först och pop-nitade fast den Sedan stängde jag dörren och fortsatta popnita fast breddningen bakifrån
Sitter o försöker lägga upp bilder till anmälningen till Elmia, Men det funkar inte, kankse är för sent att söka nu? det blir "internetsidan kan inte hittas" Har väl dragit ut på det för länge nu..
Fy fan, 8ball och din kärra på Elmia, hur fan ska man hinna med att se allt annat Mats??? Önskar dig stort lycka till!
Kan bara hålla med. De skulle bara våga neka Mats. Då får vi lobba för att de ska ändra sina beslut. Det lyckades ju när vi hjälpte Paul (Paintworx)
Härligt Mats, är alla sidor gjorda nu? Har du någon tidsplan på när du ska lacka? Är ju lite nyfiken på hur det kommer att bli. Eller blir det inga bilder på det, nu när du anmält dig till Elmia
// Victor
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
Tack för eran Supppport!! Jag har bestämt mig för att inte lacka själv.. utan göra allt förarbete så mycket jag kan sen får någon hjälpa mig med det, om jag kommer med till elmia har jag ingen tid att förlora.. Men ansökan är iväg skickad och bara att kämpa vidare!! Tack för ni finns
Tack för eran Supppport!! Jag har bestämt mig för att inte lacka själv.. utan göra allt förarbete så mycket jag kan sen får någon hjälpa mig med det, om jag kommer med till elmia har jag ingen tid att förlora.. Men ansökan är iväg skickad och bara att kämpa vidare!! Tack för ni finns
Fy fan, 8ball och din kärra på Elmia, hur fan ska man hinna med att se allt annat Mats??? Önskar dig stort lycka till!
Kan bara hålla med. De skulle bara våga neka Mats. Då får vi lobba för att de ska ändra sina beslut. Det lyckades ju när vi hjälpte Paul (Paintworx)
Härligt Mats, är alla sidor gjorda nu? Har du någon tidsplan på när du ska lacka? Är ju lite nyfiken på hur det kommer att bli. Eller blir det inga bilder på det, nu när du anmält dig till Elmia
// Victor
Precis, Garaget.org kommer att vara ökänt efter detta Elmia, nästa år så räcker det att folk skriver att dom har projekttråd på Garaget så vågar dom inte neka av rädsla för havererade mejlservrar
If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)